Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidempiä miehiä preferoivat naiset yrittävät aika usein selittää, että lyhyillä miehillä olisi jotain ongelmia asian suhteen

Vierailija
13.01.2018 |

Minusta tuo on raukkamainen tapa yrittää sälyttää niitä omia preferenssejään vastakkaisen sukupuolen syyksi. Mielestäni kaikki saavat asettaa kumppanilleen aivan mitä vaatimuksia tahansa, mutta jos niiden omien vaatimusten takana ei osata seisoa muita syyllistämättä, niin kyllä se melko säälittävää on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia. Itse asiassa yksi pidempi nainen jopa _suuttui_ mulle, kun en kokenut pituuseroasiaa yhtään ongelmallisena. Anteeksi kovasti :D

Vierailija
2/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätiedottomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen ei vain suuttunut vaan rupesi vihaajaksi eikä näitä vain löydy.

Vierailija
4/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan niitä, jotka käyttävät sanaa "preferoida". Se ei ole suomen kieltä.

Vierailija
5/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lyhyen miehen kanssa seurustelleena (en siis olisi seurustellut heidän kanssaan jos minulla olisi tuollainen mainitsemasi preferenssi pitkiin miehiin) molemmat sanoivat olevansa sinut pituutensa kanssa mutta AINA kun olin ostanut uudet kengät, ensimmäinen kysymys oli kuinka korkeat ne ovat. Ei minusta kerro siitä, että mies on sinut itsensä kanssa, muutenhan kenkien koroilla ei olisi ollut mitään merkitystä. Ei tietenkään päde kaikkiin lyhyisiin miehiin mutta näiden osalta kokemukseni oli tämä eikä ap:n kiukuttelu asiasta muuta sitä miksikään.

Vierailija
6/12 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden lyhyen miehen kanssa seurustelleena (en siis olisi seurustellut heidän kanssaan jos minulla olisi tuollainen mainitsemasi preferenssi pitkiin miehiin) molemmat sanoivat olevansa sinut pituutensa kanssa mutta AINA kun olin ostanut uudet kengät, ensimmäinen kysymys oli kuinka korkeat ne ovat. Ei minusta kerro siitä, että mies on sinut itsensä kanssa, muutenhan kenkien koroilla ei olisi ollut mitään merkitystä. Ei tietenkään päde kaikkiin lyhyisiin miehiin mutta näiden osalta kokemukseni oli tämä eikä ap:n kiukuttelu asiasta muuta sitä miksikään.

Kai se on sitten pakko uskoa että tuollaisiakin (lyhyitä) miehiä on olemassa kun monet naiset kertovat samanlaisia kokemuksia. Oma avovaimoni on sentin-pari itseäni pitempi ja minun puolestani hän saa kävellä vaikka puujaloilla :p

Vierailija
7/12 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on "kiukuttelua", jos jollakulla eri kokemukset kuin sinulla? Aika vähättelevästi sanottu.

Vierailija
8/12 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi yrittää selittää preferenssejään yhtään millään tavalla? Jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa olematta siitä tilivelvollinen kenellekään.

Vierailija
9/12 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi yrittää selittää preferenssejään yhtään millään tavalla? Jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa olematta siitä tilivelvollinen kenellekään.

Näinhän se on, mutta silti näitä halventavia tarinoita lyhyiden miesten ääliökäytöksestä kuulee, joilla naiset yrittävät selitellä pitkien miesten himoaan.

Vierailija
10/12 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan totta että pitkissä miehissä pituuden lisäksi viehättävää on se miten pääsevät tuon asian kanssa helpolla ja voivat sitten ottaa rennon miehekkäästi. Minä ainakaan en pidä minään valehteluna tai parhain päin selittelynä.

Ei ehkä fiksuin tapa viestiä asiaa, että kääntää lyhyiden miesten riittämättömyyden tunteista kollektiiviseksi syyttelyksi. Mutta eipä sekään avaus, jossa lyhyet miehet syyttelevät naisia kollektiivisesti pinnallisuudesta ja valehtelusta kovin fiksusti ole viestitty, ja avauksena asettaa keskustelun sävyn.

Vierailija
11/12 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VVierailija

25/25

klo 14:20 | 20.1.2018

Näytä aiemmat lainaukset (5)

Vierailija kirjoitti:

Aa okei, tää olikin taas tää tyyppi joka vaan haluis sitä isoa venynyttä pillureikää. No oon kyllä varma että sua ei mikään auttaiskaan :'D

Kauhea kommentti. Mahtaa sielussasi ammottaa iso reikä, kun toiselle noin naureskelet. Ehkei henkilö muuta osaa toivoa, jos häntä ei ole rakastettu?

t.kristallikissa

Vierailija
12/12 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ns. lyhyys ole mulle ollut mikään ongelma, mutta silti ketuttaa ankarasti kuulla naisilta siitä tylytystä niinkin usein. Jotenkin ihan pimee fetissi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi