Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät!

Vierailija
17.01.2018 |

Tv5 mainostaa helmikuussa alkavaa Satuhäät-jatkosarjaa! Näyttää melkoiselta, mitäs tuumaatte?

Kommentit (391)

Vierailija
301/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä pari vielä yhdessä? Miehen intagramissa ei naista tosiaan näy.

Olettaisin että ovat, koska naisen instassa on hääkuvia sekä kuvia vastasyntyneestä vauvasta.

Ei ole heidän lapsi.

Kannattaa lukea kuvatekstit ennenkuin levittää tällaista tietoa.

Missään ei ole otettu kantaa, kenen vauva on kyseessä. Kerrottiin vaan että instassa on kuvia vastasyntyneestä.

Oliko sen vauvan oikea isä mukana häissä kutsuttuna vieraana?

Ei oltu kutsuttu koska temperamentti!

Vierailija
302/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut rankka homma hoitaa KAIKKI. Yksi tapaaminen, hääpaikalla käynti, hemmottelupäivä. Askartelu alkaa 2 päivää ennen vihkimistä. Raskasta on.

On se jos tuleva aviomies ei viitsi tehdä mitään yhteisen hää juhlan eteen koska laiska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset vain pilkkaavat kun toinen pääsee televisioon tuhansien ihmisten ihailtavaksi ihanassa hää juhlassa koska kateus!

Vierailija
304/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian oli todella huonokäytöksinen, erittäin rumaa kielenkäyttöä, ei osannut tehdä yhteistyötä  ja kiukutteli kuin pikkulapsi, ei näyttänyt itse tekevän hääpaikan koristelun suhteen mitään muuta kuin käskytti muita ja raivosi ja huusi V...a, kamalaa katsottavaa, eikä edes tajunnut hävetä, muka italialaista tempperamenttia. sanoisin että itsehillinnän puutetta, saanut tahtonsa aina läpi,äiti sai lohduttaa kuin pikkutyttöä, siinä oli muut juhlanjärjestäjät kovilla, jos ei meno muutu niin tuo avioliitto on tuomittu epäonnistumaan, tuskin monikaan mies jaksaa olla noin  tossun alla.

Vierailija
305/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee satu-tai unelmahäistä melko erilaiset juhlat ja valmistelut mieleen kuin mitä näissä useimmiten on.

Ovatko ne todellakin jonkun unelma tai käsitys satuhäistä?

No kai jokainen yrittää mieleisensä häät järjestää, luulisin.

Epäilemättä. Mutta tuollainenko on käsitys satumaisista häistä? Unelmien täyttymys?

Vierailija
306/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee satu-tai unelmahäistä melko erilaiset juhlat ja valmistelut mieleen kuin mitä näissä useimmiten on.

Epäilemättä. Mutta tuollainenko on käsitys satumaisista häistä? Unelmien täyttymys?

No millaiset niiden pitäisi olla?

Kerro.

Vierailija
307/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä nyt sanoisi. En saanut oikein mitään italialaista fiilistä mistään, päälleliimattu sukujuurien ja temperamentin korostaminen oli erikoista. "Räiskähtelevä" temperamentti on mielestäni myös todella huono tekosyy huonolle käytökselle, mutta tätähän kuulee aika usein.

Organisointi ja ennakointi ei taida kuulua morsiamen vahvuuksiin, myöhään jääneet ostokset ja koristelut, pakkailut, säätiedotukset... Lisäksi ihmettelin, vaikka tästä on varmasti mautonta mainita, 20 vuotta sitten menehtyneen isän muistelua joka käänteessä. Toki hääpäivä on elämän merkkihetkiä, jolloin menehtyneiden läheisten ikävä voi korostua, mutta kun kaikki äitiä myöten olivat niin äärimmäisen liikuttuneita..? No, varmaan olen vain tavallinen nuiva suomalainen muija, joka ei ymmärrä näin suuria tunteita.

Vierailija
308/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mahtava avaus uudelle kaudelle! Nauroin koko jakson ajan. Paitsi siinä hääpaikan koristelussa. Siinä kohti teki mieli huutaa sohvalta että et sä voi tommonen ääliö olla. Pari pääsi juontajan mukaan koristelemaan paikkaa jo etukäteen koska edellinen varaaja perui varauksen viime hetkillä. Silti koristeluista ei tullut yhtään mitään. Sulhanen ja kaasot tekivät morsiammen kiroillessa vieressä. Alkoi ihan oikeasti vituttaan henkilökunnan puolesta kun morsian veti oman kohtauksensa. "Mä vaadin omistajan paikalle, mä oon hei maksava asiakas" huudeltiin kun työntekijöiden työpäivä oli loppumassa. Koominen oli se morsiamen huutelu miten hän voi maksaa työntekijöiden ylityöt. Sekin tuli ohjelmassa selväksi että äiti ja mies maksavat, nainen vain tuhlaa muisen rahoja.

Naisen kyky järjestää asioita oli täysi nolla. Kumma homma kun morsiamella työttömänä ja lapsettomana ei luulisi niin kovin paljoa muita asioita olevan. Sekin oli hauska kun hiustenpidennykset jäivät hotelliin. Morsian ja kolme kaasoa, eikä kukaan muista ottaa oleellisia asioita mukaan reissuun. Kampaajan asenteelle täydet pisteet, laittoi heti jauhot suuhun morsiamelle eikä tämä vetänyt samanlaista kohtausta kuin hääpaikalla.

Morsian italia-psykooseineen oli suorastaan huvittava. Onko hän saanut tietää taustastaan vasta hiljattain? En jaksa uskoa että koko ikänsä puoliksi italialaisena olemisen jälkeen jaksaisi 24v enää vouhkata asiasta noin. Muutenkin se Italia-tietämys tuntui olevan tasoa Wikipedia, esimerkiksi ne Italian kaupungit pöytien nimissä. Olisi nyt kliseisien Roomien ja Napolien sijaan laittanut vaikka kuolleelle isälleen tärkeitä kaupunkeja.

Isän kuolemaa surtiin myös aivan kuin se olisi tapahtunut hiljattain. Papin puhe, äidin puhe, alttari juhlissa ja ilmapallot vaikka isä kuoli jo 20v sitten. Koomista kyllä että isä sai paljon enemmän huomiota kuin itse sulhanen.

Sulhanen mielestäni ihan asiallinen tapaus. Tosin morsiamen suhtautuminen tämän taustaan nauratti myös. Kuulemma innostui tämän lätkätuomarin ammatista sillä morsian sanoi rakastavansa jääkiekkoilijoita (kunnon italiaano varmaan rakastaisi futareita enemmän by the way). Nainen jopa korosti ohjelmassa miehen LIIGAtuomarin hommia. En ymmärrä miksi tuota liigaa piti korostaa, etenkin kun netin mukaan Renny ei kovin tunnettu tuomari Liiga-tasolla ole. Vihelsi ohjelmassakin A-junnujen peliä. Tällä kaudella SM-liigan mukaan Renny ei ole enää mukana liigatuomarien ringissä.

Vierailija
309/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä serkun häissä, ei kuollutta isää mainittu kuin äidin puheessä pieni maininta, että isäkin olisi tästä onnellinen. Se oli liikuttava pieni hetki.

Näissä tv-häissä toi iskä oli melkoisen pyhimyksen asemassa. Varsinkin, kun aikaa on telkkarissa rajallisesti, niin nyt kaikki meni vaan niihin iskäjuttuihin. Onneks tuo aviomies tuntui leppoisalta, ei varmaan pahastu, kun ei ollut näiden häiden huomioiduin mies.

Jos itse olisin ollut hääpari, niin mua harmittais jälkikäteen, kun en saanut tästä romanttista muistoa itselle. Sellasta häävideota. Tää oli enemmän iskän muistotilasuuden tallenne, ei meidän rakkauden häät.

