Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko hakea keinohedelmöitystä? Olen 22 vuotias yksin asuva.

Auttakaa minua.
17.01.2018 |

Käyn silloin tällöin töissä ja minulla ei ole rikosrekisteriä.
Eli ketkä voivat hakea ja ketkä ei?
Haluaisin kovasti vauvan ja olen valmis äitiyteen.
Vaikuttavatko mielenterveydet esim. Pienet ahdistukset jne?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin varmaan väärää termiä mutta meinasin että tulisin raskaaksi spermasta jota minulle laitetaan lääkärillä.

Ap

Vierailija
2/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mikset voisi, kannattaa varmaan suoraan soittaa lapsettomuusklinikalle

https://www.dextralapsettomuusklinikka.fi/hedelmoityshoidot/inseminaati…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä lääkärillä onnistunee mutta joudut maksamaan kaikki kulut itse.

Vierailija
4/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa minua. kirjoitti:

Käyn silloin tällöin töissä ja minulla ei ole rikosrekisteriä.

Eli ketkä voivat hakea ja ketkä ei?

Haluaisin kovasti vauvan ja olen valmis äitiyteen.

Vaikuttavatko mielenterveydet esim. Pienet ahdistukset jne?

Voit hakea.

"Pienet ahdistukset" ei ole mielenterveysongelma. Ei ole olemassa normaalia ihmistä, jota ei koskaan ahdista. Ehkä korkeintaan joku psykopaatti tai muu, jolla poikkeava aivokemia.

Vierailija
5/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi? Siis toki ymmärrän, että vauvakuume voi iskeä milloin tahansa, mutta olet nuori ja sinulla on vielä aikaa löytää se sopiva kumppani, jonka kanssa haluat perheen perustaa. Toki mikään ei sinua estä, mikäli lapsen välttämättä yksin haluat.

Mutta sanoit käyväsi silloin tällöin töissä. Onko sinulla siis jo opiskelut opiskeltu?

Vierailija
6/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 28 ja olen miettinyt ihan samaa. Ei löydy sitä hyvää miestä edellisen pitkän suhteen jälkeen ja haluan lapsia. Olen päättänyt, että kun täytän 30, hankin keinohedelmöityksellä lapsen/lapsia.

Vierailija
7/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi? Siis toki ymmärrän, että vauvakuume voi iskeä milloin tahansa, mutta olet nuori ja sinulla on vielä aikaa löytää se sopiva kumppani, jonka kanssa haluat perheen perustaa. Toki mikään ei sinua estä, mikäli lapsen välttämättä yksin haluat.

Mutta sanoit käyväsi silloin tällöin töissä. Onko sinulla siis jo opiskelut opiskeltu?

Opiskella voi myöhemminkin. En ole ap, vaan ihan ohimennen vain totean, että kaikilla ei ole aikaa niin paljon kuin enemmistöllä. Joillain alkavat jo parikymppisenä ennenaikaiset vaihdevuodet tai on joku muu fysiologinen juttu.

Vierailija
8/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka tahansa voi mutta maksaa ihan minimissäänkin yli 1000e.

Vierailija
9/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ok Ap jos haluat lapsia, eikun vaan!

Vierailija
10/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit hakeutua yksin hedelmöityshoitoihin.

Vierailija
11/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskella voi myöhemminkin. En ole ap, vaan ihan ohimennen vain totean, että kaikilla ei ole aikaa niin paljon kuin enemmistöllä. Joillain alkavat jo parikymppisenä ennenaikaiset vaihdevuodet tai on joku muu fysiologinen juttu.

Näin. Mieluummin niin, että lapsenhankinnan aloitus aikaisin ja lykkää muuta. Eikä niin kuten minulla, että lapsenhankinnan aloitus "sopivampana ikänä", vuosia asia hoidettavana ja lähes koko muu elämä mennyt sen takia päälaelleen. Ja sitten viimein kun raskaana, kärvistellään, onko kromosomipoikkeavuuksia vai ei tai onko lapsi muuten terve.

Vierailija
12/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluisin valita ne geenit mitä lapsi saa, enkä mitään randomia, ajatella jos saisi ruman lapsen, varsinkin tytön, lapsi parka, mitään ulkonäkö kriteereitä ei sperman luovutuksessa ole...

Vierailija
13/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yksityisellä ellet sitten sairasta jotain hedelmällisyyteen vaikuttavaa sairautta esim. Endometrioosi tms. Kaupungin puolella tosin pitkät jonot.. Toimenpide olisi varmaan inseminaatio ja mitäpä sitä odottelemaan naisen hedelmällisyys alkaa laskea 25vuotiaana..lapsia ei tehdä niitä saadaan jos saadaan.. Itse 10vuotta tuloksetta hoidoissa käynyt..

Vierailija
14/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä. Mutta näitä on liikaa oikeastikin, lapsienteko äkkiä jonkunlaisen kontrollin alaiseksi.

Vierailija
15/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haluisin valita ne geenit mitä lapsi saa, enkä mitään randomia, ajatella jos saisi ruman lapsen, varsinkin tytön, lapsi parka, mitään ulkonäkö kriteereitä ei sperman luovutuksessa ole...

Voi kuule vaikka saisit kumppaniksesi viisi ihannemiestä, et saa välttämättä näiltä yhdeltäkään kunnollisia siittiöitä, joilla raskaus alkaisi. Edes täydellinen siittiöiden puute ei näy mitenkään ulospäin.

Vierailija
16/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä. Mutta näitä on liikaa oikeastikin, lapsienteko äkkiä jonkunlaisen kontrollin alaiseksi.

Niin että parempi hakea siittiöt baarisrista? Ja taudit.

Vierailija
17/17 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen ja rasvaton, niin voin tulla tyhjentämään pussini sinun sisälle :-) Ei maksa mitään ;-)