Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku jutella mun kanssa?

Vierailija
18.01.2018 |

Ihan vaan jutella, jostain arkipäiväisestä. Mulla on tänään tosi kova ahdistus ja paha olla. Kuolema pyörii paljon mielessä. Haluaisin saada jotain muuta ajateltavaa ja jutella jostain muusta, vaikka säästä tai ihan mistä vaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sää siellä on?

Vierailija
2/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hetkisen jutella ennen kuin lähden uimaan, ei huvittaisi yhtään lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa lunta ja on tosi kylmä. Ajoin äsken autolla kotiin ja oli tosi liukasta, auto meinasi lähteä "lapsesta" monta kertaa. Minkälainen sää siellä on?

Ap

Vierailija
4/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko menossa uimaan uimahalliin vai avantoon? Mä olen aikaisemmin harrastanut avantouintia. Pitäisikin joskus taas mennä!

Ap

Vierailija
5/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa, mua huvitti eilen ihan kauheasti nuo otsikot 'lumi-infernosta', jota etelään povattiin. Se on jo sanana ihan pöljä, mutta muutenkin pisti pyörittelemään silmiä, kun ei mitään kauheaa lumimyrskyä kumminkaan tullut. Kaveri Espoosta sanoi, että töistä päästessään siellä jopa tihkutti vettä.

Täällä tuli nätti peite lunta tuohon entisten päälle, sellaisia isoja hahtuvia putoili taivaalta ja nyt ihan ohuetkin oksat ovat saaneet lumisen kerroksen. Aika nättiä tuolla ulkona, vaikka onkin vielä tos ankean harmaanoloinen ilma muuten. Ja pirun kylymä!

Oletko katsellut tänään jo ikkunasta ulos tai käynyt pihalla? Hei miltä sieltä sun ikkunasta näyttää, ihan nyt just?

Vierailija
6/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin varpaanvälejä.

Vierailija
7/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko menossa uimaan uimahalliin vai avantoon? Mä olen aikaisemmin harrastanut avantouintia. Pitäisikin joskus taas mennä!

Ap

Olen menossa tavalliseen uimahalliin, meidän kaupungissa on uusi. Aina siellä on ihan mukavaa, vaikka lähteminen ei kiinnosta yleensä ollenkaan.

Täällä on aika kiva sää, vähän pakkasta ja vähän lunta.

Vierailija
8/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan täällä ei juttele kanssasi, niin soita esim. ilmaiselle Nollalinjalle tai liittymästä riippuen jotakin maksavaan Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Miksi kärvistellä ahdistuksessa, kun apuakin on saatavilla?

Vierailija
9/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa jatkaa:

vau, avantouintia! En ole ikinä uskaltanut itse kokeilla, kylmyyden vuoksi.

Kaveri kävi joskus usein ja sanoi, ettei ole koskaan muulloin nukkunut niin sikeästi ja hyvin, kuin avantountipäivinä! Oli pahaa unettomuutta. Oliko sillä sulle samanlainen vaikutus? Utelen.

Vierailija
10/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannon jälkeen on sellainen "raukea" olo, oikein tuntee miten veri kiertää. Uskoisin, että avannosta voisi hyvin ollakin apua unettomuuteen joillekin! Itse en tällaista ole huomannut, mutta voisi kyllä hyvin näin ollakin!

Vierailija
11/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan täällä ei juttele kanssasi, niin soita esim. ilmaiselle Nollalinjalle tai liittymästä riippuen jotakin maksavaan Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Miksi kärvistellä ahdistuksessa, kun apuakin on saatavilla?

Saan kyllä apua, keskusteluapua ja lääkkeitä jne. Nyt vain on sellainen olo että tekisi mieli jutella jonkun kanssa. Ei näistä ongelmistani vaan ihan vaan jostain niin, että saisi hetkeksi ajatuksia muualle.

Vierailija
12/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kOletko kauan harrastanut avantoja, esim. ihan pienestä asti vai aloititko aikuisempana? Muistatko, miltä tuntui ensimmäinen pulahdus avantoon ja jännittikö/pelottiko?

Isoäitini kävi usein ja kehui kovasti sitä verenkierron paranemista. Elikin kylllä terveenä pitkään ikään asti, vaikkei muuten niin terveelliset elintavat olleetkaan. En toki väitä, että olisi vain siitä ollut kyse. :D

Vierailija
13/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tv-ohjelmia seuraat tällä hetkellä? Mikä on suosikkisi? Mä katsoin hiljattain ruotsalaisen Svartsjön-sarjan, jossa oli vähän jännitystä ja mystiikkaa. Ihan ok sarja, ei huippulaatua muttei huonokaan.

Vierailija
14/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko siellä vielä? Vai lähditkö katsomaan, miltä ulkona näyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän