Lopahti into mieheen, jolla oli vain halpa auto eikä halua ostaa sporttisempaa
Ajoi jollain -14 golffilla, joku downsizattu pikkuturpolla. En diggaa. Vapaasti hengittävät 2+ litraset V6 motot saa tän tytön syttymään.
Kommentit (30)
ÖÖÖööööö...... V6han on pirkkamalli niille joilla ei ole varaa aitoon V8-koneeseen.
Kukaan ei kaipaa lompakkoloisia, osta itse autosi.
Kelpaako 1.8tbo quattro 2door coupe??
Liivien koko,pituus,paino?
M kirjoitti:
Liivien koko,pituus,paino?
Ei ollut sitten rahaa edes 2-litraiseen?
Provoakatemian harjoitustöitä väännetään yötä myöten. Reputat tästäkin yritelmästä.
Ei ole olemassa mitään ällöttävämpää tai epäeroottisempaa kuin autoista diggaava tissieläin. Hyi helvetti.
Osta itse bensasyöppö jos sellaisen kerran haluat. Mies kuulostaa järkevältä. Minulle turhan iso moottori olisi turn off, koska se ei anna kovin älykästä vaikutelmaa omistajastaan.
Sehän se onkin tärkein ominaisuus miehen valinnassa.... Aivan sama vaikka ois väkivaltainen, haiseva älykääpiö kunhan auto on hieno.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Liivien koko,pituus,paino?Ei ollut sitten rahaa edes 2-litraiseen?
Isommalla koneella on vapari,paremmin tuo liikuttaa 5.9s 0-100
Vierailija kirjoitti:
mulla olis kolme tuumanen
Pieni 75mm
Vierailija kirjoitti:
Osta itse bensasyöppö jos sellaisen kerran haluat. Mies kuulostaa järkevältä. Minulle turhan iso moottori olisi turn off, koska se ei anna kovin älykästä vaikutelmaa omistajastaan.
Ketä kiinnostaa jonkun viherpiipertäjän vaikutelmat!
Elämä on aivan liian lyhyt jotta voisi ajaa tylsällä autolla.
Sen auton kanssako sä nait, vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa mun kanssa näyttäytyä julkisesti, pitää puitteiden olla kunnossa. Koska mullakin on kunnossa.
AP
Asutteko maalla? Eikö olisi kivempi, jos mies olisi se sporttinen, ei niin välttämättä auto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa mun kanssa näyttäytyä julkisesti, pitää puitteiden olla kunnossa. Koska mullakin on kunnossa.
AP
Miksi sun kanssa pitäisi haluta näyttäytyä julkisesti?
Mulle on aika yhdentekevää millä autolla mies ajaa. Mua kiinnostaa enemmän millä itse ajan. Kannattaa sunkin hankkia itselle auto niin ei tarvi miestä valita auton mukaan.
T: 302cid V8
Mulla lopahti kiinnostus naiseen, joka ei suostunut nostamaan maavaraansa koroittamalla peräänsä. Puskurit oli onnettomat ja toinen roikkui. Väljä oli kone ja stefat falskasi. Todella laiska kiihtymään, mutta ulutus oli silti ihan huippuluokkaa. Natkutsta ja kaikenlaista häiriö ääntä siitä tuli jatkuvasti. Kun nainen ei suostunut tekemään näille jutuille mitään, niin vaihdoin sporttisempaan. Kyllä nyt kelpaa ajella.
Mulla olis vinkata sulle yksi. Se tosin haluaa sit tulla sun naamalle. Mutta pieni hinta maksettavaksi.