Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sun pitäisi kuvata itseäsi yhdellä sanalla, mikä se olisi?

Vierailija
14.01.2018 |

Ja miksi?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti.

Vierailija
22/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähinnä laiska, oli tarkoitus tehdä tietokoneella parin tunnin työ, ei vaan saa itseään tästä penkistä ylös.

Vierailija
24/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljähtynyt.

Viis lasta. Need I say more?

Vierailija
25/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva.

Vahva henkisesti, vahva fyysisesti, vahva rakkaudessa.

Vierailija
26/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipaska

Vierailija
27/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas

Vierailija
28/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma.

Mutta se on liian neutraali sana, parempi olisi oksettava.

Koska iljettävä ulkonäkö on voimakkain ja hallitsevin piirre, joka itsestäni tulee mieleen. Kaikki muu on vaihtelevaa, neutraalia, suht normaalia, mahdollista muuttaa tai jättää lomalle aina välillä, mutta ulkonäkö ei anna mitään valtaa itselleni. Rumuus on niin hyökkäävä ja vakava ja raaka asia kellekään tapahtua. Joku voi olla "ruma" ja säälittävän raukan näköinen, joka herättää myötätuntoa, mutta minä olen niin ruma, että näytän pahalta, joka ei ansaitse yhtäkään hyvää ajatusta. Ulkonäköni välittää viestin, että tässä on suurinta saastaa. En ansaitse tätä. Jos saisin olla koko ikäni näyttäytymättä ihmisille, niin kestäisin paremmin. Etoo niin paljon, enkä ymmärrä miksi mut on kirottu näin.

Vierailija
29/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäväinen. Tiedän mitä haluan ja miten sen saavutan.

Vierailija
30/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalainen ..because i am.

Vierailija
31/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma.

Koska iljettävä ulkonäkö on voimakkain ja hallitsevin piirre, joka itsestäni tulee mieleen. Kaikki muu on vaihtelevaa, neutraalia, suht normaalia, mahdollista muuttaa tai jättää lomalle aina välillä, mutta ulkonäkö ei anna mitään valtaa itselleni. Rumuus on niin hyökkäävä ja vakava ja raaka asia kellekään tapahtua. Joku voi olla "ruma" ja säälittävän raukan näköinen, joka herättää myötätuntoa, mutta minä olen niin ruma, että näytän pahalta, joka ei ansaitse yhtäkään hyvää ajatusta. Ulkonäköni välittää viestin, että tässä on suurinta saastaa. En ansaitse tätä. Jos saisin olla koko ikäni näyttäytymättä ihmisille, niin kestäisin paremmin. Etoo niin paljon, enkä ymmärrä miksi mut on kirottu näin.

Onko sulle sattunut joku onnettomuus, kehitysvamma tms, vain miksi pidät itseäsi rumana?

Vierailija
32/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhönsä kyllästynyt - yksityinen päiväkoti

Vierailija
33/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera

Vierailija
34/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti! Ymmärrän elämän realiteetit.

Vierailija
35/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva. En ole täydellinen, mutta olen oppinut hyväksymään itseni tällaisena kuin olen, vaikka nuorempana itsetuntoni oli hyvin heikko ja itsekritiikki sen mukainen.

Vierailija
36/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento. Olen päässyt tarpeesta ihan kontrolloida kaikkea ympärilläni. Nyt osaan relata.

Vierailija
37/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma.

Minusta ihmisestä tekee ruman ensisijaisesti se, jos hän on luonteeltaan ja ajatusmaailmaltaan vastenmielinen, ts. ilkeä, julma, pikkusieluinen, pahantahtoinen, itsekäs jne. Jos et ole tällainen persoona, niin en usko, että ulkomuotosi noin täydellisesti leimaa sinut muiden ihmisten mielissä täysin vastenmieliseksi ihmiseksi.

Vierailija
38/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti

Vierailija
39/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskeleva

Vierailija
40/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en usko, että ulkomuotosi noin täydellisesti leimaa sinut muiden ihmisten mielissä täysin vastenmieliseksi ihmiseksi.

Vastasitko ap:n kysymykseen sanalla 'naiivi'?

Joitakin ihmisiä haukutaan ja kiusataan rumuuden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä