Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, minulle, että " mitä rinnoillesi on tapahtunut"

Vierailija
18.01.2018 |

Kertoi, kuinka piti siitä, että rintani olivat " normaalit" ja kuinka ne sopivat kehooni. Nyt rintani on kuulema liian isot ja olen muka " rapistunut" ulkonäöltäni sen takia. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat kirjoittamasta provoja ja menet ulos. Eikös nyt ole melkein joka puolella Suomea kaunis talvisää?

Vierailija
2/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla huono ryhti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono ryhti?

Ei ole. Mies myös sanoo, että näytän 20vuotta vanhemmalta rintojeni takia.

Vierailija
4/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaat kirjoittamasta provoja ja menet ulos. Eikös nyt ole melkein joka puolella Suomea kaunis talvisää?

No ei kyllä ole. Mies haukkuu rintojani, koska ei pidä niistä.

Vierailija
5/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole. Mies haukkuu rintojani, koska ei pidä niistä.

No mitä sä sanot yleensä ihmisille, jotka haukkuvat sinua?

Vierailija
6/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen urpo. Mutta ennen sitä kysy "mitä kasseillesi on tapahtunut, aika ikävät roikkuvat ruttupussit".

Vierailija
7/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono ryhti?

Miten se voi olla mahdollista? Roikkuuko ne?

Vierailija
8/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
9/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono ryhti?

Tottakai roikkuu. Suurin osa isoista rinnoista roikkuu.

Ap

Vierailija
10/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että rintasi ovat noin 15 vuotta nuoremmat kuin muut osat sinua. 

Vierailija
11/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
12/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui varmasti totta ja hän oli aidosti huolissaan rinnoistasi.

Vierailija
13/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono ryhti?

Tottakai roikkuu. Suurin osa isoista rinnoista roikkuu.

Ap

Miten ne nyt yhtäkkiä on alkanut riippumaan? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
14/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Yksikään mies ei hauku naista isojen rintojen vuoksi. Toista se on pienten suhteen.

Vierailija
15/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Yksikään mies ei hauku naista isojen rintojen vuoksi. Toista se on pienten suhteen.

Tuota ei pidä paikkaansa. Sulla on nyt hieman väärät kuvitelmat, mistä miehet oikeasti pitävät. Oon elämäni aikana deittaillut miehiä ja heistä suurin osa on pitänyt dopusuhtaisista rinnoista, kun olen kysynyt ja sanoneet, etteivät rinnat saa olla isot vaan sopivat. Se on todella sääli, koska me kuvittelemme olevamme pienirintaisten edellä jotenkin ja asia on kuitenkin todellisuudessa toinen. Ei yksikään mies ole sanonut, että rintani olisivat isona jotenkin hienot. Koittakaa nyt ymmärtää, että ei ne miehet oikeasti tykkää suurista rinnoista vaan hoikasta vartalosta, johon kuuluu sopusuhtaiset rinnat. Kyllä moni tuntemani pienirintainen menee miesten silmissä minun isojen tintojeni ohi. Tämä on myös todistettu useamman kerran.

Vierailija
16/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kertoa että me kaikki vanhenemme koko ajan, hänkin! Jos ei kelpaa niin voi poistua paikalta.

Vierailija
17/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen päivä tullut täyteen.

Vierailija
18/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota ei pidä paikkaansa. Sulla on nyt hieman väärät kuvitelmat, mistä miehet oikeasti pitävät. Oon elämäni aikana deittaillut miehiä ja heistä suurin osa on pitänyt dopusuhtaisista rinnoista, kun olen kysynyt ja sanoneet, etteivät rinnat saa olla isot vaan sopivat. Se on todella sääli, koska me kuvittelemme olevamme pienirintaisten edellä jotenkin ja asia on kuitenkin todellisuudessa toinen. Ei yksikään mies ole sanonut, että rintani olisivat isona jotenkin hienot. Koittakaa nyt ymmärtää, että ei ne miehet oikeasti tykkää suurista rinnoista vaan hoikasta vartalosta, johon kuuluu sopusuhtaiset rinnat. Kyllä moni tuntemani pienirintainen menee miesten silmissä minun isojen tintojeni ohi. Tämä on myös todistettu useamman kerran.

Tajuathan että tästä tekstistäsi näkee kilometrien päähän että sen on kirjoittanut mies? Väitteesi ei vain vastaa todellisuutta.

Vierailija
19/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei taida olla kyse rinnoista, vaan että hän yrittää nakertaa itsetuntoasi. Narsisteilla on tapana hämärryttää, ensin muka ohimennen sanoa, sitten ilkeilyn kierre jatkuu yhä huonompaan suuntaan.

Kavereiden kanssa voi yleensäkin sopia, että sellaisesta mihin voi vaikuttaa, saa sanoa esim tekemiseen. Mutta ne asiat mihin ei voi vaikuttaa, ruumiinrakenne, sairaudet ym, niistä ei ilkeillä jos on reilu.

Rintojen roikkuminen johtuu maan vetovoimasta. Käske tuon miehen lähteä avaruuteen. Eikä tarvi takaisin tulla.

Vierailija
20/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä ja minä olen pienirintainen ja tiedän mistä puhun. Siinä olet kyllä oikeassa, että isorintaiset kuvittelevat, tai tietävät olevansa pienirintaisten edellä. Hyvin monella on omahyväinen ja itsekeskeinen luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan