Oletko koskaan ihastunut tapailemasi naisen tyttökaveriin?
Tapailemani nainen on upea, mutta hänen kaverinsa on alkanut kiinnostaa minua enemmän.
Hänen kanssaan minulla on enemmän yhteistä ja hänellä on erittäin voimakas seksuaalinen karisma, jota tapailemallani naisella ei ole.
Minä nyt päätin, että lähden avautumaan tälle kiinnostuksestani, mutta teen myös selväksi tälle nykyiselle, että ei meistä ole mihinkään.
Torjuipa tai ei tämä naisen kaveri, mutta ainakin tiedän,
etten ole kiinnostunut enää nykyisestä, enkä halua elää kulissia.
On teillä vastaavia tarinoita?
Kommentit (26)
Olen pannut moniakin eikä ne toisistaan tiedä, kun oon luvannut uusinnan vaitiolosta.
Yleensähän muihin ihmisiin ihastutaan siinä vaiheessa, kun siinä omassa parisuhteessa on jokin kriisi tai omat tunteet kumppania kohtaan väljähtäneet.
Teet siinä ihan oikein ja reilusti, että lopetat nykyisen suhteesi, jos et kerran näe teille yhteistä tulevaisuutta, ap. Myös nykyinen naisesi saa sitä kautta mahdollisuuden löytää itselleen sopiva kumppani.
Sinuna kuitenkin odottelisin tovin, ennen kuin eron jälkeen menet julistamaan tunteitasi tuolle ihastuksellesi. Kukasta suoraan toiseen kukkaan hyppääminen on a) loukkaavaa nykyistä naistasi kohtaan, b) saa toisen naisen tuntemaan, että haluat hänestä vain laastarisuhdetta, c) estää sinua arvioimasta ovatko tunteesi kestäviä, vai onko ihastumisen kokemuksesi ollut vain pakoa nykyisestä parisuhteestasi, johon olet ollut tyytymätön.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut moniakin eikä ne toisistaan tiedä, kun oon luvannut uusinnan vaitiolosta.
Jaha, kaikkien naisten unelmien prinssikin on karauttanut ratsullaan palstalle.
Kannattaa muistaa, että jotkut ovcat oikeasti ystäviä. Sitten olet kusessa.
Jos on voimakas seksuaalinen karisma, niin voihan! Huhhuh.
Touko?
Harva mies haluaa tuulettaa tänne moisia tarinoita.
Naiset ovat susia toisilleen. Yrittävät saada seksillä miehen itselleen. Ja tämä on taivahan tosi.
Tilanne on seuraava: nykyinen on turhan ujo ja vetäytyvä, mutta oikein nätti ja haluaa olla kanssani.
Tämän kaveri on vaan enemmän minulle sopivampi. Siis oikein upea ja sama huumori ja harrasteet, eikä lopu koskaan puheenaiheet kesken.
Koen suurta vetovoimaa tämän kaveria kohtaan, että kait minäkin sitten eroan nykyisestä, kun en petä.
Jos joku toinen saa sun moottorin käyntiin, niin eroa nykyisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on seuraava: nykyinen on turhan ujo ja vetäytyvä, mutta oikein nätti ja haluaa olla kanssani.
Tämän kaveri on vaan enemmän minulle sopivampi. Siis oikein upea ja sama huumori ja harrasteet, eikä lopu koskaan puheenaiheet kesken.
Koen suurta vetovoimaa tämän kaveria kohtaan, että kait minäkin sitten eroan nykyisestä, kun en petä.
Miksi luulet että tuo nainen on kiinnostunut sinusta? Olet hänen ystävänsä mies eli pelkkä kaveri.
Ikinä ei onnistu tuollainen vaihto vai haluatko tahallaan rikkoa heidän ystävyytensä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat susia toisilleen. Yrittävät saada seksillä miehen itselleen. Ja tämä on taivahan tosi.
Ja päin vastoin miehet tietenkin ovat toisilleen henkeen ja vereen saakka solidaarisia, vai mitä? ;D
Itse aiheeseen, niin jotenkin minulla on sellainen fiilis, että tuo seksuaalisen karisman ym. kokemus jää tässä tapauksessa aika yksipuoliseki, eli ap:n naisystävän ystävätär ei ole lainkaan kiinnostunut ap:sta samassa mielessä kuin ap ko. naisesta. On vain helppo kuvitella kaikenlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta tms, jos nykyinen oma suhde ei sytytä ja näköpiirissä on joku uusi joka kiinnostaisi enemmän. Eli varaudu, ap, myös siihen mahdollisuuteen, että voit saada rukkaset tuolta ystävättäreltä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ja sitten kun miehen ja nykyisen naisen liitto tuhottu, mennään miehen kanssa yhteen ja pian ollaankin jo jollekin toiselle haarat auki. Näitä tapauksia on valitettavasti paljon.
Ajan saatossa naisesi ystävän karisma latistuu. Alkaa katsella muita miehiä, raha ja status kiinnostaa enemmän kuin sinä. Tiedän yhden naikkosen joka pokasi itselleen miehen vaikka oli jo itse suhteessa. Petetty mies sai tietää uudesta miehestä tuttavaltaan.
Vähän ajan kuluttua nainen alkoi haista pahalle, kulki huonot vaatteet päällään ja komenteli miestä. Oli myös sairaalloisen mustasukkainen ja pelkäsi kokoajan, että mies pettää salaa. Karisma ja seksuaalinen vetovoima oli kaukana tuosta pelinaisesta.
Usein voi myös olla, että oman naisesi ystävä on katkera "ystävälleen" ja haluaa tahallaan tulla suhteenne väliin. Flirttailee tarkoituksella, vaikka ei todellisuudessa välitä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että tuo nainen on kiinnostunut sinusta? Olet hänen ystävänsä mies eli pelkkä kaveri.
Ikinä ei onnistu tuollainen vaihto vai haluatko tahallaan rikkoa heidän ystävyytensä?
Sinähän se tilanteen tasalla taidatkin olla? :D
Minun sisko alko aikanaan seurustememaan miehen kanssa, jonka kämppistä ensin tapaili parit kerrat. Eivät tosin olleet sekstailleet tm intiimimpää tämän ensimmäisen miehen kanssa. Hyvä, pitkä suhde siitä tuli ja välit kämppikseen säily.
En ole, mutta kaverin äitiin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ja sitten kun miehen ja nykyisen naisen liitto tuhottu, mennään miehen kanssa yhteen ja pian ollaankin jo jollekin toiselle haarat auki. Näitä tapauksia on valitettavasti paljon.
Ajan saatossa naisesi ystävän karisma latistuu. Alkaa katsella muita miehiä, raha ja status kiinnostaa enemmän kuin sinä. Tiedän yhden naikkosen joka pokasi itselleen miehen vaikka oli jo itse suhteessa. Petetty mies sai tietää uudesta miehestä tuttavaltaan.
Vähän ajan kuluttua nainen alkoi haista pahalle, kulki huonot vaatteet päällään ja komenteli miestä. Oli myös sairaalloisen mustasukkainen ja pelkäsi kokoajan, että mies pettää salaa. Karisma ja seksuaalinen vetovoima oli kaukana tuosta pelinaisesta.
Usein voi myös olla, että oman naisesi ystävä on katkera "ystävälleen" ja haluaa tahallaan tulla suhteenne väliin. Flirttailee tarkoituksella, vaikka ei todellisuudessa välitä sinusta.
Ohis, mutta repskops tälle.
Lähes aina