Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos vietätte pääsiäistä, niin minkä takia? REHELLISESTI

Vierailija
14.04.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös kevään takia = )

Vierailija
2/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia on sitten nää virpomiset ja rairuohot.

Ihan vaan siksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävistä, pitkästä viikonlopusta ja tietenkin sen takia, että pääsiäisestä alkaa sellainen kunnon kevät, ainakin meillä :)

uskonnolliset hömpytykset eivät ole tärkeitä.

Vierailija
4/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pääsiäinen on sekä alkavan kevään että syntiemme anteeksi saamisen juhla. Emme mitenkään erityisemmin korosta tuota uskonnollisuutta mutta tiedostamme, että Jeesus on Herra.

Ihanaa muutenkin kun on kevät ja aurinko paistaa:)

Vierailija
5/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman sanomaa jeesuksesta, Yhtä hyvin voitais pitää juhlaa vaikka PERHEEN AUTOLLE, Joka pestään kevään kunniaksi, ja joka kuljettaa meidän perhettä ihanan turvallisesti ja luo yhteenkuuluvuuden tunnetta. Syökäämme ja juokaamme uskollisten Audien, Volvojen, Focusten ja Ladojen kunniaksi.

Vierailija
6/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää pääsiäistä siksi miksi kristikunta sitä viettää. Itse olen ortodoksi ja pääsiäinen on minulle vuoden suurin juhla. Jeesuksen ylösnousemus ja syntiemme anteeksiantamus ovat juhlan aiheita.

Vierailija
7/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajamme pahoja henkiä sekä trulleja pois virpomalla ja kokkoja polttamalla. Saa laittaa vähän väriä pitkän talven jälkeen. Kevään tervetulotoivotus. Koivun oksat hiirenkorvalla maljakossa ja suklaamunat rairuohon seassa. Uskovaiset saavat pitää omat kemunsa ja jeesustelunsa rauhassa.

Vierailija
8/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sää olevas hauska vai ootko unohtanu lääkkees?

Meillä koristellaan munia, kasvatetaan ruohoa, piirrellään tipuja, itse mietin uskontoa ja miten sille Jeesukselle kävikään. Lapsille puhun uskonnollisesta puolesta sitten vähän isompina (nyt alle 2- vuotiaita).

On ihanaa kun on kevät. Nämä pyhät on kuitenkin uskonnollisista syistä, ei kevään.

Mitä se kuuluu teille jos joku haluaa paastota, muistella Jeesusta tai mitä haluaa? -Varsinkin kun nämä päivät on teilläkin pyhäpäiviä ihan toisten puolesta!

Vierailija
9/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiva askarrella lasten kanssa tipuja ja pupuja ja pukeutua noidaksi. Ja koska on kevät :)

Vierailija
10/10 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä se kuuluu teille jos joku haluaa paastota, muistella Jeesusta tai mitä haluaa? -Varsinkin kun nämä päivät on teilläkin pyhäpäiviä ihan toisten puolesta!

Itse voisin hyvin olla töissä, mutta työpaikkani on näiden pyhien vuoksi kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi