Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa joka asuu vuokralla?

Vierailija
17.01.2018 |

Vaikka itse asut omistusasunnossa. Miten tärkeää toisen varallisuus on?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut mieleenikään ostaa omaa asuntoa eron jälkeen. Tai siis on, mutta ei mitään pakottavaa tarvetta eikä suurta hinkua ole löytää omistusasuntoa. Asun pienellä paikkakunnalla ja aion muuttaa täältä kuitenkin viimeistään, kun lapset muuttavat kotoa pois. Ei olisi mitään järkeä ostaa nyt omistusasuntoa ja sitten muutaman vuoden päästä tuskailla, kun sitä ei saa myytyä kirveelläkään. Tässäkin rapussa on kolme asuntoa tyhjillään ja myynnissä. Ei vain mene kaupaksi, vaikka ihan mukavaa seutua onkin. Ei tässä tuppukylässä ole ostajia. 

Vierailija
22/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, asun pk-seudulla vuokralla ja tulot ovat 90 000€ / vuosi, tähän päälle jonkin verran pääomatuloja. Asunnon osto ei vain ole mahdollista maksuhäiriömerkinnän vuoksi. Siltikin olen sitä mieltä että taloudellinen tilanteeni on hyvä ja säästettyä omaisuutta ja sijoituksia on ihan ok määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi asua vuokralla esimerkiksi Helsingin kantakaupungissa. Mutta hyvät tulot pitää olla, jotta voi tarjota mulle matkoja, ravintolassa syömistä jne. Työtön ja velkainen kaupungin vuokrayksiössä ei käy.

Vierailija
24/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä että miten joku asuntovelkainen voi tuntea ylemmyydentunnetta täysin velatonta vuokralla-asujaa kohtaan?

Vierailija
25/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta en missään tapauksessa voisi edes katsoa ihmiseen päin, joka kyselee tälläistä. Oksettaisi liikaa.

Vierailija
26/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, mutta en missään tapauksessa voisi edes katsoa ihmiseen päin, joka kyselee tälläistä. Oksettaisi liikaa.

Voitko kertoa miksi? Ap.

Vierailija
27/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään häiritse se että varallisuus on noin iso asia. Kuulosti siltä ettei vuokra-asunto ole se juttu vaan se jos se viestii miehen olevan köyhä tai keskituloinen :D anna mun kaikki kestää.

Kyllä vaan, vuokralla asuvia pidetään Suomessa toisenluokan kansalaisina.

Aivan samantekevää mitä Suomessa yleensä ajatellaan, minä teen niin kuin itselleni parhaaksi sopii. Enkä todellakaan ottaisi puolisoa, jota kiinnostaa joku yleinen mielipide niin paljon, että sen takia alkaa ostella asuntoja jos ei muuten halua. Mä en halua omistusasuntoa vaikka olen varakas. En viitsi myydä ja ostella ja etsiä vuokralaisia, haluan itse olla se joka liikkuu vapaasti kaupungista ja maasta toiseen halutessaan. Enkä halua olla vastuussa mistään taloyhtiön hisseistä tai lumien luonneista, huolehtikoon muut sellaisesta.

Vierailija
28/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehen koulutuksella on väliä. Jos hän on akateeminen ja asuu vuokralla, se on minusta vain fiksua. Osaa ottaa elämän rennosti ja nauttia elämästä. Saattaahan hänellä olla sijoitusasunto toisaalla, niinhän se yleensä menee. Joku kouluttamaton mies, jolla on omistusasunto, on täysin arvoton.

Vierailija
29/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse asut omistusasunnossa. Miten tärkeää toisen varallisuus on?

Kaikki te alapeukuttaneet, oletteko parisuhteessa rakkaudesta vai rahasta? 

En ole köyhä vaikka vuokralla asunkin, tulot yli 2x keskiverron, omaisuuttakin ja säästöjäkin on. Velkaa 0e. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme