Kuinka on mahdollista lihoa sairaalassa pelkän tiputuksen varassa kymmenen kiloa viikossa?
Pidän painostani päiväkirjaa. Sairastin keuhkokuumeen ja kotiintullessa paino oli todellinen järkytys. Olen lihonut kymmenen kiloa viikossa! Osaako kukaan vastata asiallisesti?
Kommentit (24)
Sairaalassa kunnon vaaka, omasi voi näyttää vähemmän muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei punnittu sairaalassa ja oma vaaka toimii ihan yhtä hyvin kuin ennenkin. Vaihdoin siihen vielä kokeeksi patterinkin ja kokeilin uudestaan. Näyttää sekä vanhan että uuden patterin kanssa samaa painoa.
Vierailija kirjoitti:
Nestettä.
En keksi muutakaan selitystä koska mitään muuta ei ole iv-lääkkeiden lisäksi mennyt sisään. Join juuri ja juuri muutaman lasillisen vettä joka päivä koska en todellakaan jaksanut syödä. Vieläkin heikottaa niin etten millään jaksaisi avata säilykepurkkia ja syödä.
Tulin apteekin kautta kotiin ja mieli tekisi vain nukkua. Otan lääkkeet kun kännykkä herättää. Ei puhettakaan että jaksaisin käydä pesulla jne.
On kyllä erikoista. Onhan sydämen vajaatoiminta poissuljettu?
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista tutkittu. Pitäisikö varata aika terveyskeskuksesta?
Menisin kyllä lääkärin puheille. Etenkin kun vointikin on noin huono. Mikä on syke ja verenpaine?
Vierailija kirjoitti:
Menisin kyllä lääkärin puheille. Etenkin kun vointikin on noin huono. Mikä on syke ja verenpaine?
Sairaalassa mitattiin. En omista verenpainemittaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei punnittu sairaalassa ja oma vaaka toimii ihan yhtä hyvin kuin ennenkin. Vaihdoin siihen vielä kokeeksi patterinkin ja kokeilin uudestaan. Näyttää sekä vanhan että uuden patterin kanssa samaa painoa.
Ei tuo mitään todista, oma vanha vaaka saattoi heittää yli 2-kiloa parin punnituksen välillä vaikka oli miten uusi patteri ja vaikka miten tarkkaan koitti seistä samalla tavalla. Vaihdoin parempaan tietty.
Eiköhän se ole nesteturvotusta. Aika paljon tosin.
Ei kukaan lihoa 10 kiloa viikossa. Ei todellakaan. Sulla on jotain aika hemmetin pahasti vialla jos tuo on totta!
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan erikoista nestetiputuksessa.
Onko sulla munuaisten vajaatoiminta?
Sä muistat painosi väärin. Itse asiassa olet laihtunut 10 kiloa.
Sinut on nesteytetty eli pumpattu täyteen suolaliuosta kuin joulukinkku. Lisäksi elimistössäsi on ollut tulehdus, se jo yksinään aiheuttaa turvotusta. Minulla sairaalassa ollessa sen puolen käsivarsi, missä kanyyli on, turpoaa niin etten pysty kunnolla liikuttamaan sormiani.
Nestettä vain. Ja jotkut lääkkeet vielä "keräävät" sitä nestettä kehoon.
Mitä kaikkea se tiputusneste sisältää?
Se on kaikki vettä. Luultavasti sinulla on joka paikka turvoksissa. Kun oma sisäeritys pääsee taas pomon paikalle, liika neste poistuu.