Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkitablettejen vaikutus ihoon

Vierailija
18.01.2018 |

Onko kokemuksia? Onko auttanut akneen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tablettejen, buahhahhaa.

Vierailija
2/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, siitä oli tosi paljon apua 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeavesitababletteja oombh oddanu.

Vierailija
4/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä ne sinne!

Vierailija
5/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kyllä huomaa, kiusaaja

Vierailija
6/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että siinä vastattiin kysymykseesi? Ei, se oli kielioppivirheelle nauramiskommentti.

Vierailija
7/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttanut ainakin minulla ihan selvästi ja myös lieventänyt flunssia. Nostaa elimistön omaa immuunipuolustusta. Lisäksi harrastan säännöllisesti liikuntaa, juon riittävästi vettä ja hoida ihoa hyvin. En tupakoi, nukun hyvin jne. Ei ihmelääke, mutta helpottaa.

Vierailija
8/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On auttanut ainakin minulla ihan selvästi ja myös lieventänyt flunssia. Nostaa elimistön omaa immuunipuolustusta. Lisäksi harrastan säännöllisesti liikuntaa, juon riittävästi vettä ja hoida ihoa hyvin. En tupakoi, nukun hyvin jne. Ei ihmelääke, mutta helpottaa.

Kiitos, ensimmäinen järkevä vastaus tässä keskustelussa.

Vierailija
9/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta on jp monta keskustelua, kannattaa googlettaa. :)

Itse aloitin sinkki + kupari tablettien ottamisen kolme kuukautta sitten, ja täytyy sanoa että iho ei ole pitkään aikaan voinut näin hyvin. Toki aloitin myös A-vitamiinin syönnin ja öljykapselien ottamisen, joten voi olla ihan vana yhteisvaikutusta. Ruokavaliossa en ole muuttanut mitään, juon vettä ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Olen pitänyt ihonpuhdistuksen rutiinit suht samana myöskin, eli varonut ihon kuivattamista ja käsitellyt naamaa hellävaraisilla aineilla. Nyt jo jonkin aikaa naamaan on tullut enää vain kuukautisten aiheuttamia hormonifinnejä, mutta ei muuta. En kyllä vielälään uskalla hirnua ilosta, koska pelkään koko ajan että finnit palaavat takaisin. T. N24

Vierailija
10/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että siinä vastattiin kysymykseesi? Ei, se oli kielioppivirheelle nauramiskommentti.

Juu ymmärsin sen, olikin huisin vitsikästä. Mutta sallittakoon se teille, jos saatte tyydytystä pätemisestä. Kyllä, se oli kielioppivirhe, myönnän!

Vierailija
11/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile akneen afrikkalaista Mustasaippuaa -African Black Soap. Valmistaja: Inkuto

Vierailija
12/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran otatte sinkkiä päivässä? Suositushan on max. 15mg mutta ainakin muilta palstoilta olen lukenut että tuo on liian pieni annos että sillä olisi vaikutusta akneen. Ja kyseessä siis sinkkikelaatti (näitäkin on kai kaikkia erilaisia muotoja?)

Vierailija
13/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja unohdin sanoa oleellisimman, että haavat paranee nopeammin, finniarvet tuntuu haalistuvan paremmin... ja flunssa on pysynyt poissa.:)

En ymmärrä, miksen koittanut sinkkiä aikaisemmin.

t. N24

Vierailija
14/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ymmärsin sen, olikin huisin vitsikästä. Mutta sallittakoon se teille, jos saatte tyydytystä pätemisestä. Kyllä, se oli kielioppivirhe, myönnän!

No miksi teit sen? Etkö oikein osaa suomea?

Vierailija
15/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi teit sen? Etkö oikein osaa suomea?

Kyllä mä osaan, mutta mä olen ihminen, niin mulle sattuu aina joskus virheitä. Ja ei kuule ollut ensimmäinen. Eikä varmaan viimeinenkään.

Vierailija
16/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielioppivirheelle nauramiskommentti, buahahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi