Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmistoihmisten habitus

Vierailija
17.01.2018 |

Merja kyllönen oli äsken ylen uutisissa ja myös hänen kannattajiaan jutussa haastateltiin. Olenko se vain minä, vai onko nämä vasemmistolaiset järjestään olemukseltaan vähän fleguja "low-life"-ihmisiä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rupusakkia kaikki!

Vierailija
2/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen viestintäväeltä odottaisi hieman enemmän ammattitaitoa kuin tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.riemurasia.net/kuva/Mielenosoitus-Harjavallassa-/168201

Tuossa persuja.

Niistä puhumattakaan!

Ps.=wt

Vas.=flegu hippi

Ap

Vierailija
5/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merja kyllönen oli äsken ylen uutisissa ja myös hänen kannattajiaan jutussa haastateltiin. Olenko se vain minä, vai onko nämä vasemmistolaiset järjestään olemukseltaan vähän fleguja "low-life"-ihmisiä

Niin, kaikki eivät mittaa elämässä menestymistä samoilla "trendipelle"-mittareilla kuin kokkarit.

Ps. Muistakaa ostaa kaukoidästä aina lisää uusia tuotteita ja näännyttää kotimainen valmistus.

Vierailija
6/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kauniisti ja naisellisesti pukeutuva vihervassari ja laittautumiseen käytän yli tunnin joka aamu. Taidankin olla poikkeus...

Vierailija
7/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitää pukeutua, sanoa ja tehdä, jotta kuuluu joukkoon. Siinäpä vasemmiston habitus tiivistettynä.

Arhinmäki ministeri-Audissa katu-uskottavasti lenkkarit jalassa. Sorron yöstä nousi!

Tasa-arvoa ajetaan - siis vain naisten.

Vierailija
8/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kauniisti ja naisellisesti pukeutuva vihervassari ja laittautumiseen käytän yli tunnin joka aamu. Taidankin olla poikkeus...

niin olet.

Vierailija
9/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin ei tarvitse laittautua tuntia.

Vierailija
10/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.äänestin tänään Merjaa ja olen kyllä bmi 20 nainen,pitkät hiukset ja monesti kauniiksi kehuttu. En polta enkä ole sellaista harrastanut.

Tosin en tuollaisiin haastatteluihin mielellään osallistu enkä toitota ketä äänestin. Äänestän henkilöä joka ajattelee kuten minä. Olen aina äänestänyt sdp: Tä tai vasemmistoa.

Olen älykäs luen jne en tiedä miten vasemmistolaisuus minusta näkyy, puhun asiasta vain jos asiasta on kohtelias puhua, en mielipiteitäni huuda missään. Osaan kyllä rauhallisesti perustella tarvittaessa.

koen älykkään ehdokkaan yleensä parhaaksi. Paavo on myös hyvä ehdokas ja hänen aika toisaalta myös olisi presidentiksi.

Vierailija
11/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkkupeitto Vartiaisella on tänään kiireinen ilta.😂😂

Vierailija
12/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistossa pinta ei ratkaise vaan jokainen saa olla oma itsensä. Kokoomuksessa asiat voivat toki olla toisin.

Itse tiedän monia "valkokaulusvassareita" ja olen sellainen itsekin.  Kukaan ei ole koskaan kommentoinut sanallakaan tyyliäni, enkä minä puolestani ole huomannut että se villapaitaporukka olisi erityisen flegua tai sivistymätöntä. 

Vierailija
13/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani vassarien kunnallispoliitikko on kaikin puolin siisti kauluspaitamies. Ainoana häiritsevänä seikkana käyttää kesäisin sukkia sandaaleiden alla. Se hänelle suotakoon.

Vierailija
14/14 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani vassarien kunnallispoliitikko on kaikin puolin siisti kauluspaitamies. Ainoana häiritsevänä seikkana käyttää kesäisin sukkia sandaaleiden alla. Se hänelle suotakoon.

Jos vähäänkään tuppaa jalat hikoilemaan on ihan suotavaa käyttää sukkia sandaaleissa kesällä, ellei ole hiekkarannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme