Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri jättänyt pyykkinsä pyykkituvan koneeseen useaksi tunniksi

Vierailija
13.01.2018 |

Voinko siirtää ne koneesta hänen ikea-kassiin...?

Kone on edestä avattava ja lasin läpi tunnnistan sen naapurin, hän pesee aina ihme riepuja/vilttejä ja jättää ne useaksi tunniksi koneeseen.

Tuvassa on varauslista, mutta se ei ole kunnolla käytössä, koska niin harva pesee pyykkiä tuvassa ja tähän mennessä pesukoneen käyttö on sujunut hyvin ja sujuvasti, kunnes tää yksi jättää riepunsa sinne tunneiksi tai vuorokausiksi... ois kiva itsekin saada puhdasta pyykkiä.

Kävin ekan kerran 2h sitten ja silloin jo pyykit olivat koneessa

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan muuta elämää, kun av palstalla on näin viihdyttävää

Vierailija
22/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommentoijat kuvittelevat, että tahallaabn jättää pyykit koneeseen? Nehän alkavat haista... Elämässä sattuu ja tapahtuu jopa pyykin pesun aikana tai sitten vain unohti. Jos itselle kävisi sama niin käynnistäisi kuitenkin sodan, jos joku valittaisi. 

Saman henkilön pyykit lojuu koneessa viikoittain. Itse laitan herätyskellon milloin pyykit pitää hakea, koneesta näkyy pesuaika minuutilleen heti kun ohjelman valitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko siirtää ne koneesta hänen ikea-kassiin...?

Kone on edestä avattava ja lasin läpi tunnnistan sen naapurin, hän pesee aina ihme riepuja/vilttejä ja jättää ne useaksi tunniksi koneeseen.

Tuvassa on varauslista, mutta se ei ole kunnolla käytössä, koska niin harva pesee pyykkiä tuvassa ja tähän mennessä pesukoneen käyttö on sujunut hyvin ja sujuvasti, kunnes tää yksi jättää riepunsa sinne tunneiksi tai vuorokausiksi... ois kiva itsekin saada puhdasta pyykkiä.

Kävin ekan kerran 2h sitten ja silloin jo pyykit olivat koneessa

Heitä sinne joku ällönvärinen värinappi ja pistä pesupäälle...

Vierailija
24/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sitä varauslistaa ei käytetä etkä ole sinne mitään merkannut niin et voi siihen vedota. Jos ei ole yleinen käytäntö niin miten voisi olettaa sen noudattamista?

Naapurikaan ei ollut varunnut mitään, mutta on turhaan pitänyt konetta varattuna tunteja!

Ja toiselle kommentoijalle, tunnistin lasin läpi ne rievut, olleet siellä usein. Suomalainen mies kyseessä (luulisin)

No ei kai, jos ei kukaan muukaan? Jos käytäntöä ei olemassa, miten sitä noudatettaisiin?

Kohteliasuus ja huomaavaisuus muita kohtaan? Itse pesen pyykit ja tyhjennän koneen heti pesuohjelman loputtua (aika näkyy koneessa minuutilleen).

Samaa odotan muilta ja samaa muutkin noudattavat, paitsi tämä yksi.

Vierailija
25/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommentoijat kuvittelevat, että tahallaabn jättää pyykit koneeseen? Nehän alkavat haista... Elämässä sattuu ja tapahtuu jopa pyykin pesun aikana tai sitten vain unohti. Jos itselle kävisi sama niin käynnistäisi kuitenkin sodan, jos joku valittaisi. 

Saman henkilön pyykit lojuu koneessa viikoittain. Itse laitan herätyskellon milloin pyykit pitää hakea, koneesta näkyy pesuaika minuutilleen heti kun ohjelman valitsee.

Voisiko asiasta sanoa? Oman taloyhtiön pesukoneen ilmoittama pesuaika heittelee puolesta tunnista tuntiinkin. 

Vierailija
26/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko asiasta sanoa? Oman taloyhtiön pesukoneen ilmoittama pesuaika heittelee puolesta tunnista tuntiinkin. 

Meidän kone heittää maksimissaan minuutin. Oon pessyt siellä satoja koneellisia eri ohjelmilla.

Vierailija
27/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sellainen mummeli joskus unohtaa pyykit tai sitten nukahtaa päiväunille. Minä olen nostellut ne siististi narulle kuivumaan,

Vierailija
28/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kuivat pyykit tieltä pois ihan kylmästi. Laitoin pöydälle sekasotkuna ja ne oli vielä siinä kun hain kuivat pois. 

Vierailija
29/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taloyhtiössä oli sama ongelma ja asukkaat kävi kuumana. Lopulta hallitus päätti, jos joku jättää pyykkinsä lojumaan yli puoleksi tunniksi, varatun ajan koneeseen, soitetaan talohuolto ottamaan pyykit koneesta ja asukas saa pyykit haltuunsa, kun maksaa 60€ talohuollolle.

Ei ole kuulema tarvinnut talohuolto tehdä montakaan keikkaa.

Vierailija
30/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tahallaan jättänyt meidän kotikoneeseen, kun ei ole jaksanut keksiä kuivauspaikkaa. Kerran oli minun työvaatteet yön yli. Olisivat ehtineet kuivua huoneenlämmössä, mutta ei... Olipa sitten mukava olla töissä nihkeissä ja haisevissa vaatteissa, hrrr. Tästä viisastuneena pesen työrättini nykyään itse.

Eli se ihminen, joka tahallisesti jättää pyykit koneeseen, kuuluu kategoriaan onnettomat kotitalouden hoitajat ja/tai lusmut.

Vierailija
31/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kone heittää maksimissaan minuutin. Oon pessyt siellä satoja koneellisia eri ohjelmilla.

Riippuu koneesta.

Meillä vanhat ja vankkarakenteiset pesutuvan koneet ovat aina näyttäneet suunnilleen oikein. Kotona oleva moderni "älykäs" rimpula sen sijaan harrastaa runsaita heittoja: 15 min pikapesu onkin 30 min, 30 min puolestaan 45 min jne. Aluksi oli aika häiritsevää, nykyään osaan olla ottamatta aikoja tosissani.

Vierailija
32/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sen miehen pyykit nyt koneesta metallikoriin ja omat pyykit koneeseen. Ehdotuksia hyvälle heippa-lapulle saa antaa!

Vierailija
33/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin sen miehen pyykit nyt koneesta metallikoriin ja omat pyykit koneeseen. Ehdotuksia hyvälle heippa-lapulle saa antaa!

Hei

Vaikka en itse osaa varata pyykkivuoroa, niin sinun pitää osata.

Kiitos

Vierailija
34/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään heippalappuja jos on aikaisemminkin pyykit lojuneet koneessa.

Yhteys isännöitsijän tai hallituksen puheenjohtajaan ja pyydät heitä ratkaisemaan ongelma.

Meillä tosiaan tepsi heti, kun pyykin unohtajat maksavat 60€, saadakseen omat pyykkinsä.

Vierailija
35/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Jos jättämisen sijaan ottaisikin sian ja antaisi sen hieman telmiä naapurin pyykeissä..? 🤔 Jonkun toisen naapurin lapset tai joku muu eläin käy varmaan myös.

Vierailija
36/40 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi.

En oo sun mutsi, joten seuraavat yliajalle menevät pyykit saat selvittää lähimmän korvikkeen, eli isännöitsijän, kanssa.

Yst.terv

Naapurin varauslistan käytön osaava ihminen

Vierailija
37/40 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hajosi kone ja joudun nyt väliaikaisesti pesemään tuolla pesulassa ja ai että käy hermoon kun ei kunnioiteta toisten vuoroa. Aina kun vien omia sinne niin ei ole edellinen pesijä ottanut omiaan pois😡😡Onneksi ostan pian uuden oman koneen ja saan pestä rauhassa kotona.

Vierailija
38/40 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan muuta elämää, kun av palstalla on näin viihdyttävää

Ylilauta iippadaa 109 

Vierailija
39/40 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se seuraava pyykkääjä ne sieltä poista.

Voi toki poistaa muttei ainakaan ripusta nätisti narulle. Hakekaa ne pyykkinne ajoissa pois.

Vierailija
40/40 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaa pois ne vaan sieltä, minäkin tein niin, meillä oli aina varattava vuorot kaksi viikkoa etukäteen kun olivat niin täynnä, en jäänyt odottelemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän