Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat kauppareissut?

Vierailija
17.01.2018 |

Millaisia noloja kokemuksia kaupoilta? Mä annoin kerran kassalle ihan pokkana lomareissusta lompakkoon jääneitä Turkin liiroja, kyllä hävetti, kun huomasin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Tokmannilla lähes joka halvatun kerta joku hinta väärin!!

Vierailija
22/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-päkin kahva hajosi ja kaljapullot särkyivät kaupan lattialle. Samalla reissulla paskoin myös housuuni. Siihen loppui ryyppääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun nolotukset on liittyneet uhmaikäisen raivokohtaukseen. Silloin on hävettänyt, kun on pitänyt rimpuileva ja pää punaisena karjuva 2- tai 3 -vuotias raahata kassojen ohi pihalle.

Joskus oon väittänyt myyjälle, että joku edellinen asiakas on unohtanut tavaran hihnalle, mutta se onkin mua seuraavana tulevan asiakkaan. Silloin hävettää.

Vierailija
24/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun nolotukset on liittyneet uhmaikäisen raivokohtaukseen. Silloin on hävettänyt, kun on pitänyt rimpuileva ja pää punaisena karjuva 2- tai 3 -vuotias raahata kassojen ohi pihalle.

Joskus oon väittänyt myyjälle, että joku edellinen asiakas on unohtanut tavaran hihnalle, mutta se onkin mua seuraavana tulevan asiakkaan. Silloin hävettää.

Hihhihh. :D Sori.. tää toinen vain oli oikeasti hauska, koska voin niiiin hyvin kuvitella itseni tuohon tilanteeseen tosi väsyneenä. Joskus vain aivot eivät ihan toimi. :) Nämä ovat niitä hetkiä, jolloin olisi hyvä olla t-paita päällä, jossa lukee: Äiti on nyt vähän väsynyt. Kiitti illan piristyksestä.

Vierailija
25/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Tokmannilla lähes joka halvatun kerta joku hinta väärin!!

Et ole ainoa jolle näin on käynyt. En ymmärrä miten ne ei saa niitä alehintoja koodattua sinne koneelle oikein. Pitää olla aina se Tokmannin lehti valmiina kädessä kun sinne kassalle menee.

Vierailija
26/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jouluaattona abcilla ostamassa itselleni 12 lonkeroa ja poikaystävälle 15 kaljaa. Minä olin ainoa jolle kassa ei toivottanut hyvää joulua :D

Vierailija
27/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kiskalle viemässä lottokuponkia, josta oli tulossa joku pieni voitto. Halusin ottaa uuden loton ja olin ojentamassa tiskin takana olevalle nuorelle muijalle rahaa, kun tänä aivan raivostui ja tiuski että "mitä sä rahaa annat kun otetaan tästä voitosta". Kyllä nolotti.

Olisi varmaan kannattanut sanoa "tiskin takana oleva henkilö", koska kaikki naisiin ja tiuskimiseen viittaava aiheuttaa alapeukutusaallon täällä :D

Minä kyllä ajattelin, että alapeukut tuli siitä, että siinä jutussa mokasi joku muu mutta kertojaa itseä nolotti. Eli vähän outo juttu oli tähän keskusteluun.

Miten niin? Tiskimuijaakin varmaan ärsytti, että miten voi olla noin idiootti tyyppi että tyrkyttää rahaa erikseen vaikka maksun voi ottaa siitä voitosta.

Vierailija
28/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ärsyttäviä nuo hintavirheet. Itse pitää mennä sanomaan kuin mikäkin pihi ja ahne, vaikka syy ei ole oma. Periaatteesta en voi antaa noiden virheiden olla, mutta silti aina hävettää. Se kai siinä ärsyttääkin juuri, että väärä hinta pakottaa asiakkaan joko ahnehtimaan rahojaan takaisin tai hyväksymään tilanne.

Nöyränä häpeillen palaan kassalle, kun TAAS otettiin liikaa, ja kassakin vain nyrpeää ilmettä näyttää. Että kuinka kehtaankin oikein.

Miksi minun pitää hävetä siinä.

Ei kannata hävetä. Se on kaupallekin ihan hyvä juttu, että tulee korjattua.

Vierailija
29/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kiskalle viemässä lottokuponkia, josta oli tulossa joku pieni voitto. Halusin ottaa uuden loton ja olin ojentamassa tiskin takana olevalle nuorelle muijalle rahaa, kun tänä aivan raivostui ja tiuski että "mitä sä rahaa annat kun otetaan tästä voitosta". Kyllä nolotti.

Olisi varmaan kannattanut sanoa "tiskin takana oleva henkilö", koska kaikki naisiin ja tiuskimiseen viittaava aiheuttaa alapeukutusaallon täällä :D

Minä kyllä ajattelin, että alapeukut tuli siitä, että siinä jutussa mokasi joku muu mutta kertojaa itseä nolotti. Eli vähän outo juttu oli tähän keskusteluun.

Miten niin? Tiskimuijaakin varmaan ärsytti, että miten voi olla noin idiootti tyyppi että tyrkyttää rahaa erikseen vaikka maksun voi ottaa siitä voitosta.

Hyvä asiakaspalvelija ei raivostu ja ala räyhäämään tuollaisesta asiasta.

Vierailija
30/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin jouluaattona abcilla ostamassa itselleni 12 lonkeroa ja poikaystävälle 15 kaljaa. Minä olin ainoa jolle kassa ei toivottanut hyvää joulua :D

Jos teillä ryypätään jouluna, kuka hemmetti kehtaisi väittää, että teillä on hyvä joulu?

Vierailija
31/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi sai kiukkukohtauksen ja huusi kassalla pissaavansa housuun ja teki niin. Maksoin ostokset. Jonossa joku sanoi; Kyllä se pissasi. Pakkasin kamat ja uhmaikäisen ja häivyn.

Hirveä kakara.

Vierailija
32/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ryypätään jouluna, kuka hemmetti kehtaisi väittää, että teillä on hyvä joulu?

Kyllä oli oikein hyvä joulu, kiitos vaan. Päivällä käytiin sukulaisilla ja illalla juotiin kahdestaan kotona eikä ole tapana esim. tapella humalassa joten oli mukavaa.

Vierailija
33/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kassana suorastaan wituttaa tuo, että tullaan ostamaan tavaroita persaukisena..ja kukahan ne tavarat joutuu viemään takaisin paikoilleen? Liha ja kala pitäisi saada vielä nopeesti...mut minkäs teet ku yksin oot.

Vierailija
34/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kassana suorastaan wituttaa tuo, että tullaan ostamaan tavaroita persaukisena..ja kukahan ne tavarat joutuu viemään takaisin paikoilleen? Liha ja kala pitäisi saada vielä nopeesti...mut minkäs teet ku yksin oot.

Minä tuolla aiemmin kerroin tällaisesta mokasta. Olin hirveän nolona ja pahoittelin ja pyytelin kassalta anteeksi. Tarjouduin myös palauttamaan jokaisen tuotteen omalle hyllylleen. Mutta kassa sanoi että anna olla, he vievät. 

Vierailija
35/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa oliko noloa vai pelkästään hullunkurista. Maksoin ostokset ja lähdin saman tien ulos marketista. Autolla vasta huomasin, että ostoksia ei missään. Palasin takaisin ja siellähän tavarat odottivat, kassa oli pakannut ne valmiiksi kahteen muovikassiin, kyse ei siis ollut parista pikkuostoksesta... Kassaa vaan nauratti.

Vierailija
36/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita käynyt. Kerran läksin Alkosta ilman ostoksia maksun jälkeen. Kassa juoksee perään, että unohtuiko jotain :DD

Vierailija
37/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidnappasin jonkun vauvan, eli otin väärät kärryt. En tiedä kumpi pelästyi pahemmin, minä vai vauvan äiti !

Vierailija
38/45 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tartuin vahingossa jonkun toisen kärryyn ja lähdin lykkäämään sitä, en ollut monta askelta tosin päässyn eteenpäin, kun erittäin vihainen vanhempi rouva tuli riuhtomaan kärryä että se on kyllä hänen. Kuittasin asian naurahduksella ja pahoittelulla, mutta nainen oli niin sydänjuuriaan myöten loukkaantuneen oloinen, että tuli kyllä mieleen, että olisko pitänyt mennä nurkkaan häpeämään...

Vierailija
39/45 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 asteen kuumeessa menin kerran kaupasta hakemaan mehua kun oikein muuta pystynyt juomaan ja oli loppu. Vasta kassalla tajusin että olin yövaatteissa....

Vierailija
40/45 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia noloja kokemuksia kaupoilta? Mä annoin kerran kassalle ihan pokkana lomareissusta lompakkoon jääneitä Turkin liiroja, kyllä hävetti, kun huomasin.

Mitä noloa tuossa on?