Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet kuvittelevat säilyvänsä pidempään kuin naiset

Vierailija
17.01.2018 |

Yhtä lailla miehet rupsahtavat kuin naisetkin, joskin naiset pitävät paremmin huolta itsestään ja sen kyllä huomaa, kun naiset ovat huomattavasti nuoremman näköisiä kuin ikäisensä miehet joitain poikkeuksia lukuunottamatta.

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin naurettava ja epätoivoinen aloitus.Samoilla elintavoilla mies säilyy paksummalla ihollaan selvästi nuoremman näköisenä.Eri juttu nämä ketjupolttaja-juopot.

Vierailija
202/208 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä totuus on, että naisten rupsahdus alkaa 25-vuotiaana. Toki joillain vasta kolmekymppisenä. Mutta kaikki 35v naiset ovat jo selvästi rupsahtaneita. Meikillä yritetään peittää totuutta. Vähän sama kuin kalju mies kampaa loppuja hiuksia päälaen yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin naurettava ja epätoivoinen aloitus.Samoilla elintavoilla mies säilyy paksummalla ihollaan selvästi nuoremman näköisenä.Eri juttu nämä ketjupolttaja-juopot.

Ei säily, molemmat vanhenevat yhtälailla. Naurattaa näin 23v mitä te vanhat miehet luulette itsestänne.

Vierailija
204/208 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei säily, molemmat vanhenevat yhtälailla. Naurattaa näin 23v mitä te vanhat miehet luulette itsestänne.

Ja 23 voi olla rupsahtanut.

Vierailija
205/208 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ex-mieheni, 48 v kaljamahainen ukko jolla karheat punakat roikkuposket , silmäpussit ja heltta leuan alla, mutta kuvittelee silti olevansa hemmetin nuorekas ja komea alfauros jota kassaneidit katsovat himoiten ! Kävelee tuolla maastohousuissa ja farkkutakki päällä , lippis päässä.. Jestas miten hävettää että olin tuollaisen kanssa 13 vuotta!

Vierailija
206/208 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa nämä "olen niin nuorekas viisikymppinen" liimautuvat seuraan ja vaikka he kuinka urheilevat/ovat sileämpi-ihoisia, kyllä ihmisen habitus muuttuu vanhemmiten...noh... vanhaksi.

Heidän pitäisi liehitellä oman ikäisiään vähän enemmän, sillä hyvännäköinen 30- ja 40-vuotias nainen saa helposti nuorempiakin miehiä. Miksi silloin haluaisi viisikymppisen...?

Vierailija
207/208 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 23 voi olla rupsahtanut.

No sille minä en voi mitään jos sitä olit jo sen ikäisenä:)

Vierailija
208/208 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa nämä "olen niin nuorekas viisikymppinen" liimautuvat seuraan ja vaikka he kuinka urheilevat/ovat sileämpi-ihoisia, kyllä ihmisen habitus muuttuu vanhemmiten...noh... vanhaksi.

Heidän pitäisi liehitellä oman ikäisiään vähän enemmän, sillä hyvännäköinen 30- ja 40-vuotias nainen saa helposti nuorempiakin miehiä. Miksi silloin haluaisi viisikymppisen...?

Niinpä. Itse 36-vuotiaana en kyllä katsele edes 40 miehiä, koska siinä iässä roikkuu jo vähän joka paikka monella. Onneksi salilta löytyy vähän nuorempiakin miestä. Elämäntavat vaikuttavat paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme