Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Milla ja Kimmo eroavat

Vierailija
16.01.2018 |

Mitähän n. puolessa vuodessa on ehtinyt tapahtua, kun vastahan ne uusimman kauden vikassa jaksossa kertoilivat kuulumisiaan ja sanoivat olevansa onnellisesti yhdessä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon kaikille sukulaisille aina ettei lasten aika ole vielä. Todellisuudessa en ole lapsia koskaan tekemässä, en missään nimessä. Sori sukulaiset. :D

Vierailija
22/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo haluaa lapsia, Milla ei halua. Parempi siis erota, jotta molemmat voivat elää unelmaansa.

Tämä on mammojen omaa päätelmää. Ei Milla ole sanonut missään, että hän ei halua ikinä lapsia.

Siis katoitko sä sen kauden?! Tyhmäkin tajus ettei se niitä halua!!

Mitä sä riehut? Sähän se tyhmä olet, kun keksit omasta päästäs paskaa. Milla on itse sanonut haluavansa lapsia joskus tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aktiivista ja liikkuvaa elämää elävä pariskunta ei suunnittele vielä jälkikasvua. 32-vuotias Kimmo on valmiimpi vanhemmaksi kuin vähän nuorempi Milla. 

- Rehellisesti sanottuna, minulla on haave saada lapsia, Kimmo myöntää.

Milla kertoo parin keskustelleen aiheesta muutamaan otteeseen.

- Minäkin haluan lapsia, mutta se ei ole vielä minulle ajankohtaista. Olen miettinyt, että lasten aika on kolmenkympin tuolla puolen, Milla summaa."

https://www.voice.fi/viihde/a-149707

Uskotteli haluavansa, koska Kimmo painosti ja Milla oli ihastunut/rakastunut. On silti tullut siihen tulokseen, ettei hän niitä itse oikeasti halua. Nyt ero. Veikkaan, että Milla halusi eron.

Vierailija
24/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo haluaa lapsia, Milla ei halua. Parempi siis erota, jotta molemmat voivat elää unelmaansa.

Tämä on mammojen omaa päätelmää. Ei Milla ole sanonut missään, että hän ei halua ikinä lapsia.

Mitä sä riehut? Sähän se tyhmä olet, kun keksit omasta päästäs paskaa. Milla on itse sanonut haluavansa lapsia joskus tulevaisuudessa.

Onks sulle noin kova pala, ettei toiset naiset halua lapsia? Vaikka sä olet mamma, niin kaikki naiset eivät halua olla. Hyväksy se fakta.

Vierailija
25/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon kaikille sukulaisille aina ettei lasten aika ole vielä. Todellisuudessa en ole lapsia koskaan tekemässä, en missään nimessä. Sori sukulaiset. :D

Sama juttu. Olen 32v nainen.

Vierailija
26/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nice story, sis. Tämä keskustelu ei liity suhun vaan Millaan ja Kimmoon. Se, että sä jauhat sontaa, ei tarkoita sitä, että kaikki muut tekisivät samoin.

Vierailija
27/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan syynä olla vaikka huono seksielämäkin tai "erilleen kasvaminen", mitä näitä erin syitä nyt yleensä onkaan.

Vierailija
28/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks sulle noin kova pala, ettei toiset naiset halua lapsia? Vaikka sä olet mamma, niin kaikki naiset eivät halua olla. Hyväksy se fakta.

Mitä sä sekoilet? En mä halua lapsia, mutta rasittaa kaltaisesi paskanpuhujat, jotka vääristelee asioita ja juoruaa omassa pikku päässä keksittyjä juttuja eteenpäin. Lopeta valehteleminen.

Vierailija
29/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla työskentelee nykyään lentoemäntänä. Ehkä tykkää enemmän elää vapaata sinkkuelämää.

Vierailija
30/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sekoilet? En mä halua lapsia, mutta rasittaa kaltaisesi paskanpuhujat, jotka vääristelee asioita ja juoruaa omassa pikku päässä keksittyjä juttuja eteenpäin. Lopeta valehteleminen.

Kyllä sulla on lapsia, lopeta itse valehteleminen. Ja herranjestas sä olet vihainen, rauhoitu nainen!! 😂😂😂

Vierailija
31/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aktiivista ja liikkuvaa elämää elävä pariskunta ei suunnittele vielä jälkikasvua. 32-vuotias Kimmo on valmiimpi vanhemmaksi kuin vähän nuorempi Milla. 

- Rehellisesti sanottuna, minulla on haave saada lapsia, Kimmo myöntää.

Milla kertoo parin keskustelleen aiheesta muutamaan otteeseen.

- Minäkin haluan lapsia, mutta se ei ole vielä minulle ajankohtaista. Olen miettinyt, että lasten aika on kolmenkympin tuolla puolen, Milla summaa."

https://www.voice.fi/viihde/a-149707

Uskotteli haluavansa, koska Kimmo painosti ja Milla oli ihastunut/rakastunut. On silti tullut siihen tulokseen, ettei hän niitä itse oikeasti halua. Nyt ero. Veikkaan, että Milla halusi eron.

Oho, meillä on täällä ajatustenlukija! Hyvä että sä kerrot muille, mitä Milla oikeasti ajattelee ja tuntee.

Vierailija
32/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice story, sis. Tämä keskustelu ei liity suhun vaan Millaan ja Kimmoon. Se, että sä jauhat sontaa, ei tarkoita sitä, että kaikki muut tekisivät samoin.

"Nice story, sis". Ei se englanti susta kovaa muijaa tee.

Vierailija
33/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nice story, sis". Ei se englanti susta kovaa muijaa tee.

Eikä emojien tai hymiöiden käyttö susta. Hyvä, että tunnistit kielen, se voi olla vähämielisille vaikeaa.

Vierailija
34/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu :D

Vierailija
35/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se milla luuli olevansa catch, ihan vaan ilkeä muija jostain periferiasta.

Vierailija
36/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiin.

Vierailija
37/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on sellainen nainen ettei sitä useampaa yötä kestäisi. Todellisuus napsahtaa hänellä silmille jos oikeasti haluaa suhteeseen (+lapset), tosin veikkaan että ei halua kunhan vain peitteli omaa suunnattomuuttaan elämässään

Vierailija
38/40 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on rennolta tuntuva nainen, kelpaa monellekin miehelle. Kimmo myös oikein herttainen, harmi, että liitto kaatui.

Vierailija
39/40 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä palanneet yhteen? Instan mukaan ovat usein samassa paikassa ja matkustelevat yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi