Mikä ensiautoksi teinille?
Poika saa helmikuussa ajokortin, käy lukioo kakkosluokalla. Mikä auto kannattaisi ensimmäiseksi ostaa?
Mies ehdotti uutta Skodaa, mutta ei tainnut hirveästi sytyttää. Mielellään ei ostettaisi yli 30000 euroa maksavaa.
Pitää olla sellainen, minkä kaveritkin hyväksyy.
Kommentit (32)
Jokin helkkarin iso auto mopon moottorilla.
Älä nyt vaan Skodaa osta.
Eikö poika osaa puhua?
Audi on kaikkien suosikki, kadehdituin ja halutuin.
-komea varakas Audimies-
Olen 100 prosenttisen varma, ettei ap:llä ole ajokorttia eikä käy töissä.
Skodakin jo kyllä aika romu kun huimat hinnat käytettynä.Toyota taas sama juttu ja samanlaisen luottopelin saa kun ostaa Mazda 323 mallin ja edullisia ja lähinnä vain ruosteet.
Mä en ajattelisi niinkään merkkiä, vaan auton tyyppiä. Sinkkuna on mukava ajella sinkkumiehen autolla, kun vielä pystyy. Sitten aikuisena on kuitenkin edessä se farkku/tila-auto/katumaasturi. Sinkulle sopii joku pieni ja hauska, missä ei välttämättä takapenkillä ole paljon tilaa. Jos olisi tyttö, ehdottaisin VW New Beetleä. Mutta pojalle ehkä mieluummin Mini Cooper.
A-sarjan mersu, kunhan ei ole tuhnuimmalla koneella.
Vierailija kirjoitti:
Olen 100 prosenttisen varma, ettei ap:llä ole ajokorttia eikä käy töissä.
Kateus on paha vaiva.
Kaikki tavikset nousukkaat ajaa audeilla tai mersuilla, mutta mies millä on makua ja tyylitajua ajaa bmw:llä.
Siihen autoon pitää olla mies, että pystyy ajamaan tässä kateellisten maassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ajattelisi niinkään merkkiä, vaan auton tyyppiä. Sinkkuna on mukava ajella sinkkumiehen autolla, kun vielä pystyy. Sitten aikuisena on kuitenkin edessä se farkku/tila-auto/katumaasturi. Sinkulle sopii joku pieni ja hauska, missä ei välttämättä takapenkillä ole paljon tilaa. Jos olisi tyttö, ehdottaisin VW New Beetleä. Mutta pojalle ehkä mieluummin Mini Cooper.
Mulla on audi tt ja pojan kanssa mahdutaan hyvin kulkemaan.
0/5. Provo. Aloittajalla ei ole lapsia, ei miestä eikä työpaikkaa.
Pojalle ehdottomasti BMW335 tai 135 coupe.
Tytölle fiat punto.
Vierailija kirjoitti:
Audi on kaikkien suosikki, kadehdituin ja halutuin.
-komea varakas Audimies-
Audissa on 4 nollaa edessä ja yksi ratin takana. Mun ruosteen syömästä monivetoisesta saa edes merkistä selvää. Vetää näes ovista, ikkunoista ja lukuisista reistä korissa ja pohjassa. Katsastusmiestä piti uhata aseella että antoi leiman. Märisi jotain vaarasta liikenteelle. No voin mä ajaa hätävilkut päällä jos se helpottaa.
Ruma, köyhä rinteen romun omistaja.
20cm kulli + BMW = Power kirjoitti:
Kaikki tavikset nousukkaat ajaa audeilla tai mersuilla, mutta mies millä on makua ja tyylitajua ajaa bmw:llä.
Siihen autoon pitää olla mies, että pystyy ajamaan tässä kateellisten maassa.
mies jolla on makua
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kasa erittäin homoja autoja.
Kai se poika osaa itsekin nettiautoa selata?