Miespuoliset seksirobotit ovat vuoden 2018 uutuus - bioninen mies jaksaa, jaksaa...
https://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201801182200677351_ul.shtml Joko mammoilla on tilaukset vetämässä?
Kommentit (60)
Harmi kun olen niin köyhä ettei ole tommoiseen varaa. Kelpais kyllä.
muistakaa että ne salakuvaa ja katselee ja on yhteydessä nettiiin
Feministit nostivat haloon aikoinaan, kun alettiin puhua naispuolisista roboteista. Odottelen vastaavaa myrskyä nyt, mutta vielä ei kuulu kuin sirkan siritystä. Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että jyystövehkeen on tehnyt mies. Sehän se on tärkeintä että jaksaa sisään-ulos-sisään-ulos, voi pojat kun ette naisesta mitään tiedä.
Tää on kyllä niin prinsessa -kommentti kuin olla ja voi.
Miehet rakentaa tekoälyt ja synteettiset kehot, kun naisille ei mikään riitä. Sitte tulee viel kommentti: "Voi pojat, kun ette naisista mitään tiedä".
No ei tiedetä eikä onneks enään tarviikkaan tietää. Pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän, että miehet ostavat seksinukkeja, koska tälläkin palstalla miehet useasti kirjoittavat, että on ihan ok sekstailla nukkuvaa ja tajutonta puolisoa esim. Mutta naisilla suhtautuminen tiedottomassa tilassa olevan räpläämiseen on ollut huomattavasti negatiivisempaa, eli en usko naisten paljon tuollaisia nukkeja ostavan.
Nukke on nukke, ei tajuton tai nukkuva ihminen. Minun puolesta hankkikoot kukin robon jos haluavat, tosin aika pitkä matka noilla on vielä siihen että simuloivat uskottavasti mitään ihmismäistä. Mutta varmasti sekin aika koittaa.
Miksi koette seksirobotit uhkaksi ja riekutte tuota sukupuolisotaanne? Ei keneltäkään ole pois toisen seksilelut.
Mitenkähän tuon tekoälyn ja oppimisen kanssa. Älyääkö naisrobotti pian manipuloimaan seksin avulla, pihtaamaan ja nalkuttamaan? Tilaisin itse aivottoman bimbon joka ei tajuisi tehdä muuta kuin uikuttamaan hiljaa.
Eipä auta palstamammoja, kun nuken lompakolla ei voi loisia.
Ei paha. Varsinkin jos saisi muokata ulkonäön ja strategiset ulokkeet mieleisekseen.
Lapsiseksinuket myös pedareille, ettei tarvitse väijyä päiväkotien liepeillä.
Noitahan voisi tilata v-o-k:in, niin voisi yllätysseksitapaukset vähentyä.
Tiedän tuollaisen robomiehen olemassaolosta. Oikea "mies" ääni kuin robotilla ja jyysti tuloksetta pari tuntia tynkätapillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuollaisen robomiehen olemassaolosta. Oikea "mies" ääni kuin robotilla ja jyysti tuloksetta pari tuntia tynkätapillaan.
Sinua perssiisiin?
Ei kiinnosta. Haluan ihmisen enkä mitään konetta.
Mutta eihän miehen tarvitse jaksaa ja jaksaa. Riittää, kun tekee hyvin sen, minkä tekee.
Nimim. Aina kolme orgasmia viidessä minuutissa, ja sit voikin jo jarrutella.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän miehen tarvitse jaksaa ja jaksaa. Riittää, kun tekee hyvin sen, minkä tekee.
Ei tietenkään tarvitse. Mies huolehtikoot omasta nautinnostaan ja nainen omastaan. Takana ovat ajat jolloin miehen tuli oman orgasminsa lisäksi huolehtia naisenkin orgasmista ja naisen tehtävä oli maata lahnana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse. Mies huolehtikoot omasta nautinnostaan ja nainen omastaan. Takana ovat ajat jolloin miehen tuli oman orgasminsa lisäksi huolehtia naisenkin orgasmista ja naisen tehtävä oli maata lahnana.
Kuulostaa kurjalta nuo ajat joita olet elänyt ja elät nyt. Onneksi minulla on aina ollut hyvä seksielämä, osaa arvostaa kun lukee tuollaisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kurjalta nuo ajat joita olet elänyt ja elät nyt. Onneksi minulla on aina ollut hyvä seksielämä, osaa arvostaa kun lukee tuollaisia kommentteja.
Varmasti, koska olet nainen ja miesten tehtävä on ollut hoitaa naitintosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, koska olet nainen ja miesten tehtävä on ollut hoitaa naitintosi.
Ketkä miehet missä? Kerro toki kaikki mitä tiedät minun seksielämästäni? Vai puhutko jatkossa vain omasta puolestasi?
Lonkeromonsterirobotti voisi olla japseissa kova juttu.