Vierailija
310/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No väittivät ainakin olevansa tyytyväisiä. Ja eikös tuosta ohjelmasta käynyt vähän ilmikin että rahat vähän niinkun loppuivat kesken ja siksi haettiin kenkiä Prismasta ja niin edelleen.

Tämä oli heidän yrityksensä järjestää unelmahäät, ja jos kaikki nyt ei ihan mennyt niin kuin morsian unelmissaan kenties toivoi, niin semmoista se välillä on.

Vierailija
311/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten että myös ohjelman tuotantoyhtiön pojat lukee tältä palstalta kommentteja aikaansaannoksistaan?

Vierailija
312/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset vain pilkkaavat kun toinen pääsee televisioon tuhansien ihmisten ihailtavaksi ihanassa hää juhlassa koska kateus!

Lopeta!

Kuolen nauruun:D

Vierailija
313/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No väittivät ainakin olevansa tyytyväisiä. Ja eikös tuosta ohjelmasta käynyt vähän ilmikin että rahat vähän niinkun loppuivat kesken ja siksi haettiin kenkiä Prismasta ja niin edelleen.

Tämä oli heidän yrityksensä järjestää unelmahäät, ja jos kaikki nyt ei ihan mennyt niin kuin morsian unelmissaan kenties toivoi, niin semmoista se välillä on.

Kukin tyylillään. Oudolta minustakin tuntuu että unelma/satuhäissä kirotaan, huudetaan, kiukutellaan..

Vierailija
314/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienelläkin budjetilla saa aikaan kaunista ja tyylikästä, ei se siitä rahasta ole kiinni onko häät satumaiset vai ei. Tunnelma ja käytös ovat ne ratkaisevat tekijät.

Vierailija
315/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut rankka homma hoitaa KAIKKI. Yksi tapaaminen, hääpaikalla käynti, hemmottelupäivä. Askartelu alkaa 2 päivää ennen vihkimistä. Raskasta on.

On se jos tuleva aviomies ei viitsi tehdä mitään yhteisen hää juhlan eteen koska laiska!

NIin opiskelee vaan ja käy töissä! Laiska mikä laiska!

Vierailija
316/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millaiset niiden pitäisi olla?

Kerro.

Tiuskimattomat.

Vierailija
317/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut nyt uusintaa tästä jaksosta puoleen väliin ja inhoan jo nyt tuota morsianta "Olen niiiiiiiin Italialainen ja mieheni on mitätön paska joka asiassa ja perustelen huonon ja lapsellisen käytökseni temperamentilla"

En tulisi minuuttiakaan toimeen tuon matamin kanssa.

Vierailija
318/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä sellaisia häitä nähnyt, joissa ei morsian olisi ollut viimeiseen asti stressaantunut ja pöytäkoristeita näprätty yötä myöten elämän tärkeimpänä asiana.

He eivät vain näe itsessään vikoja, joista muita pilkkaavat.

Vierailija
319/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosiaan ihmettelen tota häästressiä. Itku silmissä raivotaan ja huudetaan koristeista ja juustokakkujen leipomisesta. Jos ei rahkeet riitä niin järjestäkää häät hotellissa tai ravintolassa jossa kaikki koristelut ja sapuskat juomineen kuuluu paketin hintaan. Järjestin omat häät Kalastajatorpalla viime kesänä ja ei todellakaan tarvinnut tehdä muuta kuin nauttia päivästä ja maksaa lasku.

Vierailija
320/391 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan hää-näpertelyä ! En todellakaan. Häät ovat vihkimis tapahtuma.

Pois kaikki krääsä, veivaaminen, vääntäminen ja muu sivubisnes.

Kohtuullinen juhlapaikka jossa pöytiä ja tuoleja, ruokaa ja juomaa.

Morsian laitetaan kauniiksi, 

samoin sulho . 

Hyvä vihkipaikka, jossa valat vannotaan.

Sitten juhlapaikalle.

Mitä tuosta tekemään vaikeempaa kuin tarvii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä