Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko siitä polttaa kääminsä,

Vierailija
13.07.2008 |

että ihmiset voi polttaa kääminsä aivan mistä tahansa asiasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen parin puolesta.

Vierailija
2/8 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pariskunta päätyy pitämään yllätyshäät ulkomailla, eikä kutsu mukaan yhtään ystävää? Ei edes kaasoa tai bestmania siis valita, vaikka molemmat on vuosia sitten "sovittu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, miksi pitäisi tai onko järkeä. Mistä vaan voi polttaa kääminsä. Mutta miksi haluaisit kantaa kaunaa ystävälle, joka on päätynyt oman näköiseensä ratkaisuun? Siksikö, kun et saanut loistaa hänen häissään kunniatehtävässä?

Vierailija
4/8 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä ystävien olisi helpompi sulattaa asia käämejään polttamatta, jos vähän aikaisemmin juttelisitte, että olette pikkuhiljaa taipumassa siihen, ettei teille taidakaan tulla isoja hääjuhlia, ei ole varaa, aikaa, halua järjestää yms.

Ja ystäviä voi häiden kunniaksi kahvittaa sitten myöhemminkin.

Vierailija
5/8 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en loukkaantuisi.

Vierailija
6/8 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on ollut minun kaasoni ja mies minun mieheni bestman ja nyt tällainen ratkaisu? Ei voi ymmärtää.

Vierailija
7/8 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollutkin häissänne vaikka pappina.

Vierailija
8/8 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ystävienne olisi pitänyt järjestää häänsä SINULLE? Eiköhän tärkeintä ole solmimansa avioliitto, eikä sinun kaasoilusi. En voi uskoa todeksi tällaisia ihmisiä olevankaan..

hän on ollut minun kaasoni ja mies minun mieheni bestman ja nyt tällainen ratkaisu? Ei voi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi