Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työpaikkaetuja sinulla on?

Vierailija
13.01.2018 |

Alkoi tuosta Finnair-keskustelusta kiinnostaa. Voin sitten miettiä alan vaihtoa :).

Itse olen kunnan palveluksessa. Saan ostaa kunnan kuntosalille kortin alehintaan ja viisi liikuntaseteliä vuodessa. Muita etuja en keksi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukityöllistettynä minun ei tarvitse ostaa vessapaperia taukotilan vessaan, vaan saan ottaa vierasrullasta, joka on seinällä. Muilla on omat rullat.

Vierailija
2/50 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä saa liikuntaseteleitä ja työajat on joustavat. Omina etuina työpaikalla esimieheltä saan parrua kolmesti viikossa ruokatunnilla tai töiden jälkeen, jos etukäteen sopii että jää ylitöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kunnalla töissä. Työpaikan pommisuojassa on pieni kuntosali ja järjestetään jumppia, joihin saisi osallistua jos maksaa liikuntajäsenyyden, en tiedä minkä hintainen se on. Muita etuja ei ole tai ainakaan en tiedä. No vessapaperit tulee työpaikan vessaan talon puolesta ja hanavettä saa juoda ilmaiseksi.

Vierailija
4/50 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelietu, autoetu, lounaat, 300 e/kk kulttuuri ja liikuntaetua ja yksi firman kustantama ulkomaanreissu vuodessa. Niin lisäksi todella hyvä vapaa-ajan tapaturmavakuutus. Paras työpaikka mitä itselläni on koskaan ollut.

Vierailija
5/50 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuton tolppapaikka autolle. Kahvi ja maito firman puolesta. 

Vierailija
6/50 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan syödä itse valmistamiani ruokia -25% hintaan ruokatauolla. Sitten kun sen jossain välissä ehtii pitämään.

Vierailija
7/50 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autopaikka ja liukuva työaika jos sitä voi eduksi sanoa.

Vierailija
8/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaseteleitä ja 1 tyky-tunti/vko. Jota tosin ei koskaan ehdi pitää. Hyvä työterveyshuolto.

Vierailija
9/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrassaan mitään. Työterveyshuoltokin kattaa vain lakisääteisen minimin. Yliopistollisessa sairaalassa töissä.

Vierailija
10/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista kahvia, alennusta lähiravintolan ruoista.

Vierailija
11/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILtalisät (klo 18-20) tuplana, liikuntaseteleitä 20/vuosi, koko aikaa tekevät saavat 40/vuosi ja tietenkin kahvi maitoineen.

Vierailija
12/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounassetelit 20 kpl/kk, virikesetelit 20 kpl/vuosi, hieronta kerran kuussa, puhelin + liittymä, nettiyhteys kotiin + kannettava tietokone, kahvi ja maito toimistolla, joustava työaika, bonarit joka kk (n. 500e tammikuussa), saunaillat pari kertaa vuodessa, viikonlopun kestävä mökkireissu kerran vuodessa, vähintään kerran kuussa ilmainen lounas, kattava työterveyshuolto.

Sanomattakin selvää että yksityinen työnantaja miesvaltaisella alalla.

Vierailija
13/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen työpaikkaruokailu, liikunta- ja kulttuuriseteleitä, hyvä työterveyshuolto, joustavat työajat, etätyömahdollisuus, kahviautomaatti, virkistyspäiviä muutaman kerran vuodessa, kouluttautumismahdollisuuksia 1-4 päivää vuodessa.

Vierailija
14/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autopaikka ja liukuva työaika jos sitä voi eduksi sanoa.

Liukuva työaika on suuri etu. Itselläkin on, eikä minulla tavallisesti ole edes kelloa soimassa aamuisin, herään kun herään ja lähden töihin.

Vierailija
15/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lounasetu ja virikekortille 350 euroa/vuosi. Puhelinetu. Ilmainen autohallipaikka. Ja äärimmäisen hyvä työterveyshuolto vakuutuksineen: maksaa leikkauksetkin. Bonusjärjestelmä.

Vierailija
16/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukityöllistettynä minun ei tarvitse ostaa vessapaperia taukotilan vessaan, vaan saan ottaa vierasrullasta, joka on seinällä. Muilla on omat rullat.

Eikä :D Missä paikassa oikein olet töissä?

Vierailija
17/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät työterveyspalvelut Mehiläisessä. Kahvi automaatista, etätyömahdollisuus 1-2 päivää viikossa ja kotiin nettietu+läppäri tätä varten. Virikekortille 50 euroa vuodessa, muutama ilmainen lounas vuodessa lähinnä koulutuspäivien yhteydessä, ilmainen sählyvuoro kerran viikossa, lisäksi esim viimekesänä oli kahvakuulajumppa kerran viikossa toimiston pihassa ennen työajan alkua. Hedelmiä tulee pari kertaa viikossa toimistolle reilusti.

Ei ihmeelliset mutta edes jotain.

Olen myyntineuvottelija, suomeksisanottuna puhelinmyyjä.

Vierailija
18/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika

Lounasruokala - Suomen hienoin

Liikuntasetelietu 40/vuosi

Henkilöstörahasto

Useita tuettuja kerhoja

Kuntosali

Yhteisgyökumppanietuja

Puhelin (riippuu toimenkuvasta)

Virkistys-ja työkykymäärärahat

Terveydenhuolto

Hyvät edut yrityksen myymiin palveluihin

Tuossa tärkeimmät

Vierailija
19/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa juoda ilmaiset kahvit...pehmenneestä paketista.

Vierailija
20/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS tarjoaa työvaatteet ja niiden pesun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän