Ärsyttäiskö sinua jos joku
Sellanen tyyppi laittais viestiä watsapissa, kenestä et oo mitenkää kiinnostunu???
Auttakaa, mun sormet syyhyää ja mietin mitä jonninjoutavaa kirjottaisin tyypil kenest tykkään! Tietty voisin vaa vaik onnitella ku oli synttärit, mut mitähä se siitäki aattelis...
Nolaisinko vaa itteni? Viimeks laitoin vähä enne uuttavuotta toivotukset hälle ja hän laitto takas...mut mul ei oo mitää järkevää sanottavaa, mut silti tekee mieli kirjottaa jotain!
Kommentit (4)
Mua ei ärsyttäisi, kunhan et ole mitenkään takertuva tai ala ahdistelemaan. Onnittelut piristää aina, ainakin mua :D Laita vaan viestiä, kyllä siitä vastauksesta (jos vastaa) huomaa, mitä toinen ajattelee. Älä pommita viesteillä jos toinen vaikuttaa tylyltä tai etäiseltä
Laita viestiä ja katso miten vastaa, sillähän siitä pääsee. Itse tein niin FB:ssä ja aika kylmänviileää vastakaikua tuli, muutamat kerrat yritin mutta piti se vaan koettaa hyväksyä että tässä on vaan yksipuoliset fiilikset kyseessä.
Ok kiitos rohkaisusta teille :D Tää vastas ihan "iloisesti" kyllä uuden vuoden toivotukseen, eli laitto naurunaamoja, että jos hän ei ihan pahalla ottais jos nyt sit onnittelisin, "muina miehinä" ;)
Mä tuun hulluks, parempi ois mennä nukkumaan.