Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, minulle, että " mitä rinnoillesi on tapahtunut"

Vierailija
18.01.2018 |

Kertoi, kuinka piti siitä, että rintani olivat " normaalit" ja kuinka ne sopivat kehooni. Nyt rintani on kuulema liian isot ja olen muka " rapistunut" ulkonäöltäni sen takia. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo. Yksikään mies ei hauku naista isojen rintojen vuoksi. Toista se on pienten suhteen.

Tuota ei pidä paikkaansa. Sulla on nyt hieman väärät kuvitelmat, mistä miehet oikeasti pitävät. Oon elämäni aikana deittaillut miehiä ja heistä suurin osa on pitänyt dopusuhtaisista rinnoista, kun olen kysynyt ja sanoneet, etteivät rinnat saa olla isot vaan sopivat. Se on todella sääli, koska me kuvittelemme olevamme pienirintaisten edellä jotenkin ja asia on kuitenkin todellisuudessa toinen. Ei yksikään mies ole sanonut, että rintani olisivat isona jotenkin hienot. Koittakaa nyt ymmärtää, että ei ne miehet oikeasti tykkää suurista rinnoista vaan hoikasta vartalosta, johon kuuluu sopusuhtaiset rinnat. Kyllä moni tuntemani pienirintainen menee miesten silmissä minun isojen tintojeni ohi. Tämä on myös todistettu useamman kerran.

Tajuathan että tästä tekstistäsi näkee kilometrien päähän että sen on kirjoittanut mies? Väitteesi ei vain vastaa todellisuutta.

Kyllä se nyt vain vastaa ja juuri hetki sitten luin jostain, että valtaosa miehistä pitää pienirintaisista naisista. Eiköhän tuossa ole tarpeeksi jo faktaa. Ja en ole kyllä mies. Isojen rintojen villitys on jäänyt taakse jo aikoja sitten. Se on todistettu monta kertaa elämässä jo tässä iässä.

Vierailija
22/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita (vähintään) kaksi kuvaa, mistä selviää kehityslinja. Ennen - jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo. Yksikään mies ei hauku naista isojen rintojen vuoksi. Toista se on pienten suhteen.

Tuota ei pidä paikkaansa. Sulla on nyt hieman väärät kuvitelmat, mistä miehet oikeasti pitävät. Oon elämäni aikana deittaillut miehiä ja heistä suurin osa on pitänyt dopusuhtaisista rinnoista, kun olen kysynyt ja sanoneet, etteivät rinnat saa olla isot vaan sopivat. Se on todella sääli, koska me kuvittelemme olevamme pienirintaisten edellä jotenkin ja asia on kuitenkin todellisuudessa toinen. Ei yksikään mies ole sanonut, että rintani olisivat isona jotenkin hienot. Koittakaa nyt ymmärtää, että ei ne miehet oikeasti tykkää suurista rinnoista vaan hoikasta vartalosta, johon kuuluu sopusuhtaiset rinnat. Kyllä moni tuntemani pienirintainen menee miesten silmissä minun isojen tintojeni ohi. Tämä on myös todistettu useamman kerran.

Olet väärässä ja minä olen pienirintainen ja tiedän mistä puhun. Siinä olet kyllä oikeassa, että isorintaiset kuvittelevat, tai tietävät olevansa pienirintaisten edellä. Hyvin monella on omahyväinen ja itsekeskeinen luonne.

Niin esität olevasi juu.. Totuus nyt on vain se, että miesten silmää miellyttää eniten hoikka vartalo sopusuhtaisilla rinnoilla. Sitä faktaa sinun on turha kaataa. Vaimoni kävi joskus vuosia sitten rintojen pienennysleikkauksessa ja täytyy myöntää, että on oikein nuorekas näky nykyään niin minun kuin monen muunkin miesten silmissä.

Vierailija
24/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä ja minä olen pienirintainen ja tiedän mistä puhun. Siinä olet kyllä oikeassa, että isorintaiset kuvittelevat, tai tietävät olevansa pienirintaisten edellä. Hyvin monella on omahyväinen ja itsekeskeinen luonne.

Niin esität olevasi juu.. Totuus nyt on vain se, että miesten silmää miellyttää eniten hoikka vartalo sopusuhtaisilla rinnoilla. Sitä faktaa sinun on turha kaataa. Vaimoni kävi joskus vuosia sitten rintojen pienennysleikkauksessa ja täytyy myöntää, että on oikein nuorekas näky nykyään niin minun kuin monen muunkin miesten silmissä.

Kiva sanoa pienirintaiselle, että olet mies. Selvä, olen sitten mies, sinähän sen paremmin tiedät. Viimeksi kun katsoin, mulla kyllä oli p.... , mutta tissithän ne tunnetusti tekevät naisen, niin en sitten ole nainen. Ihan turha kuitenkaan tulla selittämään, että miehet pitävät pienistä rinnoista, kun hyvin omasta kokemuksestani tiedän, että näin ei ole. Hoikka vartalo kyllä miellyttää miehiä, jos sen mukana tulee myös isot tissit. Miehillä on myös eri käsitys rintojen koosta, ne rinnat mistä miehet puhuu pieninä, on oikeasti keskikokoiset. Oikeasti pienirintaiset kyllä jätetään rauhaan.

Vierailija
25/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus paistaa tänne asti. Mikä ihme tarve sinulla on todistella, että miehet tykkää sopusuhtaisista rinnoista? Jotkut tykkää pienistä, jotkut sopusuhtaisista ja jotkut suurista. Ja hyvä näin, jokainen tykätköön mistä tahtoo.

Vierailija
26/40 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa monella huono itseluottamus, jos rinnat askarruttaa niin. Ap:n miehellä taitaa olla jotain muita ongelmia, jotka ei liity ap:n rintoihin mitenkään.

Vierailija
27/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus paistaa tänne asti. Mikä ihme tarve sinulla on todistella, että miehet tykkää sopusuhtaisista rinnoista? Jotkut tykkää pienistä, jotkut sopusuhtaisista ja jotkut suurista. Ja hyvä näin, jokainen tykätköön mistä tahtoo.

Jokainen tykätköön mistä tahtoo, mutta sitten jos itse kuuluisi siihen ryhmään, mistä ei kukaan tykkää, alkaisi paatuneinkin jeesustelija katkeroitua.

Vierailija
28/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! onko hän itse täydellinen komea pitkä tumma iso kaluinen mies ??! tuskimpa. Minä heitän pihalle välittömästi äijän joka alkaa arvostella ulkonäköäni! 

Vierailija
29/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono ryhti?

Ei ole. Mies myös sanoo, että näytän 20vuotta vanhemmalta rintojeni takia.

Miten se voi olla mahdollista? Roikkuuko ne?

No kyllä voi!

Vierailija
30/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta saa halpoja rintaleikkauksia.

Vierailija
31/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa liian isoja tissejä ;D

Vierailija
32/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. KUKAAN heteromies ei valittaisi isoista tisseistä. T: Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
33/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olet kyllä oikeassa, että isorintaiset kuvittelevat, tai tietävät olevansa pienirintaisten edellä. Hyvin monella on omahyväinen ja itsekeskeinen luonne.

Että mitenkä?!?

Vierailija
34/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono ryhti?

Ei ole. Mies myös sanoo, että näytän 20vuotta vanhemmalta rintojeni takia.

Miten se voi olla mahdollista? Roikkuuko ne?

Tottakai roikkuu. Suurin osa isoista rinnoista roikkuu.

Ap

Nyt laita kuva jakoon,alkoi kiinnostamaan tissit,voisinko tulla leipomaan niitä?

Vierailija
35/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. KUKAAN heteromies ei valittaisi isoista tisseistä. T: Katkera aa-kuppinen lauta

Täsmälleen näin ja tätä olen yrittänyt tässä ketjussa tuoda esiin.

T. Toinen katkera

Vierailija
36/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä törmännyt mieheen joka ois valittanut siitä että on liian isot tissit! Kyllä niitä on kehuttu, monesti kuuluu kun ohi kävelee että on kyllä hyvät tissit...

Vierailija
37/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi teitä katkeria pienirintaisia. Mitäpä tuumaat sitten kun sairastut rintasyöpään?

Vierailija
38/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi teitä katkeria pienirintaisia. Mitäpä tuumaat sitten kun sairastut rintasyöpään?

Kun? Onko sinulla varmaa tietoa asiasta? Tuumaan, että voi h..... tämäkin vielä. En saanut ikinä kokea miltä tuntuu olla haluttu normaali nainen. Vaikea sanoa meneekö elämänhalu kokonaan vai ei.

Vierailija
39/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voisi teidän tissit vähempää kiinnostaa.

Vierailija
40/40 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei voisi teidän tissit vähempää kiinnostaa.

Niinpä, olen huomannut.