Pääsenkö taivaaseen
En käy missään seurakunnassa uskon vain yksikseni.
Kommentit (18)
Et pääse koska taivasta ei ole. Kuoleman jälkeen sinua odottaa sama olemattomuuden tila mikä vallitsi ennen syntymääsi.
En voi vastata kysymykseesi, taivaspaikat jakaa Isä.
Mutta sen voin sanoa, ettei mihinkään seurakuntaan tms. yhteisöön tarvitse kuulua.
Oma opetuslapseus riittää. Kaikki Jeesuksen seuraajat ovat taivaan valtakunnan kansalaisia. :) Iloitkaamme siitä :)
Et pääse jos olet punatukkainen :D
Et pääse jos runkkaat. Kerta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Et pääse jos olet punatukkainen :D
En värjää enään punaiseksi.
Niissä seurakunta jutuissa mulla meni hermo. Kaikennäköistä kahelia ja profetiaa. Joku saarnaaja sanoi että jos en kulje Raamattu kädessä ympäri toreja en ole oikea uskovainen?!
Ei ole väliä mitä olet elämässäsi tehnyt tai kuka olet ollut. Silläkään ei ole merkitystä kuulutko johonkin uskontokuntaan tai et. Kaikki sielut palaavat aina takaisin todelliseen kotiinsa eli henkimaailmaan.
Kaikki vastaanotetaan aina suurella rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen voin sanoa, ettei mihinkään seurakuntaan tms. yhteisöön tarvitse kuulua.
Oma opetuslapseus riittää. Kaikki Jeesuksen seuraajat ovat taivaan valtakunnan kansalaisia. :) Iloitkaamme siitä :)
Näin.
Mutta lisäksi uskon vahvistukseksi seurakuntayhteys on uskoa vahvistava!
Kun kerta olemme kaikki Suurta Ykseyttä niin miksi tämä Ykseyden Alkulähde rankaisisi itseään?
Vierailija kirjoitti:
Niissä seurakunta jutuissa mulla meni hermo. Kaikennäköistä kahelia ja profetiaa. Joku saarnaaja sanoi että jos en kulje Raamattu kädessä ympäri toreja en ole oikea uskovainen?!
Harmi, että olet kokenut tuollaista ahdistavaa olotilaa...itse en ole luterilaisessa kirkossa kokenut mitään vastaavaa!
Itse olen vain iloinen, jos uskoni Jeesukseen saa minussa (vapaaehtoisesti) aikaan hyviä tekoja & evankeliumin eteenpäinviemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma opetuslapseus riittää. Kaikki Jeesuksen seuraajat ovat taivaan valtakunnan kansalaisia. :) Iloitkaamme siitä :)Näin.
Mutta lisäksi uskon vahvistukseksi seurakuntayhteys on uskoa vahvistava!
Hmm. Omasta mielestäni oleskelu kahdestaan Jeesuksen kanssa vahvistaa uskoani eniten.
Siellä missä on paljon ihmisiä, on myös paljon eripuraa, klikkejä, kieroilua, vallankäyttöä, alistamista, jne jne. Ikäviä asioita, jotka seurakunnassa ilmetessään todennäköisesti heikentävät uskoa. Ainakin uskoa seurakuntayhteyteen. ;-)
En puhu suomen kieltä. Lällällälläälläää. Osaatte kiittää mutta kamelinpaskasta! Käytä aivojasi! Ensin tärkeys järjestys!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä mitä olet elämässäsi tehnyt tai kuka olet ollut. Silläkään ei ole merkitystä kuulutko johonkin uskontokuntaan tai et. Kaikki sielut palaavat aina takaisin todelliseen kotiinsa eli henkimaailmaan.
Kaikki vastaanotetaan aina suurella rakkaudella.
Todella ihanasti sanottu. Voi kun saisin viettää aikaani kanssasi, vaikka sohvalla maaten ja jutellen.
Juha Vantaalta ;)
Taivaaseen pääseminen edellyttää kirkollisveron maksua. Vähän sama kuin se, jos et maksa eläkemaksua, et saa kuin peruseläkkeen. Kirkollisveron maksamatta jättäneet pääsevät vain perustaivaaseen. Siellä on aika ikävää. Mitä enemmän maksat kirkollisveroa, sitä paremman taivaspaikan saat. Onhan se reilua, että enemmän maan päällä maksaneet myös saavat enemmän kuin köyhät.
Kirkossa mukavaa käydä, rahalla ei voida pelastua, jos raha liittyy avustuksiin se on hurskas teko.
On pääteltävä itse oikea ja väärä, ikävä sanoa: liiat neuvot hämmentävät.
srknnat ovat leikkiä ja lällyilyä
tosi uskova paastoaa kotonaan vaan ja odottaa maailmanloppua