Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen tässä miettinyt, miksi ihmeessä entiset koulukiusaajat ja muutenkin epäpätevät hakeutuu hoitoalalle?

Vierailija
13.01.2018 |

mikä heillä on siihen syynä.. kun ei muutakaan keksitty? ei ainakaan empaattisuus tai halua ihmisläheiseen työhön, sen on huomannut jo monessa työpaikassa... hyvin moneen paikkaan keskenään jäävätkin kun tervejärkinen tajuaa lähteä sellaisesta saastaisesta paskanjauhanta ringistä.

Harmittaa kun itse haluaa tehdä työnsä täysillä mutta olen jo harkinnut vaihtavani alaa tämän asian vuoksi. en vain tiedä mitä alkaisi tekemään mihin olisi myös aitoa kiinnostusta..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koulukiusaajat eivät liki koskaan ole penaalin terävimpiä kyniä, joten eikö hoitoala ole silloin aika todennäköinen vaihtoehto

Vierailija
2/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, monesti just "kun ei muualle päästy." sit tiuskitaan ääni tupakasta menneenä vanhuksille.

Harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sitä samaa miettineenä....... Itsellä menee psyyke ja terveys. Ahdistaa usein jo valmiiksi töihin meno.

Vierailija
4/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnakkaisluokalla yläasteella oli kaksi kiusaajaa, ne nimitteli aina välitunnilla ja jopa potkivat yhtä ystävääni. Toinen kävi välitunnilla yhtäkkiä kaveriini kiinni hiuksista ja retuutti oikein kunnolla. Nyt tämä retuuttaja opiskelee psykologiksi ja potkija on lastentarhan johtaja. Ihmetyttää kyllä.

Vierailija
5/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hoivaaminen on monella tavalla myös vallankäyttöä, sillä hoivattavahan on jollain tavalla heikossa jamassa, koska on sairas tai vanha. 

Vierailija
6/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hoivaaminen on monella tavalla myös vallankäyttöä, sillä hoivattavahan on jollain tavalla heikossa jamassa, koska on sairas tai vanha. 

Sairasta . :(

Vierailija
7/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on valta asemassa hoivattaviin nähden

Vierailija
8/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rinnakkaisluokalla yläasteella oli kaksi kiusaajaa, ne nimitteli aina välitunnilla ja jopa potkivat yhtä ystävääni. Toinen kävi välitunnilla yhtäkkiä kaveriini kiinni hiuksista ja retuutti oikein kunnolla. Nyt tämä retuuttaja opiskelee psykologiksi ja potkija on lastentarhan johtaja. Ihmetyttää kyllä.

Mitä ihmeellistä siinä on? Tuskin säkään olet enää semmoinen mitä olit yläasteella. Ihmiset kasvavat ja fiksuuntuvat

Vierailija
9/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä on? Tuskin säkään olet enää semmoinen mitä olit yläasteella. Ihmiset kasvavat ja fiksuuntuvat

Tuota... Eipä ne jotkut fiksuunnu yhtään. Samaa työpaikkakiusaamista on TODELLA PALJON hoitoalalla ja vieläpä samoilta ihmisiltä. Esittävät muka parempaa kuin ovatkaan..

Vierailija
10/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on. Mun yläasteikäinen kiusaajani on neuvolan tätinä nyt. Arvatkaapa haluanko mennä hänelle?

Vierailija
11/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse koulukiusaaja ollut, mutta kapinallinen nuori olin, oikea kauhukakara/teinihirviö.

Hakeuduin hoitoalalle, niihin aikoihin kun ymmärsin, että olen itse ollut ihan idiootti. Kai sitä jotenkin haluaa antaa hyvää ihmisille, kun on ollut niin julmetun hankala nuorena. Halu auttaa on kova.

Mutta paljon on näitä tällasiakin hoitoalalla, jotka ei tosiaan ole mitään oppinut itsestään tai muista...kyllä itsekin ihmettelen miksi he tällä alalla toimivat, olisi sitä muitakin aloja, vaikka vaan amiksen puolellakin.

Vierailija
12/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

surettaa kyllä kun opiskelin alalle johon olin halunnut ja kun pääsin töihin niin se töissäkäyminen on itselle kauheaa painajaista näitten "kiusaajien" takia. olen myös valitettavasti harkinnut alanvaihtoa, vaikka tää se unelma-ammatti aina oli. 

Vierailija
13/13 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes hakeudu hoitoalalle, koska tiedän jo etukäteen, ettei psyykeeni kestä kiusattuna oloa. Olen liian herkkä ja empaattinen. Tiedän jo useita alanvaihtajia jotka ovat hakeutuneet ihan toisiin tehtäviin.