Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tämän palstan naiset kirjoittavat miehistä lähes aina vain negatiivisia asioita?

Vierailija
17.01.2018 |

Vanhemmat miehet oksettavat, nuoremmat miehet säälittävät, kouluttamattomat miehet kuvottavat, ja oma mies ei koskaan tee mitään oikein. Tämä palsta antaa naisista aika ikävän kuvan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet ylistävät viisaudessaan naisia kilvan.

Vierailija
2/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet tätä palstaa? Ei kannata, jos mieli tulee pahaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iskä ja sedät on kivoja. Samoin mun isoisä. Iskemään tulevat vanhat miehet eivät ole kivoja, vaan oksettavia.

Vierailija
4/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tykkäävät aika usein valittaa mielummin kuin kehua jotakin asiaa. En tiedä miksi, onhan se aika outoa. 

Vierailija
5/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet oksettavat, nuoremmat miehet säälittävät, kouluttamattomat miehet kuvottavat, ja oma mies ei koskaan tee mitään oikein. Tämä palsta antaa naisista aika ikävän kuvan.

No mitäs tulet tänne provoamaan kilttimiehistä ja hopeaketuista ym.

Vierailija
6/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on vähän sellanen että tullaan purkautumaan pahasta mielestä tai jostain mikä ärsyttää. Sitten katsotaan jos löytyisi kohtalotovereita niin voi angstata yhdessä, terapeuttista:D

Vierailija
7/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tykkäävät aika usein valittaa mielummin kuin kehua jotakin asiaa. En tiedä miksi, onhan se aika outoa. 

Koska ihmiset hakevat vertaistukea mieltään vaivaaviin asioihin.

Vierailija
8/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miesvaltaisilla palstoilla näin usein tapahtuukin. Mutta ymmärräthän itsekin, että koska tämä on naisvaltainen palsta, niin naiset määrittävät täällä sen, miten on "normaalia" käyttäytyä. Kyllä sinäkin varmaan lopulta vastaisit samalla tavalla, jos sinua jatkuvasti haukuttaisiin. Vai kuvitteletko, että miehet täällä kehuisivat naisia, jotka haukkuvat heitä tauotta?

Vierailija
9/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku jo vastasi, niin ihmiset kaipaavat vertaistukea ongelmiinsa.

Vierailija
10/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet vääriä ketjuja. Lue niitä ketjuja, joissa kysytään, millaiseen mieheen naispalstalaiset ovat ihastuneet tai miten parisuhteessa olevat palstalaiset ovat tavanneet tai millaisen viestin uskaltaa laittaa ihastukselle. Tottakai se näyttää negatiiviselta, jos luet vain niitä ketjuja, joiden otsikko on "mies ei tullut yöksi kotiin" tai "milloin tiesit, että ero on ainoa mahdollisuus". 

Vierailija
11/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haukkuvat täällä naisia tauotta. Niin metsä miehille vastaa kuin sinne huudetaan. Hanki elämä.

Vierailija
12/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin minä tätä oalstaa tai en, niin naiset kirjoittavat silti samalla tavalla. Tuon "paha mieli" -jutun keksit itse, koska yrität puolustella naisten käytöstä. Miksi?

Ap

Vierailija
13/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miesvaltaisilla palstoilla näin usein tapahtuukin. Mutta ymmärräthän itsekin, että koska tämä on naisvaltainen palsta, niin naiset määrittävät täällä sen, miten on "normaalia" käyttäytyä. Kyllä sinäkin varmaan lopulta vastaisit samalla tavalla, jos sinua jatkuvasti haukuttaisiin. Vai kuvitteletko, että miehet täällä kehuisivat naisia, jotka haukkuvat heitä tauotta?

Ylikaudalla (miesten oma vauva) ylistetään naisia jatkuvasti maasta taivaisiin.

Vierailija
14/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän suomalaisten syntyvyys onkin laskussa, 1800-luvun lamavuodetkin puolella väestöstä on jo ohitettu.

Antaa naisten matkustella Gambiaan vaihdevuosien jälkeen, ilmiö jota mediakin ihailevasti hehkuttaa.

Suominainen ei merkitse mitään geenipoolissa. Jopa Brasiliasta löytyy luonnostaan  vaaleatukkaisia naisia.

Vierailija
15/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ansaitsevat sen.

Vierailija
16/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihän me ylistetäänkin, miehet eivät koskaan porukalla ala haukkua naisia vaan ainakin puolet kuulolla olevista miehistä intoutuu puolustamaan neitosten kunniaa.

Vierailija
17/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin minä tätä oalstaa tai en, niin naiset kirjoittavat silti samalla tavalla. Tuon "paha mieli" -jutun keksit itse, koska yrität puolustella naisten käytöstä. Miksi?

Ap

Moni on antanut sinulle hyvät perustelut, mitä kohtaa et ymmättänyt? Olet itse tyyppinä sellainen, että oikein etsimällä etsit ketjuja, joissa haukutaan miehiä, jotta itse pääset arvostelemaan naisia. Aloituksesi jo tiedetään.

Vierailija
18/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, sä oot se sama tyyppi joka ”etsii neulaa heinäkasasta”. Tarkoituksesi on vaan päästä haukkumaan naisia.

Vierailija
19/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuo kommentit on ainoita tekemisiä mitä monella tän palstan valaalla on miesten kanssa.

Vierailija
20/22 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan niin niin pyhimystä vaikka elämäntehtävä on naisten kyykyttäminen itsemurhayksiöstä käsin.