Onkohan Jenni V:llä ja muilla nuoremmista miehistä pitävillä naisilla koskaan "tätiolo" niiden nuorten miesten kanssa?
Nuorilla on nurten jutut kuitenkin. Vai yrittävätkö esittää nuorekasta tätiä ja olla kuin "yksi nuorista"?
https://media.giphy.com/media/ifxLK48cnyDDi/giphy.gif
Kommentit (22)
Minäkään en nyt tajua kuka Jenni? Pressanvaimollahan on 30v vanhempi eikä nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en nyt tajua kuka Jenni? Pressanvaimollahan on 30v vanhempi eikä nuorempi mies.
Jenni Vhaukio. Sinulle tuo tajuamattomuus taitaa olla melko tuttua tuolla logiikalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vhaukio. Sinulle tuo tajuamattomuus taitaa olla melko tuttua tuolla logiikalla...
Häh? Jenni Haukion mies on 30 vuotta VANHEMPI eikä nuorempi. Aloittajalla viiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Jenni Haukion mies on 30 vuotta VANHEMPI eikä nuorempi. Aloittajalla viiraa.
Mee nukkumaan, Jenni. Olet kännissä taas.
Jos ap tarkoittaa laulaja Jenni Vartiaista, ei Jennillä ole mitään nuoria miehiä. Viimeksi seukkasi tuottaja Jukka Immosen kanssa joka on Jenniä muutaman vuoden vanhempi. Tarkoitat ehkä Vicky Rostia, Aikakoneen Sania, Kaija Koota, Laura Voutilaista tai vastaavia puumanaisia?
Mä en tunne itseäni tädiksi. Aviomies on 35 ja itse 44, mutta mies on kuin mikäkin vanha kalkkis konservatiivinen ja piintyneet jöröjukan tavat. Ihan kuin olisin jonkun 70v. kanssa. Eroa suunnittelen, muistakin syistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap tarkoittaa laulaja Jenni Vartiaista, ei Jennillä ole mitään nuoria miehiä. Viimeksi seukkasi tuottaja Jukka Immosen kanssa joka on Jenniä muutaman vuoden vanhempi. Tarkoitat ehkä Vicky Rostia, Aikakoneen Sania, Kaija Koota, Laura Voutilaista tai vastaavia puumanaisia?
Laurahan on vielä suhteellisen nuori ja tyttömäinen olemukseltaan. Varmaankin kiinteät rinnat ja kuosissaan pysynyt takamus. Noista muista ei voi sanoa samaa :(
Minä 30, mies 22. En tunne itseäni tätimäiseksi.
En näe ikäerossa mitään ongelmaa, toisin kuin moni muu. Varsinkin jos mies on se nuorempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elias Kaskinen, Ikenna Ikegwuono jne. Kyllä Jennillä on poikia kierrossa.
Jenni oli kulissiseurustelussa Eliaksen kanssa pari kuukautta ja siitäkin on aikaa yli puolitoista vuotta. Juttu kehiteltiin jotta Elias pääsisi julkisuuteen ja siinä onnistuttiin. Eivät he "oikeasti" seurustelleet. Ikenna ei ole koskaan seurustellut Jennin kanssa: mies kieltää suhteen eikä Jenni kommentoi, ja Seiska myönsi keksineensä koko sairaan jutun omasta päästään. Jenni on sinkku eikä ole mitään poikia kierrossa. Ja nyt tämä asiaton kunnianloukkausketju menee poistoon. Valheiden levittely on rikos.
Itse olen 34-vuotias, oma mies on 29-vuotias. En tunne itseäni mitenkään tädiksi.
Niin ne vaan kommentit poistuu ketjusta, kun eivät miellytä ap:tä. 😆
Minä 43v, mies 32. Eipä ole tätioloa tullut miehen kanssa, eikä muutenkaan. :D Mielestäni ikä ei ole niin tärkeä juttu, olen aiemmin seurustellut itseäni paljon vanhemman kanssa myös. Jos jonkun kanssa tulee juttuun, niin tulee. Enemmän se on samanlaisista arvoista ja henkisestä kypsyydestä kiinni, kuin iästä. Ainut jolloin mua harmittaa mun ikä, on kun nähdään miehen kavereita. Ihan asiallisesti ne on suhtautuneet, mutta jossain festareilla sain kummastuneita katseita joltain puolitutuilta. En välitä, koska arki sujuu. Ainahan se peikko on vaanimassa, että jos mies vaihtaa nuorempaan, mutta jos niin käy, niin se on sen ajan murhe. Ei mun varmaan sen takia kannata luopua ihanasta miehestä nyt.
No en tunne itseäni tätimäiseksi noin yleensä ottaen, ei se seurassani olevasta ihmisestä ole kiinni. Seurustelin jonkin aikaa 24-vuotiaan kanssa (itse 39), hyvin pian ikäero lakkasi olemasta mikään issue, korkeintaan sängyssä toimi kiihokkeena puolin ja toisin jostain syystä loppuun asti. Itse lopetin jutun, kun elämäntilanteet oli niin erit. En ollut koskaan halunnut lapsia, mies ei ollut vielä varma, joten päätin seurustelun ennen kuin oli liikaa tunteita pelissä ja jätin hänet selvittelemään asiaa ja löytämään mahdollisesti naisen, joka a) haluaa lapsia ja b) ikänsä puolesta on kohderyhmää niitä tekemään. En ole katunut tuota päätöstä, vaikka mies olikin tosi hieno tyyppi.
On. Minä oon 24 ja mies 21 ja tuntuu välillä, että oon totaalisen tipahtanut kelkasta enkä välillä tajua mistä mies puhuu (viime aikoina jostain Logan Paulista?). Mies myös haluaa juosta läpi kaikki opiskelijabileet ja ekaa opiskelijavappuaan eli 10 päivän ryyppyputkea odottaa jo nyt. Itselläni taas alkaa olla juoksut juostuna ja en enää jaksais rymytä pilkkuun asti kaikissa bileissä, puolilta öin vois lähteä nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä luennoille ja tekeen gradua.
No en kyl tunne itseäni tädiksi, vaikka mies on 5 vuotta nuorempi. Yhteiset harrastukset ja samanlainen ajatusmaailma. Yleensä mua luullaan miestä nuoremmaksi.
N26
Vierailija kirjoitti:
No en kyl tunne itseäni tädiksi, vaikka mies on 5 vuotta nuorempi. Yhteiset harrastukset ja samanlainen ajatusmaailma. Yleensä mua luullaan miestä nuoremmaksi.
N26
Joo, tiedän kyllä kaltaisesi naiset, jotka väkisin yrittävät oikein korostaa olevansa nuoria, ja kun joku sitten kohteliaisuuttaan antaa ymmärtää luulevansa naista nuoremmaksi, niin johan ollaan ilosta hihkumassa, että "Taas mua luultiin nuoremmaksi!" Kyllä ne oikeasti näkee sun olevan vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
On. Minä oon 24 ja mies 21 ja tuntuu välillä, että oon totaalisen tipahtanut kelkasta enkä välillä tajua mistä mies puhuu (viime aikoina jostain Logan Paulista?). Mies myös haluaa juosta läpi kaikki opiskelijabileet ja ekaa opiskelijavappuaan eli 10 päivän ryyppyputkea odottaa jo nyt. Itselläni taas alkaa olla juoksut juostuna ja en enää jaksais rymytä pilkkuun asti kaikissa bileissä, puolilta öin vois lähteä nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä luennoille ja tekeen gradua.
Väroitan jo, että ei ole välttämättä iästä riippuvaa. Älä ihmettele, jos käytös ei muutakaan naps vaan tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Joo, tiedän kyllä kaltaisesi naiset, jotka väkisin yrittävät oikein korostaa olevansa nuoria, ja kun joku sitten kohteliaisuuttaan antaa ymmärtää luulevansa naista nuoremmaksi, niin johan ollaan ilosta hihkumassa, että "Taas mua luultiin nuoremmaksi!" Kyllä ne oikeasti näkee sun olevan vanhempi.
Nojaa. Mä oon edelleen lapsenkasvoinen, enkä yritä korostaa nuoruuttani mitenkään ja kaikki suvustani näyttävät ikäisiään nuoremmalta.
Mies taas näyttää vanhemmalta kuin oikeasti onkaan. Itsekin luulin häntä itseäni vanhemmaksi, mutta jossain vaiheessa sit selvis, että mä oon miestä vanhempi.
N26
On totta kai noin vanhoilla naisilla jo. Niiden kaikki jututkin alkaa, että kun täti sitä ja täti tätä. Täti juo nyt kahvia. Tädiltä tulee nyt pieru. Yleistä naisilla jo siinä kolmenkympin kohdalla. En voi olla ainut asian huomannut.
Kuka ihmeen Jenni V muka käy nuoria miehiä läpi? En ymmärtänyt aloitusta.