Onko oikein tehdä työtä jos oma poika on miljonääri
oma perheyritys joka työllistää yhden vieraankin.
On iso okt ja muuta omaisuutta. Työ elämäntapa, ei niinkään raha määrää.
Kommentit (15)
Ei ole minusta oikein pojalta toimittu. Tosin miljoona ei ole ap vielä omaisuus, jolla elättäisi muitakin.
Millainen pohjasakka kadehtii jälkeläistensä omaisuutta?
Poika asuu maailmalla.
Perheyritys ollut ennen pojan miljoonia.
Toinenkin poika on töissä yrityksessä.
Kyse ei ole minun pojasta, vaan pikkukylän pojasta. Suurin osa teistäkin tuntisi nimen.
Kylällä vain puhutaan tälläisiä, onko oikein että perhe tekee töitä kun kunnassa suuri työttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole minun pojasta, vaan pikkukylän pojasta. Suurin osa teistäkin tuntisi nimen.
Kylällä vain puhutaan tälläisiä, onko oikein että perhe tekee töitä kun kunnassa suuri työttömyys.
ap onkin paljon paljon enemmän sekaisin kuin aloituksesta olisi voinut päätellä.
Mitä se omaisuuden määrä mitään kertoo. Entäs velat?
Jos nyt tämän miljonäärin vanhempi lakkaa tekemästä työtä ja alkaa nähdä nälkää, niin miten se auttaa kunnan työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja pikkukylä on varmaan jossain 500km päässä ja en kyllä varmaan tunne edes henkilö, mutta luin netistä, että näin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap onkin paljon paljon enemmän sekaisin kuin aloituksesta olisi voinut päätellä.
Kyllä sen jo aloituksesta pystyi päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainoastaan oikein, vaan todella hienoa ja arvostettavaa. Oikein olisi, jos muutkin yrittäisivät, ja loisivaa työpaikkoja, kuten tuo perhe.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aloituksesta puuttuu merkittävä määrä informaatiota, joten tämä aloitus on "ankka".
Onko ap. päästään sekaisin, vai palstaillaanko siellä taas hullujenhuoneelta?
Vierailija kirjoitti:
oma perheyritys joka työllistää yhden vieraankin.
On iso okt ja muuta omaisuutta. Työ elämäntapa, ei niinkään raha määrää.
Siis pojalla on se perheyritys - vai vanhemmilla?
Jos kysyttäisiin toisin päin - on oikein että poika menee oikeisiin töihin ulkopuoliselle vaikka vanhemmat ovat rikkaita.
Samoin on oikein, että vanhemmat ansaitsevat oman elantonsa, vaikka poika on ’miljonääri’ - yhdellä miljoonalla ei muuten poika itseään, perhettään ja vielä loisivia vanhempiaan elätä loppuelämää. Ei kai kukaan voi olettaa että joku muu realisoi autonsa/veneensä/mökkinsä/kotinsa jotta itse saa loisia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minusta oikein pojalta toimittu. Tosin miljoona ei ole ap vielä omaisuus, jolla elättäisi muitakin.
Eli olet oikeasti sitä mieltä, että esim sydänkirurgi, joka saa kerättyä itselleen yli miljoonan omaisuuden, pitäisi ryhtyä elättämään vanhempiaan, joiden pitäisi antaa työpaikkansa pois, jotta joku muu saisi ne?
Mielenkiintoista. Jossain vaiheessa ehkä omat lapseni saavuttavat merkittävän vaurauden - en todellakaan suostu enkä halua sen takia joutua luopumaan mielekkäästä työstäni ja jäädä ’heidän armopaloilleen’!
On oikein tehdä työtä ja ansaita oma elantonsa. Ilmeisesti poikasi miljoonat eivät liity mitenkään sinun. Oletteko samassa perheyrityksessä töissä?