Jos sun pitäisi kuvata itseäsi yhdellä sanalla, mikä se olisi?
Kommentit (48)
Nyt lähinnä laiska, oli tarkoitus tehdä tietokoneella parin tunnin työ, ei vaan saa itseään tästä penkistä ylös.
Väljähtynyt.
Viis lasta. Need I say more?
Vahva.
Vahva henkisesti, vahva fyysisesti, vahva rakkaudessa.
Ruma.
Mutta se on liian neutraali sana, parempi olisi oksettava.
Koska iljettävä ulkonäkö on voimakkain ja hallitsevin piirre, joka itsestäni tulee mieleen. Kaikki muu on vaihtelevaa, neutraalia, suht normaalia, mahdollista muuttaa tai jättää lomalle aina välillä, mutta ulkonäkö ei anna mitään valtaa itselleni. Rumuus on niin hyökkäävä ja vakava ja raaka asia kellekään tapahtua. Joku voi olla "ruma" ja säälittävän raukan näköinen, joka herättää myötätuntoa, mutta minä olen niin ruma, että näytän pahalta, joka ei ansaitse yhtäkään hyvää ajatusta. Ulkonäköni välittää viestin, että tässä on suurinta saastaa. En ansaitse tätä. Jos saisin olla koko ikäni näyttäytymättä ihmisille, niin kestäisin paremmin. Etoo niin paljon, enkä ymmärrä miksi mut on kirottu näin.
Päättäväinen. Tiedän mitä haluan ja miten sen saavutan.
Vierailija kirjoitti:
Ruma.
Koska iljettävä ulkonäkö on voimakkain ja hallitsevin piirre, joka itsestäni tulee mieleen. Kaikki muu on vaihtelevaa, neutraalia, suht normaalia, mahdollista muuttaa tai jättää lomalle aina välillä, mutta ulkonäkö ei anna mitään valtaa itselleni. Rumuus on niin hyökkäävä ja vakava ja raaka asia kellekään tapahtua. Joku voi olla "ruma" ja säälittävän raukan näköinen, joka herättää myötätuntoa, mutta minä olen niin ruma, että näytän pahalta, joka ei ansaitse yhtäkään hyvää ajatusta. Ulkonäköni välittää viestin, että tässä on suurinta saastaa. En ansaitse tätä. Jos saisin olla koko ikäni näyttäytymättä ihmisille, niin kestäisin paremmin. Etoo niin paljon, enkä ymmärrä miksi mut on kirottu näin.
Onko sulle sattunut joku onnettomuus, kehitysvamma tms, vain miksi pidät itseäsi rumana?
Työhönsä kyllästynyt - yksityinen päiväkoti
Realisti! Ymmärrän elämän realiteetit.
Sopiva. En ole täydellinen, mutta olen oppinut hyväksymään itseni tällaisena kuin olen, vaikka nuorempana itsetuntoni oli hyvin heikko ja itsekritiikki sen mukainen.
Rento. Olen päässyt tarpeesta ihan kontrolloida kaikkea ympärilläni. Nyt osaan relata.
Vierailija kirjoitti:
Ruma.
Minusta ihmisestä tekee ruman ensisijaisesti se, jos hän on luonteeltaan ja ajatusmaailmaltaan vastenmielinen, ts. ilkeä, julma, pikkusieluinen, pahantahtoinen, itsekäs jne. Jos et ole tällainen persoona, niin en usko, että ulkomuotosi noin täydellisesti leimaa sinut muiden ihmisten mielissä täysin vastenmieliseksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
en usko, että ulkomuotosi noin täydellisesti leimaa sinut muiden ihmisten mielissä täysin vastenmieliseksi ihmiseksi.
Vastasitko ap:n kysymykseen sanalla 'naiivi'?
Joitakin ihmisiä haukutaan ja kiusataan rumuuden takia.
Nisti.