Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin peaks return, kannattaako katsoa?

Vierailija
15.01.2018 |

Olen tätä nyt muutaman jakson tahkonnut, ja onhan tää huuruilun määrä aika jäätävä.

Jos olet katsonut kokonaan, kannattiko? Syntyikö selkeä tarina?

Just tässä vartin katsonut kun viulut vinkuu ja ydinkokeen jälkeen pilvet pölisee...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ydinkoejaksoon jäi mun seuraaminen.

Vierailija
2/4 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas se ydinpommijakso oli hieno ja innostuin uudesta kaudesta vain enemmän sen myötä. Olen nyt katsonut 11 jaksoa ja aina vain paremmaksi muuttuu, kun mysteerit alkavat vähitellen selvitä. Lopusta en vielä tietenkään osaa sanoa mitään, vaikka minulla onkin omat arvaukseni siitä miten sarjassa käy (ja sehän on oikeastaan hauskinta katsomisessa, että saa arvailla ja pohtia ja oivaltaa, mistä on kyse).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ydinkoejaksoon jäi mun seuraaminen.

Se oli melkoista ajanhukkaa. Skippasin 90% jaksosta.

Vierailija
4/4 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas se ydinpommijakso oli hieno ja innostuin uudesta kaudesta vain enemmän sen myötä. Olen nyt katsonut 11 jaksoa ja aina vain paremmaksi muuttuu, kun mysteerit alkavat vähitellen selvitä. Lopusta en vielä tietenkään osaa sanoa mitään, vaikka minulla onkin omat arvaukseni siitä miten sarjassa käy (ja sehän on oikeastaan hauskinta katsomisessa, että saa arvailla ja pohtia ja oivaltaa, mistä on kyse).

Ok, Mä en vieläkään tiedä tykkäänkö vai en, varsinkaan niitä helvetin pitkiä huuruiluka en millään jaksaisi katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan