Management assarin palkka?
Paljonko saat palkkaa excecutive/management assistenttina kuukaudessa? Pitäisi laittaa palkkatoivomusta mutta en ole pitkään aikaan hakenut töitä ja ei ole käsitystä palkkatasosta noin yleisesti.
Kommentit (11)
Tuttu oli yhdessä pankissa pääjohtajan assarina. Kertomansa mukaan tienasi noin 6 tonnia kuussa. Kauppatieteen maisteri ja ihan skarppi tyyppi. Siirtyi siitä konsultiksi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu oletko ison yhtiön tj:n henkilökohtainen assarj vai vaikka johtoryhmän yhteinen sihteeri. Teetkö esitelmiä, sparraat, hostaat yksin vieraita jne. vai onko enemmän sihteerihommasta kyse. Tuolla nimikkeellä hommat vaihtelee paljon ja skaala on leveä, ehkä normaalisti noin 3000-5000€ / kk. Toki yksittäistapauksissa enemmänkin tai vähemmän.
Olen oikeastaan tätä kaikkea tehnyt aiemmin mutta nyt palkkatoive pitää laittaa hakemukseen tietämättä täysin työnkuvaa vielä. Sillä kysynkin mitä muilla on nykypäivänä ettei mene oma toive aivan metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu oletko ison yhtiön tj:n henkilökohtainen assarj vai vaikka johtoryhmän yhteinen sihteeri. Teetkö esitelmiä, sparraat, hostaat yksin vieraita jne. vai onko enemmän sihteerihommasta kyse. Tuolla nimikkeellä hommat vaihtelee paljon ja skaala on leveä, ehkä normaalisti noin 3000-5000€ / kk. Toki yksittäistapauksissa enemmänkin tai vähemmän.
Olen oikeastaan tätä kaikkea tehnyt aiemmin mutta nyt palkkatoive pitää laittaa hakemukseen tietämättä täysin työnkuvaa vielä. Sillä kysynkin mitä muilla on nykypäivänä ettei mene oma toive aivan metsään.
Laita hieman reippaammin ja lisäys että olet valmis keskustelemaan asiasta?
Olen assari, mutta en managementin. Tienaan 3500 bruttona kuussa. Älä ainakaan sitä vähempää pyydä.
Sain himpun alle 5k brutto (sis vapaa autoetu).
Katso LinkedIn:stä kuka siellä on ollut ja hae hänen palkkatiedot verottajalta.