Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvien kasvatus "for dummies". Mitkä on sinun vinkkisi sellaiselle joka onnistuu tappamaan kaikki kasvit?

Vierailija
16.01.2018 |

Minä olen juuri sellainen, joka onnistuu murhaamaan kaikki kasvit jotka taloon päätyy. Pisimmillään olen ehkä saanut elätettyä jonkin koristekasvin vuoden verran. Haluaisin kuitenkin kasveja, sekä sisälle että ulos (pieni rivaripiha). Olen yrittänyt kasvattaa yrttejä ikkunalaudalla tuloksetta, ja kun valittelin asiasta tutuille, he osasivat heti kertoa virheeni. Kasvit on liian vetoisessa paikassa, ja ei saisi olla patterin päällä. Lisäksi, yrtit oli pohjoisikkunalla, eikä etelän puolella. Kaikki ihan uutta tietoa minulle. Olen lähinnä vain yrittänyt kastella niitä sopivasti, tietämättä kuitenkaan mikä sellainen määrä on.
Eli, mitkä on sinun vinkkisi ja ohjeesi tällaiselle musta-surma-peukalolle? Miten saan kasvatettua (mieluiten hyöty-) kasveja sekä sisällä että ulkona? Miten hoidan, ravitsen, kastelen? Kuinka korjaan sadon, ja mistä tiedän mitkä kuivat osat kasvista voi poistaa että se elpyy? Ja kuinka yrittää elvyttää kuolevaa kasvia? Kaikki mahdollinen mitä mieleen tulee, kiitos!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla