Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua jos mies lässyttää ja hellii koiraansa?

Vierailija
15.01.2018 |

Olen ollut pitkään sinkku ja minulla on pieni koira, jota syleilen paljon. Ikää on jo 35v joten olen aikuinen mies. Jos elämääni tulisi nainen niin haittaakohan sitä naista tapa jolla hoidan koiraani? Koira on minulle tärkeä ja hyvin rakas. Tinder treffeillä moni nainen ei ole innostunut koirista ja ovat suoraan sen sanoneet.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut että ketään naista tuollainen haittaisi. Sen sijaan tiedän monta miestä jotka ovat mustasukkaisia eläimille.

Vierailija
2/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutta se koiran koko vähän haittaa. Iso mies ja pieni koira on vähän... :-/

Ja sitten jos miehellä on kissa, niin se on vielä pahempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitkässä parisuhteessa tämä on lähinnä hyvä asia. Mulla on hassuttelija-mies, joka tykkää höpöttää ja leperrellä enemmän kuin minä jaksan sitä kuunnella. Koiran tultua taloon höpötys on siirtynyt sille, ja piskihän jaksaa kuunnella niitä juttuja vaikka maailman tappiin.

Sun pitää hankkia naiseksi sellainen koirien äiti -ihminen. Useimmista ihmisistä sellainen on rasittava, mutta te voisitte tulla toimeen. Näitä naisia riittää kyllä.

Vierailija
4/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ovat jokainen valittanut, että jäävät koiralle toiseksi. Ja tottahan se on. Naisia tulee ja menee mutta koiranrakkaus on aitoa.

Vierailija
5/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihastukseni on juuri tämmöinen koiraansa kohtaan (32 v mies). Musta jotenkin hellyyttävää ja ihana nähdä miten hän välittää koirastaan. Pienen kateuden piston kuitenkin tunnen sillä toivon että hän kohtelisi minua yhtä hyvin kuin koiraansa. Minä olen miehelle vain pillu :(

Vierailija
6/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä ole kuullut naisten lässyttävän koirilleen... esimerkiksi: "tule tänne ÄIDIN luo"!!!???

Vierailija
7/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, mutta se koiran koko vähän haittaa. Iso mies ja pieni koira on vähän... :-/

Mikä on sinulle iso mies? Olen pitkä ja todella hoikka en lainkaan harteikas ja suurikokoinen. Pieni koira siksi että sitä on helpompi kannella ympäriinsä ja pitää sylissä.

Vierailija
8/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhdy suhteeseen koirattoman naisen kanssa. Monet naiset tulevat mustasukkaiseksi mustilleen.

Vierailija
9/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lässyttää koirille mutta rähjää lapsille. 

Vierailija
10/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä kertoo paljon se miten hän kohtelee eläimiä. Yleensä sellaiset jotka suhtautuvat eläimiin lämmöllä, rakkaudella ja jopa isällisellä/äidillisellä tavalla ovat hyviä myös muille ihmisille.

Jotenkin itse karsastan aina sellaisia jotka eivät välitä eläimistä. Näitä ihmisiä on usein yhdistänyt muutenkin tunnekylmyys, itsekkyys ja empatianpuute. En tiedä onko vain sattumaa.

Oma mieheni lässyttää meidän alle 10kiloiselle terrierille sen minkä kerkiää ja monesti kutsuu itseään (leikillä) isäksi. Mitä pahaa siinä on, koira rakastaa huomiota ja koiralta saa varauksetonta rakkautta takaisin roppakaupalla.

Vierailija
11/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi edes suhteeseen ihmisin kanssa joka ei välitä eläimistä aidosti.

Tuo "pidän eläimistä"kin on niin harhaanjohtava. Vähän kuin "pidän pitkistä kävelylenkeistä rannalla" tai "luen kirjaa usein takkatulen ääressä". Sellainen klisee joka ei välttämättä pidä lainkaan paikkansa. Minulle eläinrakkaus ulottuu kaikkiin eläimiin ja se näkyy arkipäivässäni vahvasti. Haluan sitä myös puolisoltani.

Olin treffeillä miehen kanssa joka tituuleerasi itseään kovasti viesteissä eläinrakkaaksi (tämä oli minulle tärkeää koska teen itse vapaaehtoistyötä eläinsuojelujärjestössä ja olen väliaikaiskotina kodinvaihtaja kissoille ja koirille, en voisi syödä eläintä jne. joten on tärkeää että kumppani jakaa näitä arvoja kanssani).

Treffeillä sitten kertoi ylpeillen metsästyksestä (oikeasti kaikki mitä vaan sai ampua niin sitä ammuttiin), oli hirveän susivihainen, kissat oli kamalia ("ammun heti jos sellainen pihalle tulee") ja ainoa mistä oikeasti tuntui tykkäävän oli se oma metsästyskoira. Tosin edellinen koira oli ollut ihan sysipaska kun ei ollut tarpeeksi riistaviettinen ja sitä oli sitten ammuttu päähän (??!!). Kun sitten yritin hivuttaa keskustelua pois mm. metsästyksestä niin mies sanoi ääneen että olen varmaan näitä koko ikänsä kaupungissa eläineitä "cityvihreitä" jotka ei tiedä todellisesta maailmasta mitään.  En sitten viitsinyt alkaa keskustelemaan aiheesta. Söin vaan pikavauhtia ja lähdin. Pari viikkoa myöhemmin tuli viestiä, että lähdenkö mukaan hirvimettälle. En lähtenyt.

Meni ohi aiheen mutta oli pakko avautua. Tapahtui viime syksynä joten tuoreessa muistissa.

Vierailija
12/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vierastaisi koiraa enkä sen hellimistä, mutta tätä sun asennetta kyllä.

Vierailija
13/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kissa on ihan hirveä kombinaatio.

Vierailija
14/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vierastaisi koiraa enkä sen hellimistä, mutta tätä sun asennetta kyllä.

Mikä vika asenteessani on?

Vierailija
15/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kissa on ihan hirveä kombinaatio.

Minulla ei ole kissaa sillä olen koiraihminen. Olen aina pitänyt koirista ja lapsuudessakin meillä oli aina koiria. Sinällään ei kissoissa mitään vikaa ole mutta mieluiten koira.

Vierailija
16/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Tekee pahaa kun joku antaa koiran esim. nuolla naamaansa ja sen jälkeen koittaisi suudella. Lässyttäminen antaa kaikista ärsyttävän lapsellisen lässyttäjän kuvan. Oli kohde sitten koira, lapsi ja olen kuullut kyllä lässytettävän aikuiselle ihmisellekin.

Vierailija
17/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei todellakaan haittaisi! Olen aina jutellut eläimille lajista riippumatta. Aikoinaan minulla oli koiria ( nyk. en voi pitää koiria tukielinsairauteni vuoksi) puhelin usein "meidän pojista"(2 Bernipoikaa). Kissallenikin puhelen paljon ja tämä Ragdollpoika vastailee kivalla kurr- äänellä! Kerran vuosia sitten oli kaupan parkkipaikalla auto, jossa oli 2 lasta ja 2 pientä Terrieriä ( Cairn). Mies jutteli "isi käy kaupassa, odottakaa kiltisti".Luulin hänen juttelevan lapsilleen, ei, koirilleen puheli. Olin nimittäin hänen autonsa vieressä.Silitteli kumpaakin ennen lähtöä!

Vierailija
18/18 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi. Tekee pahaa kun joku antaa koiran esim. nuolla naamaansa ja sen jälkeen koittaisi suudella. Lässyttäminen antaa kaikista ärsyttävän lapsellisen lässyttäjän kuvan. Oli kohde sitten koira, lapsi ja olen kuullut kyllä lässytettävän aikuiselle ihmisellekin.

Varsinkin kun tietää, mitä koira on ihan varmasti nuollut ennen naaman nuolemista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme