Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot rinnat ja ylipainoa vai normaali painoinen/hoikka ja pienirintainen

Vierailija
15.01.2018 |

Kumpi olisit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jälkimmäinen, koska haluan olla hyvässä kunnossa.

Vierailija
2/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi isoja rintoja vaikka olisin kuinka hoikka. Haluan olla siro ja hoikka, ilman mitään suuria rasvapullistumia missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja pienirintainen ehdottomasti. Isoista rinnoista tulee vain hartiat kipeiksi, kokemusta on.

Vierailija
4/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot hinkit

T.m26

Vierailija
5/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja pienirintainen. Tykkään muutenkin suht pienistä tisseistä enemmän.

Vierailija
6/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen noista kahdesta sen naisen joka haluaa minua niin paljon että uskaltaa näyttää sen tekemällä aloitteen. Aloitteen tekeminen on isompi plussa kuin mikään noista muista jutuista.

M30

Vierailija
7/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi isoja rintoja vaikka olisin kuinka hoikka. Haluan olla siro ja hoikka, ilman mitään suuria rasvapullistumia missään.

Monilla naisilla taitaa vaan mieli usein muuttua sitten jos käy niin että miehet ei tunnu kiinnostuvan, varsinkin jos näyttää siltä että ne miehet alkaa kaikki seurustelemaan isorintaisten kanssa (kaikki naiset kun ei pysty pitämään sitä "jos en kelpaa tällaisena niin sitten en kelpaa"-ajatusmaailmaa loputtomiin) mutta hienoa että sinä pystyt. Useamman ehkä pitäisi pystyä siihen! Itsenäistymisen aika on alkanut.

Vierailija
8/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla taitaa vaan mieli usein muuttua sitten jos käy niin että miehet ei tunnu kiinnostuvan, varsinkin jos näyttää siltä että ne miehet alkaa kaikki seurustelemaan isorintaisten kanssa (kaikki naiset kun ei pysty pitämään sitä "jos en kelpaa tällaisena niin sitten en kelpaa"-ajatusmaailmaa loputtomiin) mutta hienoa että sinä pystyt. Useamman ehkä pitäisi pystyä siihen! Itsenäistymisen aika on alkanut.

Aina löytyy toki niitäkin miehiä jotka ei välitä isoista rinnoista.

Vierailija
9/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkot rinnat ja normaali vartalo niin kuin minulla on ollut

Vierailija
10/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin kaikilla lihavilla olisi isot rinnat ja kaikilla hoikilla/normaaleilla olisi pienet, hah hah

Vierailija
11/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on miehet kiinnostuneet näillä pikkutisseilläkin. En tiedä missä maailmassa oikein elät jos siellä vain isotissiset pariutuvat :D

Vierailija
12/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot hinkit

T.m26

Ai jaa? Yleensähän miehet noloilee manboobsejaan.

Vierailija
13/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja minulla on pienet rinnat. Miehiä riittää jonoksi asti eikä kukaan koskaan ole kommentoinut rintojani negatiivisesti. Ei toisen joka kohtaa ole pakko pitää maailman uskomattomimpana, joten ei minua lainkaan liikuta jos tuleva miesystäväni tykkäisi isommistakin rinnoista, kunhan tulee myös minun joka tuumani kanssa toimeen.

Olen huomannut, että sitten kun mies ihastuu minuun, niin hän haluaa arvostaa ja rakastaa minun kaikkia puoliani, vaikka ehkä alunperin en olisikaan joka paikasta ihanteellinen. Ja se on oikein! Minäkin haluan tutustuttaessa kiinnostua juuri tuon miehen juuri niistä hänen ominaisuuksistaan. Ei se haittaa vaikkei hän täytä joka kohtaa jostain teoreettisesta kriteerilistasta.

Miehet joita olen tapaillut ovat olleet aivan mahtavia tämän asian suhteen. Yksi on puristanut pientä tissiäni ja huokaissut, että oi miten ihanaa kun se mahtuu käden sisälle näin sopivasti.  Ja toinen on pauhannut kuinka rakastaa, että olen luonnollinen enkä ottanut silikoneja. Eli he tahtovat oikein varmistaa, että tiedän, että heitä ei pienirintaisuuteni haittaa. Hyvät, kohteliaat miehet.

Vierailija
14/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä pienirintainen ja "hoikka" jos lihaksikasta voi hoikaksi sanoa. Treenattu berberi löytyy myös. Tähän mennessä kukaan mies ei ole valittanut rinnoista tai berberistä.

Kierrän kaukaa ne miehet joiden mielestä naisen täytyy olla tietyn mallinen.