Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höristähän korviasi niin kerron, miksi menee hermo miekkosiin

Vierailija
18.01.2018 |

Vaikea kirjoittaa hyvistä asioista kun aina ne kokemukset ovat samaa kategoriaa.

No tinderissä sain supertykkäyksen ja tykkäsin sitten takaisin. Olen kuvaton, huom huom.

No miekkosen kanssa meni jutut yks yhteen ja jo tuli fiilis, että tässä on oltava jotain mätää. Oikeastaan heti miekkonen halusi nähdä kuvani ja päätin nyt sitten näyttää. Yleensä en näytä naamaani "käskystä."

Miekkonen se siihen kommentoi, että kaunis. Kehun perään laittoi sydänsilmähymiöitä. 😍😍 No juttu luisti ja miekkonen oli aivan innoissaan. Olin minäkin kiinnostunut, vaikkei hän ollut mikään TOTAALISEN täydellisen sydämen sulattava ulkonäöltään. Siis sellainen ihan okei, saattaa ehkä olla livenä parempi tai sitten ei.

Kaikki sujui hyvin, kunnes kysyin miekkosen pituutta. Hän paljastui melko pitkäksi. Ihan peruspitkä. Minä sitten kerron oman pituuteni, ja miekkonen PETTYY kun olen lyhyt. Olen ihan tavallisen lyhyt, en kääpiön mitoissa.

TÄMÄN JÄLKEEN miekkonen KYSYY PAINOANI. Sanoin, että eiköhän tämä ollut tässä.
Minä en edes tiedä paljonko painan, enkä ole kiinnostunut miekkosesta, jonka käytöstavat ovat tuota luokkaa. Kuten arvata saattaa, miekkonen alkoi hädissään sopertelemaan, että itse asiassa lyhyt on sittenkin parempi! :) Käytti vielä sanaa SITTENKIN.

Painon kysymistä pyysi anteeksi, mutta vahinko oli jo tapahtunut. Ei KUKAAN hyväkäytöksinen ihminen kysele muiden painoja.

Aiemmin oli vielä kertonut pitävänsä muodokkaista naisista, mutta myös hoikista. Että ei sillä kuulemma niin suurta merkitystä ole. Enkä minä ole lähelläkään mitään lyllertävää ihrakasaa.

Siinä sitten hetken mietin asiaa ja päädyin poistamaan miekkosen matcheista ilman selityksiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tämä olisi sun viimeinen miekkospostaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tämä olisi sun viimeinen miekkospostaus?

XD ap

Vierailija
4/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en ole edes mennyt mihinkään Tinderiin.

Vierailija
5/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en ole edes mennyt mihinkään Tinderiin.

En minäkään siellä ole sinänsä tosissani. Tai no olen, mutta en koskaan kuvan kanssa eikä kukaan voi yhdistää profiiliani minuun. Ihan paska paikka ja mielelläni olisin itsekin ollut menemättä sinne ikinä. Ap

Vierailija
6/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska paikka ja mielelläni olisin itsekin ollut menemättä sinne ikinä. Ap

Ei kai sua sinne kukaan ole pakottanut. Ihan itse menit. 

Vierailija
7/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä sitten kerron oman pituuteni, ja miekkonen PETTYY kun olen lyhyt"

Tervetuloa tiettyjen miesten elämään. Paitsi yleensä nainen ei pety vaan blokkaa suoraan

Vierailija
8/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä sitten kerron oman pituuteni, ja miekkonen PETTYY kun olen lyhyt"

Tervetuloa tiettyjen miesten elämään. Paitsi yleensä nainen ei pety vaan blokkaa suoraan

Minä en ole suurin osa naisista. Olen saanut kokea aikamoista paskaa kuvattomana. Kuvan jälkeen asenne muuttuu aivan täysin. Ap

Vierailija
9/9 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska paikka ja mielelläni olisin itsekin ollut menemättä sinne ikinä. Ap

Ei kai sua sinne kukaan ole pakottanut. Ihan itse menit. 

Niin, menin juttelemaan sinne pari vuotta sitten. Voiko siitä olla pari vuotta? Ehkä puolitoista vuotta? Joka tapauksessa siinä välissä olin parisuhteessa.