klo 13:09 | 18.1.2018
Ottaa sen melkein aina kotoa poistuessaan pois. Selittää ettei "kukaan muukaan mies" pidä sormustaan ja se hiertää ja on tiellä. Häpeääkö hän sormustaan?
Ottaa sen melkein aina kotoa poistuessaan pois. Selittää ettei "kukaan muukaan mies" pidä sormustaan ja se hiertää ja on tiellä. Häpeääkö hän sormustaan?
Ladataan...
EI sitä sormusta välttämättä tai ainoastaan, mutta kihloissaoloa.
Ehkä ei ollut alunperinkään valmis kihlautumaan?
Häpeää sinua? Törppö ukkeli.
Lapsellistahan se on mennä kihloihin. Suostuiko mies vain sinun mieliksi?
Ap käytti sanaa häpeää, ei mies.
Jos ei syystä tai toisesta halua käyttää sitä niin sitten ei. Kihloissa olette silti.
Mun mies olisi samanlainen jos pakottaisin nyt kihloihin. Ei ole valmis siihen.
Miehesi ei ole vielä kasvanut aikuiseksi, meillä lapset käyttävät tuota ”ei kukaan muukaan”. Totuus on yleensä päinvastainen.
En tiedä miten suhtautuisin, kun ei tiedä millainen mies muuten on tai no, en varmaan olisi kimpassa tuon tason tyypin kanssa.
Ilman sormusta mies viestittää olevansa vapaata riistaa. Lapsellinen mies siis, kun ei voi osoittaa olevansa varattu. Olet sinä aikamoisen helmen tainnut rengastaa.
Mun mies oli/on ylpeä musta ja aprisuhteestamme ja sormuksestaan.
Mitä hän 12 vuotta?
Mieheni pitää mielellään sormustaan, on pitänyt aina, eli 17 vuotta. Hän pitää sitä lähes koko ajan sormessaan, ottaa pois tietenkin yöksi ja jos lähtee vaikka autoa romppaamaan tai ulkotöihin.
Outoa tuossa on että pitää kotona, mutta ulkopuolella.
Itse en käytä kotona enkä kodin ulkopuolella, poikkeuksena juhlat ja jos lähden naisporukalla yöelämään. Sormus vaan tuntuu epämukavalta sormessa. N40