G: Mitä sairastat?
Mitä sairauksia Sinulla on?
Itselläni on mm. astma, iskias, rytmihäiriö, migreeni ja toistuva anemia.
Kommentit (37)
migreeni
polvissa vikaa (jos nyt sairaudeksi voi sanoa)
Nämä diagnoosilla.
Lisäksi epäilen vahvasti että minulla on myös ADD.
Käyn säännöllisesti luontaishoitajan vastaanotolla, jossa hoidetaan kaikki pikku krempat heti alkuunsa. Ennen mullakin oli migreeniä, rytmihäiriöitä ja iskiaskipuja, mutta ei ole enää. Kaikki vaivat on jääneet sinne hoitopöydälle.
Epäilitkö itse ja menit lääkäriin vai löydettiinkö sattumalta?
Itse en tiedä mitä tehdä:-(
t.50
On diagnosoitu ja tutkittu tarkkaan, ei kuulemma ole vaarallinen / rajoita elämääni mitenkään.
Taipumus pissatulehduksiin ja melko säännöllisesti sairastan poskiontelotulehduksia. Aika sairasta sakkia meidän perhe ;)
osittainen av-riippuvuus, aivan järjetön vauvakuume.. sappikivetkin on leikattu eikä vaiva enää..
Mitäs vielä.. No PMS taitaa pukata aina sillon tällön..
Atooppinen iho (aika paha)
Pitkä lista allergioita (siitepöly + ruoka-aine)
Astma
Migreeni
Joka ikinen talvi sairastan 3-4 poskiontelotulehdusta
Käsissä on sellaiset hyytelöpatit, en nyt muista nimeä
Ja sitten mulla on yliliikkuvat nivelet, vaikkei tämä olekkaan mikään tauti (ennen kuin joku tulee aukomaan tästä päätään :)).
on myös. Epäilen siitepölyallergiaa. Seksuaalinen haluttomuus. Unettomuus silloin tällöin. Ikenien vetäytyminen vihloo hampaita. Vahvat miinuslasit ja hajataitteisuutta. Eli siis kaikenlaista pientä vaivaa on, mutta ei mitään vakavaa sairautta.
Vaikka ovathan nekin varmasti elämänlaatua heikentäviä tekijöitä. Syöpä voi olla kuitenkin kuolemanvakavaa, vaikkei se monen kohdalla sitä onneksi olekaan. En siis valita atopioistani ym. vaivoistani.
Lisäksi verenpainetauti. Siihen ei auta mikään luontaishoito myöskään.
terve olen. Ei pienet kivut SAIRAUKSIA ole! Tilapäisiä elimistön reaktioita siihen miten elimistöä hoitaa.. Jos rasittaa, se reagoi siihen. jos ei rasita, reagoi se siihenkin.
Vierailija:
terve olen. Ei pienet kivut SAIRAUKSIA ole! Tilapäisiä elimistön reaktioita siihen miten elimistöä hoitaa.. Jos rasittaa, se reagoi siihen. jos ei rasita, reagoi se siihenkin.
Itsellä paniikkihäiriö, migreeni ja siitepöly allergia.
Takavuosina oli vaikea atooppinen ihottuma, josta paranin toimintakykyiseksi homeopatialla.
päänsärytön migreeni (onneksi harvoin)
atooppinen ekseema
suonikohjut (kosmeettinen vaiva)
Oon käynyt sellasissa nmc(nomorechoco)-ryhmissäkin keskustelemassa, mutta ei auta. Varmaan saan kohta lääkityksen...