Vierailija

Oon nukkunut viimeset puoli vuotta 3-4 tunnin yöunia eli vaikea unettomuus. Nyt sekoomassa..ajatuksia ettei elämässä ole enää mitään. En jaksa mitään ja kaikki jääny tekemättä jo kauan..alttius mt-ongelmille kun isälläki on. En tiiä mitä tehdä ei oo voimia enää. Äitiä ei kiinnosta vaikka oon pyytäny apua ja sanonu että saatan tappaa itteni

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Hae apua, varaa aika lääkäriin! Ei tuo noin voi eikä saa jatkua. Kerro taustoistasi siellä niin luulisi ottavan asian ihan vakavasti. Elämäsi kärsii jos et saa nukutuksi, joten lääkärit pystyy paremmin auttamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Unet kuntoon, niin elämä näyttää kirkkaammalta. Tiedän, mistä puhun. Kärsin unettomuudesta ajoittain eli tulee jaksoja, jolloin ihan ilman mitään syytä, nukun huonosti. Muutaman huonon yön jälkeen alkaa korvien välistä viiraamaan.

Lääkärille mars!

Vierailija

Kun ei vaa enää itellä voimia lähteä sinne lääkäriin...kun en kestäs enää yhtään et joku sanoo koita kestää ei sua mikään vaivaa

Vierailija

Ei ne keho ja mieli toimikaan jos ei nuku.  Kokemusta on minullakin, Nyt on jo paremmin. Olen hengessä mukana ja uskon että löydät avun kun etsit. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.