Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On olemassa työhaluttomia

Vierailija
13.01.2018 |

Kuinka paljon yhteiskunnan varoja olet valmis käyttämään siihen, että nuo haluttomat saadaan kiinni?
Mitä heille sitten pitäisi tehdä?
Onko tuosta kaikesta byrokratiaa lisäävästä työhaluttomien jahtaamisesta varmasti niin paljon hyötyä, että sen nimissä kannattaa suututtaa, passivoittaa, nöyryyttää kaikki normaalit, ahkerat töitä hakevat työttömät?

Mikä hyöty tuosta saadaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ap, en juuri noihin tuhlasi.

Vierailija
2/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää koskaan ei tule olemaan aikaa että kaikille halukkaille löytyisi töitä, joten mitä ihmeen hyötyä on yrittää patistaa töihin sellaisia jotka ei halua? Suurin osa ihmisistä ei halua tyytyä siihen elintasoon että elämiseen jää vuokran ja sähkön jälkeen 500€/kk, jos joku siihen tyytyy niin minä ainakin olen erittäin tyytyväinen, on taas itsellä paremmat mahdollisuudet voittaa lotossa, eli saada työpaikka.

Koneet on kehitetty sen takia että ne vie ihmisiltä työt, se on fakta ja siihen realiteettiin pitää alkaa jo herätä. Ihme kun edes näin monille on töitä kuin nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin suurin himo on täyttää työpaikat työhaluttomilla?

Vierailija
4/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut idiootit on niin kateellisia että joku surkea 500€ kuulostaa niin ruhtinaalliselta elämältä kun sen rahan saa ilmaiseksi, jostain kumman syystä eivät kuitenkaan omaa työpaikkaansa anna sille laiskurille ja ala elämään ilmaiseksi.

Vierailija
5/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä työhaluttomia kannata työpaikoille laitta pakolla muitten riesaksi. Pitäisi aloittaa siitä että potkitaan ensin työpaikoilta ne työhaluttomat pihalle ja otettaisi tilalle motivoituneita ihmisiä.

Että kyrsii kun yksi vaan lusmuilee kaikki päivät ja saa samaa palkkaa kun muutkin, ja muiden ne sen lusmunkin työt on tehtävä kun täytyy pysyä aikatauluissa.

Vierailija
6/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. Silti joudun olemaan töissä. Äitini vika, ei antanut mun päättää asiaa itse. Se k u s i pää

Vierailija
7/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaluttomat voitais vaikka lähettää venäjälle. No mercy for the weak.

Vierailija
8/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä työhaluttomia kannata työpaikoille laitta pakolla muitten riesaksi. Pitäisi aloittaa siitä että potkitaan ensin työpaikoilta ne työhaluttomat pihalle ja otettaisi tilalle motivoituneita ihmisiä.

Että kyrsii kun yksi vaan lusmuilee kaikki päivät ja saa samaa palkkaa kun muutkin, ja muiden ne sen lusmunkin työt on tehtävä kun täytyy pysyä aikatauluissa.

Ihan oikein sulle senkin ahne, itsekäs k u s i pää.

Vierailija
9/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on laiskojen asenne.

Vierailija
10/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaluttomat tehkööt mitä lystäävät, heihin ja heidän aktivointiin ei kannata tuhlata penniäkään. Kuten joku jo totesi, olkoot sillä 500€:n tuella, kaikille kun ei kuitenkaan löydy töitä.

Vierailija
11/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joidenkin suurin himo on täyttää työpaikat työhaluttomilla?

Niin, samaa ihmettelen. Mikä taakka se olisi työkavereille, kun otetaan sinne laiskoja ihmisiä töihin.

Vierailija
12/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä(minimi) mutta tunnen sen verran ihmisiä ja olen sen verran kaikissa pätkätöissäni nähnyt, että todellakin säälin niitä oikeasti töissä olevia joiden työkavereiksi nämä työhaluttomat päätyvät. Uskon että kaikkien etu on maksaa se minimipäiväraha näille niin ns. pysyvät pois haitolta.

Kukaan ei halua työskennellä heidän kanssaan, eikä kukaan halua vaikkapa lastensa olevan heidän kontollaan.

Vierailija
13/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko muahamuattajia?

Vierailija
14/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko muahamuattajia?

En todellakaan. Eikö teillä ole omat paikat vouhottaa näistä?

Vierailija
15/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Juhana  torkkupeitto sekä bestikseni Juha. 

Vierailija
16/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Juhana  torkkupeitto sekä bestikseni Juha. 

Oletko sitä mieltä, että yhtään työhalutonta ole?

Vierailija
17/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on laiskojen asenne.

Okei?

Vierailija
18/18 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille töihin haluavillekaan löydy töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän