Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyisen miesystäväni viestit teinityttärelleni, onko ok?

Vierailija
13.01.2018 |

Esiteinillä siis syömishäiriö, siitä kerroin miehelleni jo ennenku tapasivat tytön kanssa. Tapasivat kun oltiin seurusteltu yli 3kk ja tykkäsivät selvästi heti toisistaan. Nykyään mieheni jättää käydessään tytölle viestejä "huomenta kaunis! mukavaa koulupäivää"!
Vastaavia jättää mullekin mutta silti minusta tuo jotenkin pervoa. Viime aikoina tyttö myös esim kuvaustilanteissa tunkenu mieheni syliin istumaan. Tyttö 13v.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap sille miesystävällesi mahdollisimman selkeästi, että lopettaa viestien kirjoittelun tyttärellesi. Tai kirjoita viestilappu.

Vierailija
22/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha ap katosi kuin tuhka tuuleen. Oliko tämä sitten provo😒

Toden näköisesti oli, mutta nosti minulla tosi pahan olon ja ahdistuksen muutaman vuoden takaa.

Nimittäin hieman saman kaltainen juttu tapahtui meillä. Tyttö oli kyllä hieman vanhempi, taisi olla 15, minulla oli avomies joka ei ollut tytön isä. Alkuun meni ihan hyvin. Tosin tyttö ei koskaan mieheen kiintynyt, hyväksyi kuitenkin.

Sitten eräänä päivänä aikoi juttu purkautua. Olin tulossa koiran kanssa lenkiltä, oli lauantai päivä ja ihmettelin kun tyttö istuu bussipysäkillä ikään kuin bussia odotellen. Pysähdyin ja kysyin mihin hän on menossa. Tyttö alkoi itkeä ja sanoi että kotiin ei enää tule. Se mies on alkanut ahdistella! Käskin heti perin pohjin kerta mistä on kyse, ja jo pitempään oli tapahtunut juuri tuollaista lappujen kirjoittelua.  En oikein saanut selvää tai sitten en oikein tajunnut kaikkea, olin shokissa. En tiedä mitä juuri ko. päivänä oli tapahtunut että asia oli eskaloitunut tuohon pisteeseen. Mien oli kuitenkin sanonut tytölle että älä kerro äidille!

Siitä paikasta tyttö mukaan ja kotiin. Otin miehen heti puhutteluun ja hän yritti ensin kieltää kaiken, sitten selitellä että ihan vaan joitain laulun sanoja englanniksi kirjoittelin, ei niissä pitäisi mitään pahaa olla! Näin yhden lapun ja se ainakin oli hyvinkin vihjaileva ja ällöttävä. Tyttö oli alkanut pelätä.

Eipä siinä muuta kuin äijä pihalle. Sai lähteä siitä paikasta. ei neuvoteltu. Lapseni ja tyttäreni on miljoona kertaa tärkeämpi kuin joku liero! Ja tämä ei ole provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini miesystävä oli myös alkanut kovasti kehumaan työkaverini teini-ikäisen tyttären ulkonäköä. Aiemmin tyttö siis ei ollut ollut mitenkään ulkonäkökeskeinen tai epävarma, vaan ihan tavallinen tyttö. Näin itse tämän kehityksen sivustaseuraten.

Lopputulemana oli se, että tyttö alkoi kuvaamaan itsestään vähäpukeisia kuvia instagramiin ja palvoi isäpuoltaan, joka maksoi tälle hiustenpidennykset ja ripset. 

Aluksi mies osti tytölle vaan jotain pikkujuttuja, sitten se siitä lähti etenemään noihin isompiin hankintoihin. Hiusten ja ripsien ylläpito kun ei mitään halpaa lystiä ole. Tytön oma isä oli myös mukana kuviossa, tosin vaan viikonloppuisänä. Hän tietääkseni oli hyvissä väleissä tyttärensä kanssa ja huolissaan kehityksen suunnasta. Tyttö siis muodosti jotenkin vahvemman siteen isäpuoleensa kuin omiin vanhempiinsa. Tyttö oli todella laihassa kunnossa ja meikkasi ihan hirveästi.

Homma eteni siihen pisteeseen, että tyttö kävi 18 täytettyään ottamassa huulitäytteet ja ilmoitti haaveilevansa silikoneista. Isäpuoli hävisi kuvioista pian tämän jälkeen.

Työkaverini ei koskaan kertonut minulle todellista syytä. Liittyi varmaan tyttäreen. 

Vierailija
24/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan aika erilainen nainen, kun minusta homma menee pieleen siinä, että tuodaan teini-ikäisille isäpuolia. Olen itsekin kahden teinin yh ja ei ole sellaista "prinssiä", jonka tähän tilanteeseen kotiimme ottaisin. Eri asia, jos mies olisi ollyt kuvioissa taaperoiästä lähtien tms, mutta teineillä on ihan tarpeeksi muutakin ajateltavaa kuin uusi isäpuoli. Ja kammottavaa on, että jotkut naiset laittavat muuta asiat sen lapsen hyvinvoinnin edelle, esim tuossa tapauksessa kun jonkun isäpuoli ei muka saanut tytön puheesta selvää ja kiusasi äidinkin kuulleen. Mitä on naisen mielessä kun antaa tehdä tyttärelleen noin?

Vierailija
25/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi helvetti! Nyt pidät ton pervon kaukana lapsestasi.

Otitko tosissasi?

Vai vastasiko ap itselleen?

Vierailija
26/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalle anorektikolle voisi varmaan sanoa kilojen kartuttua jotakin ulkonäköön liittyvää kuten esimerkiksi: nytätpä hyvältä. Mutta ulkonäköä ei tullisi muuten kommentoida. Olemme kaikki ihania uniikkeja luomuksia. Kauneus on katsojan silmissä. Ei koroteta ketään tai alenneta ketään.

Vierailija
27/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kukaan muu ruoki provoa niin ap tekee sen itse. Tämän ketjun kommentit ovat siitä hyvä esimerkki.

Niin on, keskustellut lähetä terveiset ketjussa samoja kommentteja ja tilanteita pyöritellen vuosia.

Ks->älykkyys keskustelussa vakuuttaa olevansa hyvä jäbä itse itselleen, mutta minä olen oikeasti testannut sitä ja ei tasan ole mikään neropatti

Vierailija
28/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan aika erilainen nainen, kun minusta homma menee pieleen siinä, että tuodaan teini-ikäisille isäpuolia. Olen itsekin kahden teinin yh ja ei ole sellaista "prinssiä", jonka tähän tilanteeseen kotiimme ottaisin. Eri asia, jos mies olisi ollyt kuvioissa taaperoiästä lähtien tms, mutta teineillä on ihan tarpeeksi muutakin ajateltavaa kuin uusi isäpuoli. Ja kammottavaa on, että jotkut naiset laittavat muuta asiat sen lapsen hyvinvoinnin edelle, esim tuossa tapauksessa kun jonkun isäpuoli ei muka saanut tytön puheesta selvää ja kiusasi äidinkin kuulleen. Mitä on naisen mielessä kun antaa tehdä tyttärelleen noin?

sama täällä. Varsinkin, kun suhde omaan isään on vaikea, niin ei todellakaan tuoda siihen vierasta ihmistä säätämään. Toisaalta olisi hienoa, jos lapset saisivat edes siitä isäpuolesta turvallisen aikusien miehen elämäänsä. Mutta riski siihen että joku menisi pieleen on liian suuri.

Vierailija
29/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tuommosia juttuja tapahtuu, itsellä oli myös avomies, joka alkoi puhua ihan kummallisia juttuja teini-ikäisestä tytöstäni. Tämä mies sai myös lähteä omistamastani asunnosta ihan saman tien. Siihen jäi se parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan