Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö kasvojenkohotuksen 40-50v. nainen?

Vierailija
18.01.2018 |

Nyt on ollut tapetilla kauneusleikkaukset,kuinka moni mamma menisi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on, että kiristyksestä huolimatta kasvojen iho on leikkauksen jälkeen edelleen 40-50v. Ei hehku palaa.

Vierailija
22/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kai kasvoleikkauksia alle 50-vuotiaille tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluaisin tehdä muuta tälle kropalle..enempi on minulla ainakin ongelmana selluliitti ja vatsa.Lisäksi on roikkuvaa nahkaa tyyliin jenkkakahvat.Tästä kaikesta haluaisin eroon,mutta millä rahalla en usko,että liikunta auttaa pulleaan vatsaan.

Vierailija
24/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Enkä pelkää vanhenemista. Olen ihan tavallisen näköinen 52v nainen ryppyineen

Vierailija
25/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos olisi rahaa. Olen 45-vuotias ja hamsteripussien alut näkyy, en tykkää. Mun pitää vielä laihduttaa 20-30 kiloa oman terveyteni takia (tuo määrä parissa vuodessa) ja millaisetkohan pussit on leuassa sitten. Mutta terveys ennen kaikkea.

Vierailija
26/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppisenä ajattelin, että otan kyllä kaikki mahdolliset botoxit ja kohotuksen heti, kun alkaa naama valua. Täytän tänä vuonna 50 vuotta, enkä koe minkäänlaista tarvetta poistaa näitä iän mukanaan tuomia helttoja ja hamsterinpusseja. Näytän varmasti ikäiseltäni eli aika pahalta jonkun alan ammattilaisen silmään.  Toisaalta olen kuitenkin terve, normaalipainoinen ja hyvässä fyysisessä kunnossa.  Jos aina suhtautuu kriittisesti itseensä ja etsii vikoja omasta ulkonäöstään, niin kyllähän kaikenlaisia pikkuvikoja ja korjattavaa löytyy.  Naisten pitäisi olla armollisempia ja kiltimpiä itseään kohtaan. Sitä ainoaa ihmistä, joka peilistä aamuisin niitä ryppyjä ja juonteita arvioi ja tarkkailee.  

Vierailija
27/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa ja aikaa niin kyllä. Sitten joskus 50+

T.38

Vierailija
28/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En usko, että sijoittaminen omaan ulkonäköön olisi tuottanut enempää kuin sijoittaminen osakkeisiin, sijoitusasuntoon yms. Ehkä sitten, jos mulla olisi ollut rikas mies, joka olisi pitänyt saada keinolla millä hyvänsä pidettyä hyppysissä, koska muussa tapauksessa olisin ollut köyhä. 

Vierailija
29/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 ikää, en menisi. Olen tyytyväinen nassuuni.

Vierailija
30/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Olen 55 v., onnellisessa parisuhteessa, ja onneksi hyvin terve. Kun tuttavapiiriä katselee, alkaa hoitoja ja leikkauksia olla varsin monella. Ja ne syyt ovat hieman toisenlaiset kuin kosmeettiset: on syöpää, verisuonitauteja ja muita vakavia juttuja. Jos viisikymppisenä se suurin ongelma elämässä on ulkonäkö niin tavallaan on onnekas, mutta toisaalta säälittää: eikö tähän ikään mennessä ole elämänarvot loksahdelleet yhtään paremmin paikoilleen.

Vierailija
31/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä harmaantuminen kertoo muusta ikääntymisestä? 

Olen 59-vuotias ja minulla ei ole vielä harmaata. Kuukautiset loppuivat kaksi vuotta sitten. 

Eli onko harmaantuminen yhteydessä estrogeenituotantoon? Vai onko se jotain muuta genetiikkaan littyvää? Mitä?

Äitini harmaantui vasta lähemmäs 70-vuotiaana. Kuukautisista ei voi tietää, koska kohtu poistettiin jo 45-vuotiaaana. 

Harmaantuminen on perinnöllistä. Meillä harmaannutaan jo nelikymppisenä.

Vierailija
32/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suvussa kulkee taipumus roikkuviin silmäluomiin. Sellaisiin, joita on lähisukulaisilla leikattu julkisella puolella kun luomet ovat peittäneet liikaa näkökenttää. Jo nuorempana ajattelin, että en odota niin pitkään, vaan käyn yksityisellä aiemmin jo niitä korjaamassa, ei ne luomileikkaukset niin kalliita kuitenkaan ole ja aina olen puhunut, että se on varmaan noin viisikymppisenä edessä. Ikää nyt 43 vuotta ja tässä viimeisen vuoden aikana ovat luomet valahtaneet oikein kunnolla, nyt ei enää yläluomea juuri erota kun se ylempi osa painaa jo ripsien juuria ja tunnen luomet jatkuvasti silmien päällä. Luomiväristä luovuin suosiolla viime vuonna, eihän se näy enää kuin silmät kiinni :(

En ikinä olisi voinut uskoa, että jo näin nuorena voisi joutua alkaa ajattelemaan luomileikkausta, ei taida mennä lähelläkään viisikymppisiä, kun nyt jo roikkuu näin pahasti. Joo, olisihan se kiva vanheta luonnollisen näköisenä, mutta näiden luomien takaa tuskin enää näkisin kymmenen vuoden päästä. Ne on ne geenit, niillä on valtava merkitys miten kukakin vanhenee.

Ei nyt sentään kasvojen kohotuksesta kyse, mutta kyllä mulla ymmärrys riittää, että jotkut saattavat tämän ikäisinä näyttää jo todella rupsahtaneilta ja roikkuvilta kasvoista ja haluaa lykätä sitä kasvojen kohotuksen avulla edes vähän myöhemmäksi.

Vierailija
33/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13, kerro noista hyaluroni"verkoista" ja kysse-tipoista? Miten, missä jne?

Täällä n50+ ja laihdutuksen jälkeen olis tarve tehdä jotain.

Kasvojenkohotukseen ei ole varaa enkä varmaan uskaltaisi, entä jos lopputulos ei olisikaan halutunlainen ja olisin maksanut jonkun 6000 e?

Vierailija
34/34 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtanut kirjoitti:

Nro 13, kerro noista hyaluroni"verkoista" ja kysse-tipoista? Miten, missä jne?

Täällä n50+ ja laihdutuksen jälkeen olis tarve tehdä jotain.

Kasvojenkohotukseen ei ole varaa enkä varmaan uskaltaisi, entä jos lopputulos ei olisikaan halutunlainen ja olisin maksanut jonkun 6000 e?

Pistoksina kasvoihin ja huuliin, eikä sattunut yhtään. Vaikken oikein pidä neuloista. Nuo aineet ovat Restylanen eli varmasti aitoja ja hyvin siedettyjä. Ohuempia koostumukseltaan kuin varsinaiset täyteaineet. Huulet puudutettiin ja ne olivat turvoksissa pari päivää joten kannattaa ajoittaa niiden ottaminen sellaiseen ajankohtaan ettei tarvitse liikkua ulkona :D Kasvoihin ei tullut mustelmia. Kasvot laitettiin kahdessa erässä.

En tiedä saako täällä mainostaa mutta kävin Espoossa eräällä esteettisellä klinikalla, sijaitsee Leppävaarassa Panorama Towerissa heti juna-aseman vieressä. Klinikan nimi löytyy jos googletat nuo.