Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin käyd terapiassa, että pääsisin viimeinkin yli exästä

Vierailija
15.01.2018 |

Exästä, joka on ollut ex jo 15v. On uusi mies ja lapset ja exällä uusi vaimo ja lapset, mutta silti aina vain haikailen menneeseen.
Pitäisi varmaan mennä jo oikeasti terapeutille, mutta mitä miehellenikään sanoisin? "Joo kato kun en saa tätä rakkautta exääni kohtaan loppumaan, niin pitää mennä", ei varmaan riemusta hyppisi...

Jotain kotikonsteja miten unohtaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte?

Se on todella monimutkainen asia ja olen sen vasta ymmärtänyt eron jälkeen. Mutta minun aloitteesta erottiin.

Mies kysyi monta kertaa miksi haluan erota ja aina sanoin vain ”en tiedä”... Jälkeenpäin vasta tajusin syyn, mutta silloin oli jo liian myöhäistä.

Exä ei ollut millään tavalla syyllinen siihen eroon.

Ap.

Ahaa.... et siis ole antanut itsellesi anteeksi. Se sinun pitää tehdä. Sen jälkeen napanuora voi vasta katketa.

Niin... en mä varmaan pysty antaan anteeksi ikinä itselleni. :( Niin paljon mä häntä aina välillä kaipaan.

Ap.

Kyllä sinä pystyt. Muista, että anteeksianto on prosessi, ei kertaluontoinen tapahtuma. Joka ilta anna itsellesi anteeksi uudelleen ja uudelleen. Googlaa Taikasanat.

Väitän, että tämä on se pullonkaula.

Vierailija
22/23 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sun tarvitse kertoa miehellesi mitä varten käyt terapiassa. Kerrot vain, että haluat selvitellä yksityisiä ajatuksiasi nimenomaan ammattilaisen tuella.

Kyllä mun tarvii... Kovasti ihmettelisi miksi menen ja jos ei kunnon syytä saisi, niin olisi sota pystyssä.

Ap.

Jospa haikailet eksääsi, koska nykyisesi on kontrolloiva ja häijy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun taas mietin, miksi rakastuin nykyiseen mieheeni, niin mieleen tulee vain se, että yritin päästä tuosta exästä yli. Joku piti löytää, että exä unohtuisi. Koskaan en ole suurta intohimoa miestäni kohtaan tuntenut. Meillä ei ole juuri mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteitakaan. Ap.

Olisko se todellinen ongelma kuiteski tässä? Et ollut riittävä kauan yksin ennen uutta suhdetta? Terapia saattaa myllertää sun elämän, mutta kannattaa ehkä silti.