Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyisitkö seurustelemaan entisen narkomaanin kanssa

18.01.2018 |

Olen tavannut erään naisen joka on maailman ihanin ja kaunein, mutta entinen narkkari. Ja ongelma on se että en vaan jotenki tajua miten joku niin fiksu ja kaunis ihminen on pystynyt tekemään tuollaisia asioita. En edes halua kuulla kaikkea hänestä koska luulen että jättäisin hänet jos kuulisin ihan kaikki sekoilut. Ymmärrän kyllä mennyt on mennyttä ja hienoa että on saanut elämänsä taas raiteilleen. Mut jotenki mua ahdistaa välil tää suhde.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi, addiktoituvat ovat rasittavaa ja pelottavaa porukkaa. Ei hänen kanssan vietetä normaaleja ravintolailtoja viiniä nauttien, homma lähtee heti käsistä. Ja absolutistin kanssa en halua olla. Yleensä nämä siirtää addiktion jonkin muuhun, eli liikkuu 20 kertaa viikossa tai jotain muuta idioottimaista...

Öööööö. Miten hełvetıssä alkoholi liittyy tähän??????

Vierailija
42/42 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E kirjoitti:

En usko, että pystyisin. Lähinnä siinä olisi se, että entä jos hän ratkeaa ja alkaa käyttämään uudelleen. Kun omissa toiveissa on perhe lapsineen, niin en voisi ottaa sellaista riskiä.

Mietipä tarkemmin, minkälainen riski omille toiveille voi olla kuka tahansa. Kenenkään mielenliikkeitä ei voi pettämättömästi ennustaa, eikä taata, että mikä on nyt, olisi myös läpi elämän. Moni kajahtaa tavalla tai toisella joskus, eikä välttämättä myöskään huomaa jo niitä olemassa olevia sairaita piirteitä silloin kun tekee isoja ratkaisuja elämäänsä varten. Monta tarinaa täälläkin ollut siitä, miten alussa niin ihana, turvallinen ja rakastettava ihminen onkin osoittautunut mieleltään sairaaksi. Riskin voi minimoida vain sillä, ettei aloita parisuhdetta kenenkään kanssa. Tosin, silloinkin jää riski siihen, että oma mieli hajoa, mitä siitä sitten seuraakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla