Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nämä kaupan kassalla pakkaamaan syöksyvät tyypit

Vierailija
13.01.2018 |

Sitten sieltä tullaan takasin siihen maksamaan vasta kun se summa on kuultu ja sitten vasta ruvetaan kaivamaan sitä lompakkoa sieltä laukusta/takin taskusta ja etitään sitä hemmetin plussakorttia. Tähän vielä nämä tasarahan kaivajat vaikka siinä näkyy se 50e seteli selvästi ja ostoksesi maksavat 46,85e. Nopeutat todellakin itseäsi, mutta hidastat koko saakelin jonoa. Eikä tietysti siinä jonotaessa voi sitä lompakkoa ottaa lähemmäksi tai etsiä sitä hemmetin plussakorttia vaan se on tehtävä siinä kun se maksu pitäis suorittaa.

Sit joku kysyy miksi käytän pikakassaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan sitä, että joku lapsi kiipeää siihen laukkutasolle vääntelehtimään, kun pakkaan omia kamojani.

Vierailija
2/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan sitä, että joku lapsi kiipeää siihen laukkutasolle vääntelehtimään, kun pakkaan omia kamojani.

itse nappaan tuommoiset lapset mukaan. nyt ei tarvitse itse siivota kun on lapsipalvelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi, jos ne alkaa mun ostoksia siinä käpälöimään, muttei ihan viitsi toisten vapaan kasvatuksen kersoille alkaa ärisemään.

Vierailija
4/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on epärehellinen.

Vierailija
5/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinullahan on jo ratkaisu itsekin keksittynä eli se mainitsemasi pikakassa, ap. Kuulostaa vähän sellaiselta first world problem -tyyppiseltä tilanteelta, että kanssaihmisten olemassaolo ja oman maksuvuoron odottaminen ärsyttää noin paljon.

Vierailija
6/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kun on saatu vihdoin maksettua niin sitten kaivetaan vielä lottokupongit esille eikä kyseisellä kassalla ole sitä veikkauskonetta, niin että kassahlö joutuu menemään toiselle kassalle ja sieltä sitten huudellaan ihmisten yli, että laitetaanko lomatonnia tai jokeria tai tai tai... Niin ja jospa minä vielä yhden ässäarvan ottaisin...

Vierailija
7/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne, jotka ei pakkaa kamojaan ja asettelevat ensin vaihtorahat, kuitit ja kortit suoraan riviin ennen siirtymistä pakkaamaan. Sitten molemmat "kaukalot" on täynnä ja jono seisoo.

Vierailija
8/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko parempi että seisoo tumput suorina, kunnes omat ostokset on menneet kassan läpi? Sitten niiden pakkaamiseen menee puoli tuntia. ja seuraavan ostokset eivät Mahdi mihinkään. Yhtä paljon aikaa siinä menee hukkaan.

- siinä olen samaa mieltä, että sen lompakon saa esiin nopeamminkin, eikä viisisenttisillä maksavan mummon tarvitsisi ollenkaan tulla kauppaan pahimpaan ruuhka-aikaan.

Vierailija
9/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakkaan vain, jos on se kassajonon puolella oleva loossi. Eli siis matkaa maksamaan on noin metri pienimmillään. Lisäksi jo siinä vaiheessa olen kaivanut pankkikortin käteeni. Jos on se kauempana oleva loossi, kaivan ostoskassini esille jonossa, jotta pääsen pakkaamaan nopeammin maksettuani. Jos on mies mukana, se joka ei maksa, menee heti pakkaamaan.

Onko vinkkejä, miten voisin olla vähemmän v*tuttava kanssa-asiakas?

Vierailija
10/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Suomessa ole pakkaajia jokaisella kassalla? Ostokset on jo pakattu ja karryssa kun maksun vuoro tulee. Viimeiseksi viela kysytaan tarvitsenko apua kassien lastaamisessa autoon.

Vierailija
11/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen ärsyttäviä myös sellaiset, jotka ei sitä seuraava-palikkaa vaivaudu asettamaan ostostensa perään jos se on siellä niin edessä etten itse siihen ylety. Ja perässätulevat, jotka tyhjentäessäni koriani länttää täyden ostoskorinsa hihnan päässä olevan tyhjien korien läjän päälle, vaikuttaa jo suoranaiselta v1ttuilulta "et sä korias tähän laita".

Vierailija
12/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suomessa ole pakkaajia jokaisella kassalla? Ostokset on jo pakattu ja karryssa kun maksun vuoro tulee. Viimeiseksi viela kysytaan tarvitsenko apua kassien lastaamisessa autoon.

Haluatko maksaa korkeampia hintoja ruokaostoksistasi vai ajattelitko jotain vapaaehtoisia hommaan?

Vierailija
13/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja mulla on kaks lasta. En ikinä anna niiden perseillä siinä päädyssä ja vallata tilaa tai kurkotella kamoja hihnalta. Ärsyttävää. Ja vtuttaa kun muut vanhemmat antaa omien kullannuppujensa konttia pskasilla haalareilla ja kengillä siinä tasolla missä muiden pitää saada ne ostoksen pakattua.

Vierailija
14/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on murheet

Vierailija
15/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pakkaan vain, jos on se kassajonon puolella oleva loossi. Eli siis matkaa maksamaan on noin metri pienimmillään. Lisäksi jo siinä vaiheessa olen kaivanut pankkikortin käteeni. Jos on se kauempana oleva loossi, kaivan ostoskassini esille jonossa, jotta pääsen pakkaamaan nopeammin maksettuani. Jos on mies mukana, se joka ei maksa, menee heti pakkaamaan.

Onko vinkkejä, miten voisin olla vähemmän v*tuttava kanssa-asiakas?

Jos on ruuhka-aika, eli kassa ottaa vasta mua edellä olevan tai sen edellä olevan ostoksia ja saan omani ladottua kärrystä hihnalle ennenkuin kassa alkaa niitä vetää siitä läpi, niin meen kyllä pakkaamaan ostoksia siksi aikaa, että suurin osa on lyöty kassaan. Kyllä siinä ehtii 1-2 pussillista pakata jo hyvin. Sit pidän silmällä tilannetta sen verran, että kun on enää vähän jäljellä, meen siihen kassan kohtaan ja kaivan lompsan valmiiksi ja maksan.

Tänään kassalla ei ollut jonoa ja myyjä veti tuotteet läpi sitä mukaan kun nostelin hinalle. Kaukalo tuli ihan täyteen perheenäidin viikko-ostoksista. Sit mun jälkeen tuli ilmeisesti toinen perheenäiti, sen verran kamaa silläkin ja koko kaukalo ihan tukittuna molemmin puolin. Seuraava asiakas joutu oottaan, että jompikumpi meistä sai pakattua omansa, ennenkuin kassa pystyi ottaan sen kamat. Mut ei tuossa olis ehtinyt pakata aiemminkaan, kun ne kamat oli jo vedetty läpi siinä kohtaa kun sain kärryn tyhjäksi. Aina ei voi miellyttää kanssaihmisiä ja anteeksi kun mulla tänään kesti, että joku joutui odottamaan 1,5min ylimääräistä :) 

Vierailija
16/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Kovat on murheet

Nii, jossain syvässä ja pimeässä merenkolkassa tekee tälläkin hetkellä joku ameeba kuolemaa, ajattelisitte vähän!

Vierailija
17/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ei aukea ap:n logiikka tässä. Pakkaaminen nimenomaan nopeuttaa kaikkia. Se hidas lompakonkaivaja kaivaa sen lompakkonsa hitaasti vaikkei pakkaisikaan ostoksiaan samaan aikaan kun niitä tulee hihnalta.

Vierailija
18/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, perkele että tekisi mieli käyttää lamautinta tuollaisiin kakaroihin 😡

Vierailija
19/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi, jos ne alkaa mun ostoksia siinä käpälöimään, muttei ihan viitsi toisten vapaan kasvatuksen kersoille alkaa ärisemään.

Minä viitsin äristä.

Vierailija
20/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä viitsin äristä.

Sitten ärisee se lapsen äiti. Isiä ei tunnu yleensä kiinnostavan, jos joku komentaa heidän lapsia asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi