G: Mitä sairastat?
Mitä sairauksia Sinulla on?
Itselläni on mm. astma, iskias, rytmihäiriö, migreeni ja toistuva anemia.
Kommentit (37)
Allergioita on, mutta onko ne nyt sitten sairauksia? Säännöllistä lääkitystä ei ole mitään. Tästä kiitos sinne ^. Että joskus näinkin hyvin!!!
en ole varma diagnoosistani (kaksisuuntainen). Millainen olet silloin, kun et ole depressiivinen?
2
t. se joka kyseli, mulla kans epäiltiin..
Lievä astma, masennus, mielenvikaisuus.
Niin ja pahin on tietysti VAUVAKUUME!!!
Useita allergioita, migreeni, endometrioosi.
mutta minulla ei ole mitään. Tai vähän ihottumaa oikeassa kädessä, tulee ja menee aina samaan kohtaan.. Talvella enemmän ja kesällä vähemmän..
tosin kaveri on sanonut että mulla on persoonallisuushäiriö ja mies haukkunut joskus mielisairaaksi..
skolioosis,tenniskyynärpää,kuluma selässä,niska-hartiaseudun kivut,kuiva iho,sisäänpäni kääntyneet varpaankynnet,ylipaino..siinpä ne
Lisäksi punajäkäl-ihottumaa ja savipuolta ihossa.
Masennus se on ollut minullakin.
Lisäksi silloin tällöin sydämen tykytystä. Sivuääni sydämessä on havaittu, mutta sydänfilmissä ei näkyny mitään kummempaa, on kuulemma vaaraton.
Vierailija:
Kamalalta tuntuu kun jotkut valittavat pienistä vaivoista
Vaikka ovathan nekin varmasti elämänlaatua heikentäviä tekijöitä. Syöpä voi olla kuitenkin kuolemanvakavaa, vaikkei se monen kohdalla sitä onneksi olekaan. En siis valita atopioistani ym. vaivoistani.
Miten usein oireilee? Onko sulla lääkitys?
kyselee toinen Meniere-potilas.
Vierailija:
terve olen. Ei pienet kivut SAIRAUKSIA ole! Tilapäisiä elimistön reaktioita siihen miten elimistöä hoitaa.. Jos rasittaa, se reagoi siihen. jos ei rasita, reagoi se siihenkin.
Eli lääkitystä lääkityksen perään, jatkvuasti en kuitenkaan voi syödä ettei nouse liian korkeaksi. Syytä ei ole löydetty. Alkoi toisen lapsen syntymän jälkeen. t. ap
itse en oikein tiedä mitä tehdä.
t.50