Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita omenavartaloisia?

Vierailija
18.01.2018 |

Että mä inhoon mun olematonta lättäpyllyä ja kapeita jalkoja ja tasapaksua mahaa, tissitkään ei edes ole isot... en ole edes kovin lihava 160/64... yök, miksei se läski voi kertyä naisellisiin paikkoihin!?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, aiemmat mitat oli 162/67, kaikki läski lähinnä kasvoissa ja mahassa, tissit pikkiriikkiset. Laihdutin 17kg ja aloin tekemään pilatesta ja lihaskuntoa. Nyt on vihdoin vähän muotoa jaloissa ja vyötärökin alle 70cm, kroppa näyttää paljon sopusuhtaisemmalta eikä rintojen koko enää häiritse.

Pitää vaan pelata niillä korteilla mitkä on jaettu, tsemppiä!

Vierailija
2/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitinikin näyttää vanhemmiten ihan järkyttävältä. Jalat ihan ohuet tikut ja kaikki ylimääräinen vyötäröllä. Hän myös harrastaa paljon liikuntaa ja syö terveellisesti ja on siis hoikka ihminen, mutta tuo epäsopusuhta on ihan hirveää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä. Mitat 171/67 ja vyötärö varmaan jotain 86 cm 😣

Vierailija
4/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tämä myös syy sinkkuuteeni. Tuskin kukaan mies haluaa naista, joka on jaloista ihan ruipelo, kuin pikkupoika. Ap

Vierailija
5/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 164/64, vyötärö ei ole kansanterveyttä edistävissä mitoissa. Naamassa myös ylimääräistä. Jos laidutan, olen tissitön.

Vierailija
6/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää nähdä positiiviset puolet asiassa. Sulla on varmaan kauniit hoikat sääret? Mulla rasva kertyy alakroppaan, toki jossain määrinmyös muualle, mutta paksut ihraiset reidet ja sääret on todella rumat. Vaikka painaisin miten vähän, läskiä on aina jaloissa. Paksut jalat saa ihmisen näyttämään raskasrakenteisemmalle ja tuhdimmalle kuin onkaan, itsekin olen pienikokoinen ja siro muualta kropasta. Suurimmalla osalla on varmaan joku ongelmakohta. Jos pidät painon kurissa ja käytät hiukan väljempiä paitoja, kukaan ei kiinnitä huomiota sun vatsaan, vaan hoikkiin jalkoihin, mitkä tekee siron yleisvaikutelman.

Vierailija
7/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikdinkaikki kertyy vyötärölle?

Perse suht pieni, rinnat nolot; pienet, suipot ja kaukana toisistaan. Mutta vyötärö on valtava

Vierailija
8/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tämä myös syy sinkkuuteeni. Tuskin kukaan mies haluaa naista, joka on jaloista ihan ruipelo, kuin pikkupoika. Ap

Ei se ongelma ole ne jalat. Ongelma on se omenaa muistuttava osuus. Naisella pitää olla vyötärö.

M 26

Vierailija
9/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän pahemmaksi: olen 164/65 ja vyötärö on 89cm. En liho mistään muualta kuin vatsasta.

Vierailija
10/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! 👋

Onneksi olen jo sen ikäinen, että kukaan ei tule kysymään olenko raskaana 😔

Vierailija
11/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistän pahemmaksi: olen 164/65 ja vyötärö on 89cm. En liho mistään muualta kuin vatsasta.

160/87 ja vyötärö jotain 105-110 välillä. Olenko voittaja? :-D

Vierailija
12/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ongelma ole ne jalat. Ongelma on se omenaa muistuttava osuus. Naisella pitää olla vyötärö.

M 26

Niin pitää varmaan olla kans isot tissit ja pyöreä perä. Muuten et ole nainen ollenkaan...

Vierailija
13/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 26

Mitä, jos ei ole? Sellaista tiimalasia muistuttavaa kroppaa ei saa vaikka kuinka treenaisi, jos vartalonmalli on sellainen suora (omenavartaloiset ovat suoria hoikkina).

Vierailija
14/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. 158cm ja läskit mahassa ja palleassa. Kädet ja jalat hoikat. Ylipainoa n 10kg. Jos laihdutan, laihdun niistä olemattomista jaloista ja käsistä. Kaikista ärsyttävintä on vaatekaupassa kun yhtäkään vaatetta ei näillä mittasuhteilla löydy. Miehiä kyllä saa.

Vierailija
15/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa huomioon se, ettei omaa luuston muotoa voi muuttaa. Minulla on leveät hartiat ja laaja rintakehä mutta kapea lantio. Rintsikkakoko 85A eli ei ole helppoa löytää sopivia rintsikoita. Vaatteiden yläosa on kaksi numeroa suurempi kuin alaosa.

Itse tasapainotan tilannetta lyhyellä helmalla ja sellaisilla sukkahousuilla tai kengillä, joissa on jonkinlaista katseenvangitsijaa.

Vierailija
16/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää sporttia viikkokalenteriin.

Nuoren naisen ei ole mahdollista olla olematta seksikkään näköinen ollessaan hyvässä urheilullisessa kunnossa.

Vierailija
17/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttepa te rumasti vartaloistanne. Omena, päärynä tai vaikka jumalauta hunajameloni. Ajatelkaa vähän vähemmän sitä, miltä kroppa näyttää ja enemmän vaikka sitä, mihin kaikkeen se pystyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi