Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä tunge introverttien koulutovereidesi seuraan kouluajan ulkopuolella!

Vierailija
17.01.2018 |

He saavat yliannostuksen sosiaaalista kanssakäymistä jo koulupäivän aikana joten antakaa heidän olla rauhassa älkääkä menkö juttelemaan vaikka olisitte samassa metrossa tai törmäisitte kaupungilla

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Varsinkin se kotimatka metrossa/junassa pitäisi saada olla rauhassa.

Vierailija
22/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nyt otti aloituksesta nokkiinsa mutta asiaahan se on.

Tässä maailmassa mennään aina ekstroverttien ehdoilla. Kyllä se on introverteille todella rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei ole automaattisesti "erakko" ja voi olla hyvinkin sosiaalinen

... mutta tämän palstan perusteella se tuntuu olevan automaattisesti huonotapainen pikku paskiainen. Kumma juttu, tosielämässä tunnen itseni lisäksi oikein mukavia introverttejä, jotka eivät koe tarpeelliseksi haistatella joka toiselle kommentoijalle.

Missä kohtaa ap haistattelee kenellekään?

Vierailija
24/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juttele myöskään naisten, tummaihoisten, homojen enkä rumien ihmisten kanssa, joten introverttien lisääminen listaan käy hyvin!

Vierailija
25/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt vielä, että miten sen introvertin tunnistaa kun ei kenelläkään lue otsassa onko kyseessä introvertti...

Vierailija
26/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei ole automaattisesti "erakko" ja voi olla hyvinkin sosiaalinen

... mutta tämän palstan perusteella se tuntuu olevan automaattisesti huonotapainen pikku paskiainen. Kumma juttu, tosielämässä tunnen itseni lisäksi oikein mukavia introverttejä, jotka eivät koe tarpeelliseksi haistatella joka toiselle kommentoijalle.

Missä kohtaa ap haistattelee kenellekään?

Kuka väitti, että ap haistatteli?

Vierailija
27/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän toki, minä viihdyn vain kaltaisteni perverttien kanssa.

Vierailija
28/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
29/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ekstrovertit että introvertit tietävät sen, että "ambiverteiksi" itseään kutsuvat ovat alinta saastaa!

Vierailija
30/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä ekstrovertit että introvertit tietävät sen, että "ambiverteiksi" itseään kutsuvat ovat alinta saastaa!

Kyllä ekstrovertit on.

Vierailija
31/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se pitäisi tietää kuka on introvertti? Ja sitä paitsi kaikki introvertit eivät ole samanlaisia, joitain ei haittaa vaikka se koulukaveri tulisi juttelemaan kotimatkalla. Ja jotkut introvertit ovat jopa niin fiksuja että sanovat itse toiselle jos haluavat olla rauhassa eivätkä oleta toisen kykenevän lukemaan ajatuksia.

Introvertin tunnistaa koulussa esim. siitä ettei hän osallistu koulun bileisiin.

Ei.

Introverttius tarkoittaa sitä, että väsyy ihmisten seurassa ja tarvitsee yksinoloa ladatakseen akkujaan, kun ekstrovertillä homma menee toisinpäin. Introvertti voi pitää ihmisistä paljonkin, ekstovertti voi pitää harvoista ja valituista. Ekstovertit ei ole supersosiaalisia ihmisiä jotka pitävät kaikista tai intovertit hiljaisia hissukoita jotka ei halua kenenkään seuraa, yleisesti ottaen.

Vierailija
32/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se pitäisi tietää kuka on introvertti? Ja sitä paitsi kaikki introvertit eivät ole samanlaisia, joitain ei haittaa vaikka se koulukaveri tulisi juttelemaan kotimatkalla. Ja jotkut introvertit ovat jopa niin fiksuja että sanovat itse toiselle jos haluavat olla rauhassa eivätkä oleta toisen kykenevän lukemaan ajatuksia.

Introvertin tunnistaa koulussa esim. siitä ettei hän osallistu koulun bileisiin.

Ei.

Introverttius tarkoittaa sitä, että väsyy ihmisten seurassa ja tarvitsee yksinoloa ladatakseen akkujaan, kun ekstrovertillä homma menee toisinpäin. Introvertti voi pitää ihmisistä paljonkin, ekstovertti voi pitää harvoista ja valituista. Ekstovertit ei ole supersosiaalisia ihmisiä jotka pitävät kaikista tai intovertit hiljaisia hissukoita jotka ei halua kenenkään seuraa, yleisesti ottaen.

Älä kerro mitä me introvertit ollaan ku et selvästikään tiedä.

Vierailija
33/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertit on kertakaikkiaan oksettavaa sakkia!

Vierailija
34/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Täh?

Tuo on nimenomaan juuri introvertin persoonallisuuden kuvaus.

Vierailija
35/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mortti ja Vertti

Vierailija
36/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

No mitä? Mä oon introvertti ja kyllä tuo mua kuvaa. Väsyn ihmisten seurassa ja tarvitsen paljon omaa aikaa mutta en ole hiljainen hissukka joka ei haluaisi kenenkään seuraa.

Vierailija
37/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei esimerkiksi harrasta kaljoittelua, niin moni raitis jättää suosiolla kosteat illanistuijaiset väliin ja viihtyy paremmin omien kaveriensa seurassa, joiden seurassa voi olla omana itsenään.

Vierailija
38/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
39/74 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta näkee hyvin ekstroverttien suhtautumisen. Ei kuunnella, ei yritetä ymmärtää vaan pakko työntää omaa sontaa kokoajan

Vierailija
40/74 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavia nämä ekstrojen blanket statementit introverteistä