Unelmahäät!
Tv5 mainostaa helmikuussa alkavaa Satuhäät-jatkosarjaa! Näyttää melkoiselta, mitäs tuumaatte?
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä pari vielä yhdessä? Miehen intagramissa ei naista tosiaan näy.
Olettaisin että ovat, koska naisen instassa on hääkuvia sekä kuvia vastasyntyneestä vauvasta.
Joku totesi että pappi kuittaili hääparille kehottaessaan heitä kilpailemaan toistensa kunnioituksessa (on suoraan Raamatusta se kehotus), itselle tuli olo että oli aidosti vähän huolissaan parin tavasta suhtautua toisiinsa ja puhua toiselle ja vilpittömästi halusi neuvoa parempaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä pari vielä yhdessä? Miehen intagramissa ei naista tosiaan näy.
Olettaisin että ovat, koska naisen instassa on hääkuvia sekä kuvia vastasyntyneestä vauvasta.
Ei ole heidän lapsi.
Kannattaa lukea kuvatekstit ennenkuin levittää tällaista tietoa.
Sulhanen sanoi, että asui vielä kotonaan ja tunsi vanhempien puolelta pientä painostusta muuttaa omilleen.
Käsitin, että muutti sitten kotoaan suoraan morsiamen kanssa asumaan.
Morsian asui kimppakampässä, eli ilmeisesti oli myös kova halu sieltä pois.
Äiti myös varmaan paljon oli auttanut, myös taloudellisesti.
Onneksi mies on paljon töissä ja harrastuksissa, muuten hermot ei kestäisi, ehkä.
Vaimo sitten saa rauhassa *hoitaa kotia ja koiria* ja käydä shoppailemassa äityliinin kanssa.
Muuten ainoa henkilökohtainen asia tytöllä, italian ja temperamentin lisäksi, oli shoppailu.
Niin ja että oli työtön.
Vierailija kirjoitti:
jos loput parit on samaa tyyliä kun tän uutisen pari niin laatu on taattua ...
Niin no, tämähän on VIIHDEohjelma. Ei kai kukaan odotakaan, että näistä pareista mitään oikeaa syntyykään.
Seuraavassa jaksossa näkyis olevan oikee wt huipentuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä voisin kirjoittaa jo nyt ohjelmasta käydyn keskustelun tänne :D
ja varmaan moni muistakin teistä.
Jep: WT, hyi tatuointeja, kamalan lihava morsian nostelee hääpukua jatkuvasti, kaikki liian humalassa, kamalat teemavärit. Mitä vielä?
Ensimmäinen lapsi saanut alkunsa - hups- 2kk seurustelun jälkeen. Nyt kaksi vuotta myöhemmin toinen lapsi on vauva ja järjestetään häät 😀
Kiinnittäkää turvavyöt! Pahaa jälkeä luvassa!
Vierailija kirjoitti:
Morsian on kyllä vielä jotenkin kypsymätön ja pilalle hemmoteltu
Älä!
Mistä päättelit:)
Eukon lapsellista kiukuttelua ja sen juttuja kuunneltuani totesin itsekseni että koska tuo eukko itsenäistyy ja kasvaa aikuiseksi? Taitaa äiti siloittaa tietä niin kauan kun on elossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentääs alkanut kampaamoissa huutaa ja kiroilla. Tosin kampaaja sanoi aika napakasti EI
Taisi olla ihan uusi asia, että joku uskaltaa sanoa vastaan:)
Siitä se aikuistuminen alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä ihmisiä jotka selittää "noku mä oon vähä tämmönen tempperamenttinen" saatana jos sä tiedostat vikasi tee sille asialle jotain.
Siinähän se on, kun se ei pidä sitä vikana vaan on ylpeä siitä.
Meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista oli kuunnella jatkuvaa vitsailua sulhasesta. Morsian, kaverit, morsiammen äiti..Rakkaan kunnioitus ja arvostus ovat tärkempiä asioita, jotta avioliitolla on tulevaisuus.
Mun plussapeukutus oli 100:s tähän kommenttiin. Jeeeeee!
Harmi ettei tätä näe netistä? Asun ulkomailla ja olisin halunnut seurata tätä :D hauska katsoa ruudusta/katsomosta Veitolan yökyläilyt ja Kaappaukset tai mistä vaan AV:llä keskustellaankaan
Vierailija kirjoitti:
Kuka morsiamen saattoi kirkkoon? Isä kuollut. Kuka se oli, ei ollut kummisetä.
Istui äidin vieressä kirkossa, joten olikohan eno tai sitten isäpuoli?
Vierailija kirjoitti:
http://www.instagram.com/p/BfrP159FHhj/?hl=fi&taken-by=franciih
Vai että häästressi!!! Voi ressukkaa,pitäisikö vähän kasvaa ja opetella organisoimaan asioita. Tulevaisuudessa voi stressata enemmän kun voi olla valvottava vauva ja myöhemmin uhmis,kulkeeko mamma silloinkin perässä ja hokee että mamma hoitaa. Tytsyllä ei taida olla aavistustakaan mitä on työstressi. En ennusta pitkää liittoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Prisma-kenkiä moni tuntui kritisoivan. Entä jos ne samat kengät olisivat olleet myynnissä jossain kalliissa kenkäkaupassa? Olisivatko kelvanneet kriittisille?
Itse löysin aikanaan kengät häihini Citymarketin ale-laarista 10 markalla. Aivan älyttömän mukavan tuntuiset korkkarit jalassa ja toistaiseksi en ole yhtä hyviä kalliillakaan hinnalla löytänyt.
Nyt valoja päälle jo siellä. Kengät ostetaan sieltä mistä televisiokanavan tuotesijoittelusopimus ne määrää ostettavan.
Höpöhöpö.
Espoolaispari paljasti: Näin Satuhäiden jatkosarja syntyi kulissien takana – tuotanto ei kustantanut häistä senttiäkään https://www.is.fi/viihde/art-2000005540012.html?utm_source=kopioi+leike…
Kyseisessä ohjelmassa hääpari kustantaa itse hankintansa ja ostaa tarvitsemansa sieltä mistä tykkää. Tuotesijoittelusopimus on vähän eri asia kuitenkin...
Mitään tuollaista ohjelmaa ei nykyään tehdä ilman kaupallista ohjailua. Ei ainoatakaan ottoa tehdä esim. Eurokankaassa ilman rahaliikennettä. Nämä ovat läpeensä kaupallisia mainoksia omista häistään unelmoiville kankaanostajille.
Kylläpä muuten tehdään, ainakin tämä ohjelma. Parit saavat tästä rahallista etua ainoastaan sen kuvausten jälkeen maksettavan 800€. Muuten kaikki maksetaan itse, eikä ollut mitään mainossopimuksia mihinkään.
En olisi edes lähtenyt mukaan jos olisi pitänyt häät jonkun tietyn kaavan mukaan tai tiettyjä toimijoita käyttäen suunnitella. Ihan itse valittiin kaikki häihin liittyvät ostospaikat ym, suurin osa ainakin meillä jo valittuna ja hinnat sovittuna jo ennen tietoa ohjelmaan pääsystä. Itse sitten myös kyseltiin kuvausluvat noista paikoista, ja kuvaustiimi sitten tuli vaan mukana sinne minne sanottiin että ollaan menossa.
Minusta on aika selvästi ilmaistu jo hakusivuilla ja ylipäänsä ohjelman konseptissa että ohjelma kuvaa aitoja suomalaisia häitä, eikä häiden suunnitteluun tai toteutukseen mitenkään puututa tuotantotiimin puolelta.
t. erään tulevan jakson morsian
Hirvittääkö yhtään tulevat kommentit?
Ei suuremmin. Tiedän että aina varmasti tulee jostain suunnasta paskaa niskaan, oli häät sitten millaiset hyvänsä, jos ne näytetään televisiossa. Mutta sanotaan nyt vaikka niin että meistä ei ihan eilisen kaltaista jaksoa saa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Prisma-kenkiä moni tuntui kritisoivan. Entä jos ne samat kengät olisivat olleet myynnissä jossain kalliissa kenkäkaupassa? Olisivatko kelvanneet kriittisille?
Itse löysin aikanaan kengät häihini Citymarketin ale-laarista 10 markalla. Aivan älyttömän mukavan tuntuiset korkkarit jalassa ja toistaiseksi en ole yhtä hyviä kalliillakaan hinnalla löytänyt.
Nyt valoja päälle jo siellä. Kengät ostetaan sieltä mistä televisiokanavan tuotesijoittelusopimus ne määrää ostettavan.
Höpöhöpö.
Espoolaispari paljasti: Näin Satuhäiden jatkosarja syntyi kulissien takana – tuotanto ei kustantanut häistä senttiäkään https://www.is.fi/viihde/art-2000005540012.html?utm_source=kopioi+leike…
Kyseisessä ohjelmassa hääpari kustantaa itse hankintansa ja ostaa tarvitsemansa sieltä mistä tykkää. Tuotesijoittelusopimus on vähän eri asia kuitenkin...
Mitään tuollaista ohjelmaa ei nykyään tehdä ilman kaupallista ohjailua. Ei ainoatakaan ottoa tehdä esim. Eurokankaassa ilman rahaliikennettä. Nämä ovat läpeensä kaupallisia mainoksia omista häistään unelmoiville kankaanostajille.
Kylläpä muuten tehdään, ainakin tämä ohjelma. Parit saavat tästä rahallista etua ainoastaan sen kuvausten jälkeen maksettavan 800€. Muuten kaikki maksetaan itse, eikä ollut mitään mainossopimuksia mihinkään.
En olisi edes lähtenyt mukaan jos olisi pitänyt häät jonkun tietyn kaavan mukaan tai tiettyjä toimijoita käyttäen suunnitella. Ihan itse valittiin kaikki häihin liittyvät ostospaikat ym, suurin osa ainakin meillä jo valittuna ja hinnat sovittuna jo ennen tietoa ohjelmaan pääsystä. Itse sitten myös kyseltiin kuvausluvat noista paikoista, ja kuvaustiimi sitten tuli vaan mukana sinne minne sanottiin että ollaan menossa.
Minusta on aika selvästi ilmaistu jo hakusivuilla ja ylipäänsä ohjelman konseptissa että ohjelma kuvaa aitoja suomalaisia häitä, eikä häiden suunnitteluun tai toteutukseen mitenkään puututa tuotantotiimin puolelta.
t. erään tulevan jakson morsian
Ei suuremmin. Tiedän että aina varmasti tulee jostain suunnasta paskaa niskaan, oli häät sitten millaiset hyvänsä, jos ne näytetään televisiossa. Mutta sanotaan nyt vaikka niin että meistä ei ihan eilisen kaltaista jaksoa saa...
Sinä vaikutat ihan sivistyneeltä ja järkevältä jo pelkästään ilmaisutapasi perusteella.
Rohkea olit kun mukaan lähdit ja toivon että häänne olisivat "tylsät" eli kauniit ja ilman kauheata riitelyä ja roisia kielnekäyttöä :)
Onko seuraavassa jaksossa siis se pinkkitukkainen nainen jolla on kädessä 'sexy bitch'-tatuointi? Siinä on kyllä ainekset kunnon wt-meininkiin!