Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaisia kokemuksia bambutyynystä?
16.01.2018 |
Omani tilasin ja en malta odottaa että saapuu!Nyt on tullut tyynynvaihdon aika.Pitäisi kuulemma olla aika hyväkin.Itse tilasin cdon verkkokaupasta, kun halvalla sai.
Kommentit (3)
Toimii jonkun aikaa, mutta sitten kovettuu ja litistyy.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
JOOOOOOOO PAMPUUPHILOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PAMPUUPHILOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alue: Aihe vapaa
Ei kokemusta. Ostin tattarityynyn, siitä olen tykännyt, väheni jäykkäniskaiset aamut murto-osaan. Se voi tuntua kovalta äkkiseltään ja pitää muotonsa niin hyvin, että asentoa vaihtaessa sen saa muotoilla uudelleen. Mutta on toiminut minulle ja on ekologinenkin.