Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko huono idea laittaa 120cm sänkyyn siskokset nukkumaan?

Vierailija
14.04.2006 |

ikää 1,5v. ja 3,5v. ja siis ajattelin ihan pysyvää ratkaisua! tuleekohan ongelmia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi erillistä sänkyä vierekkäin...

Vierailija
2/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei vaan vielä ole tilaa leveämmälle sängylle ja lapset (vajaa 4v ja 2v) nukkuvat joskus yhdessä 80cm sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain aikuiset saavat nukkua vierekkäin?

Vierailija
4/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä mikäli eivät ole kovin eläväisiä nukkujia ja potkisivat yöllä toisiaan. Meillä pojat nukkuvat välillä vierekkäin, mutta nukkumisesta ei meinaa tulla mitään, joko kikattelevat ja leikkivät tai tappelevat. Jos aikuinen on vieressä nukahtamisajan niin onnistuu varmasti.

Vierailija
5/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toteutettu niin että kun esikoisella yövieraita niin nukkuvat 100cm sängyssä varpaat vastakkain, toinen toisella puolella ja toinen toisella. Vielä ei ole ollut ongelmia nukahtamisen yms suhteen eikä potkimista ole ollut.

Ja varmasti tytöt menevät nukkumaan nätisti kun noin pieninä jo oppivat yhdessä nukkumaan, luulis että ongelmiatulis ennemminkin jos siommat olis yhdessä... Toihan olisi sitten normaali nukkumistila, eri sängyissä nukkuminen sitten tosin voikin olla vaikeampaa...

Vierailija
6/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai ennenvanhaankin nukuttiin. Ja me ainakin tosi usein siskon kanssa Kömmittiin toistemme viereen nukkumaan muksiuna. :)

Vierailija
7/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun tuo pienin ei saanut nukkua minun vieressäni niin pitkään kuin esikoinen ja muutenkin jää toisena lapsena jotenkin " jalkoihin" niin saapahan ainakin tuhista siskon kainalossa yöt. Ja ei muuta kuin toteuttamaan ideaa ; ) Täytyy vielä ripustaa kattoon sellainen prinsessa katos ; ) Olen taas vauhdissa, kun aurinko paistaa!

ap

p.s. Nukuin itsekin äidin kainalossa tosi pitkään ja asuimme aina kaksin!Oli mielestäni aivan ihanaa, kun ei tarvinnut olla yksin : )

Vierailija
8/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla omat huoneet &sängyt. Näkivät Heinöähattu & Vilttitossu elokuvan ja siitä varmaan keksivät, että haluavat nukkua yhdessä. Mutta en minä nyt ihan aioaksi sängyksi sitä laittas, lapset kun tuppaavat sairastelemaan (mahataudit tms) ja kinastelemaankin välillä ja omaa rauhaa tarvitsee leikki-ikäinenkin.

Vierailija
9/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kenelläkään kokemuksia tällaisesta ratkaisusta?

-ap-

Vierailija
10/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan kellonajasta ja siitä väsyttääkö niitä lapasia. Jos on keskiyö eikä mitään muuta paikkaa missä nukkua, niin tuo on itse asiassa tosi hyvä idea. Mutta jos taas on keskipäivä ja lapasia kiukuttaa niin älä ihmeessä pistä niitä puikkosänkyyn riitelemään!

Vierailija
11/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapaset niin kiltisti nukkuvat eteisen kaapissa ja kiltisti pysyvät lasten ja äidin ja isän käsissä, kun on tarve.

olen kiinnostunut kuulemaan noista lapasista, jotak siis kiukuttelee ja onko ne jotain ns erityislapasia, vai ihan näitä normaaleistä anttila-cittarikaupoista ostettuja?

Vierailija
12/12 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaisitpa aikuiseksi, varsinkin jos sinulla on lapsia : )

Joo, mutta siis ostan tytöillemme sängyn ja testaan asiaa. Jos ei onnistukaan, niin sitten voi palauttaa vanhan kaavan käytäntöön. Mielestäni mihinkään sääntökirjaan ei ole kirjoitettu, ettei lapset saisi vieressä nukkua. Päinvastoin olen huomannut, että lapset todella kaipaavat kiireisessä yhteiskunnassamme läheisyyttä ja huomiota. Ja siitä jos riitelevät, niin onhan se " varapatja" käytössä niinä päivinä.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän