Lopahti into mieheen, jolla oli vain halpa auto eikä halua ostaa sporttisempaa
Ajoi jollain -14 golffilla, joku downsizattu pikkuturpolla. En diggaa. Vapaasti hengittävät 2+ litraset V6 motot saa tän tytön syttymään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa lompakkoloisia, osta itse autosi.
Jos haluaa mun kanssa näyttäytyä julkisesti, pitää puitteiden olla kunnossa. Koska mullakin on kunnossa.
AP
Näköjään olet joutunut tyytymään tasoiseesi, eli ei sulla mitään urputtamista ole.
Onneksi on 2.5 litranen :)
Tosin vain nelikko, ei kutonen tai kasi. Voisihan tuohon vaihtaa 3 litrasen kutosen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa lompakkoloisia, osta itse autosi.
Jos haluaa mun kanssa näyttäytyä julkisesti, pitää puitteiden olla kunnossa. Koska mullakin on kunnossa.
AP
Niinhän sä luulet..
Totta kai myös miehen pitää olla sporttisen näköinen. Todella tärkeää, koska olen itse sporty tytsy ja tiedän, et olen miesten mieleen. Ja siks mulla on vara valita mies, joka on sekä sporttisen näköinen että ajaa sporttista autoa. Feikit älköön edes vaivautuko!
AP
Vierailija kirjoitti:
Ajoi jollain -14 golffilla, joku downsizattu pikkuturpolla. En diggaa. Vapaasti hengittävät 2+ litraset V6 motot saa tän tytön syttymään.
Mitenköhän pystyt todistaan tarinasi?
Mitään osaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään osaa siitä.
Mix pitäisi? Tiedän arvoni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään osaa siitä.
Mix pitäisi? Tiedän arvoni.
AP
AP puhuu asiaa!
Kelpaako V8 bensa s mallin mercedes cm. 2008, koneen koko noin 5 litran luokkaa.
Ao on vanha tuttu naisia vihaava lompakkoloismies, joka yrittää todistaa naisten olevan rahan perään. Linkkaa kohta näytellyn youtube-videon todisteeksi golddiggereistä :)